abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97584991
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Nee maar bijvoorbeeld gewoon een keer op tijd gaan slapen, in plaats van om 4 uur 's-nachts nog m'n berichtjes gaan beantwoorden. :P
Hier moet ik je wel gelijk in geven, een vast slaappatroon kan al helpen. Maar is het dat je niet in slaap kan komen en je dan maar gaat gamen etc? Of omdat je geen zin hebt om te gaan slapen stoma?
All good things are wild and free.
pi_97584993
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Nee maar bijvoorbeeld gewoon een keer op tijd gaan slapen, in plaats van om 4 uur 's-nachts nog m'n berichtjes gaan beantwoorden. :P
Dus je bedoelt dit, maar je zegt dat ik minder naar mijn scherm moet staren. Oké.

quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dagelijks? Ik zou eerder vandaag dan morgen nog een afspraak bij de dokter maken hoor.
Dat is voor mij juist de rede dat ik denk dat het clusterhoofdpijn is. Ik heb al twee keer eerder gehad dat ik een aantal weken lang bijna elke dag precies dezelfde hoofdpijn had. Soms zelfs met een tranend oog. Dat zijn allemaal symptomen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:13:32 #53
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97585095
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dus je bedoelt dit, maar je zegt dat ik minder naar mijn scherm moet staren. Oké.

Ik bedoel meer: Je weet dat je hoofdpijn krijgt en alles. Dan kan je toch in ieder geval een keer proberen een week lang om gewoon 's-nachts te tukken in plaats van te fokken en wat je al niet nog meer doet. Misschien helpt het wel. En inderdaad: Als je op tijd gaat slapen zit je dus waarschijnlijk een uur of 3 minder naar een scherm te staren, veel meer is er 's-nachts namelijk niet te doen. :+ Behalve misschien de hond (honden :')) uitlaten.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:14:01 #54
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97585113
Maargoed, ik ga chillen aan het strand. Denk er maar eens over na.

:W
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
pi_97585123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

[..]

Dat is voor mij juist de rede dat ik denk dat het clusterhoofdpijn is. Ik heb al twee keer eerder gehad dat ik een aantal weken lang bijna elke dag precies dezelfde hoofdpijn had. Soms zelfs met een tranend oog. Dat zijn allemaal symptomen.
Ja klopt, en volgens mij ook tintelingen rondom je neus of een verstopte neus? En overdag slapen kan het ook veroorzaken. :@
pi_97585173
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hier moet ik je wel gelijk in geven, een vast slaappatroon kan al helpen. Maar is het dat je niet in slaap kan komen en je dan maar gaat gamen etc? Of omdat je geen zin hebt om te gaan slapen stoma?
Het is een soort spiraal waar ik in raak. Migraine krijg ik meestal een tijdje nadat ik wakker wordt. Dan probeer ik er doorheen te slapen en dan is het alweer middag. De hoofdpijn waarvan ik denk dat het clusterhoofdpijn is begint zo'n beetje altijd rond 1-2 uur in de middag. Dan duurt het maximaal een uur en dan komt er af en toe 's middags of s' avonds nog een aanval achteraan.
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ik bedoel meer: Je weet dat je hoofdpijn krijgt en alles. Dan kan je toch in ieder geval een keer proberen een week lang om gewoon 's-nachts te tukken in plaats van te fokken en wat je al niet nog meer doet. Misschien helpt het wel. En inderdaad: Als je op tijd gaat slapen zit je dus waarschijnlijk een uur of 3 minder naar een scherm te staren, veel meer is er 's-nachts namelijk niet te doen. :+ Behalve misschien de hond (honden :')) uitlaten.
Denk je dat ik verder niets te doen heb 's ochtends? Deze periode met m'n studie niet, maar ik moet vaak zat om 7 uur opstaan. Als ik zo makkelijk van m'n koppijn af kon komen zou ik het graag doen.
pi_97585289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:15 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het is een soort spiraal waar ik in raak. Migraine krijg ik meestal een tijdje nadat ik wakker wordt. Dan probeer ik er doorheen te slapen en dan is het alweer middag. De hoofdpijn waarvan ik denk dat het clusterhoofdpijn is begint zo'n beetje altijd rond 1-2 uur in de middag. Dan duurt het maximaal een uur en dan komt er af en toe 's middags of s' avonds nog een aanval achteraan.

[..]

Denk je dat ik verder niets te doen heb 's ochtends? Deze periode met m'n studie niet, maar ik moet vaak zat om 7 uur opstaan. Als ik zo makkelijk van m'n koppijn af kon komen zou ik het graag doen.
Ik zou je toch echt aanraden om een keer rond een uurtje of 11 naar bed te gaan en proberen door te slapen. En zorgen dat de kamer waar je gamed etc genoeg ventilatie heeft. Frisse lucht doet echt wonderen. :Y
pi_97585605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik zou je toch echt aanraden om een keer rond een uurtje of 11 naar bed te gaan en proberen door te slapen. En zorgen dat de kamer waar je gamed etc genoeg ventilatie heeft. Frisse lucht doet echt wonderen. :Y
Oke dokter :@

Maar serieus, Vroeg naar bed en een normaal ritme helpt niet. Niet bij mij iig. :N
pi_97585769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Oke dokter :@

Maar serieus, Vroeg naar bed en een normaal ritme helpt niet. Niet bij mij iig. :N
En heb je dat ook al geprobeerd of denk je dat maar? :D Ik zou het echt een week lang of nog langer proberen. Ik weet zeker dat het scheelt.

Maar nu we het over de dokter hebben, maak volgende week zelf ook maar weer eens een afspraak. Ik loop al sinds ik niet beter weet met een chronische rugpijn waarvan geen 1 ziekenhuis kan vinden wat de oorzaak is.
pi_97585830
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En heb je dat ook al geprobeerd of denk je dat maar? :D Ik zou het echt een week lang of nog langer proberen. Ik weet zeker dat het scheelt.

Maar nu we het over de dokter hebben, maak volgende week zelf ook maar weer eens een afspraak. Ik loop al sinds ik niet beter weet met een chronische rugpijn waarvan geen 1 ziekenhuis kan vinden wat de oorzaak is.
hebben die ziekenhuizen al bij je vriend gekeken?
pi_97585861
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:32 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

hebben die ziekenhuizen al bij je vriend gekeken?
Want? :')
pi_97585881
Ik heb voor mijn studie periodes waar ik 4 dagen in de week om 7 uur op moet staan. Dan lig ik rond 1 uur wel te pitten hoor. Of met vakantiewerk bijvoorbeeld. Dan moet ik ook om half 8 paraat staan. Dan ben ik nog vaak afwezig door hoofdpijnklachten.
pi_97585900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb voor mijn studie periodes waar ik 4 dagen in de week om 7 uur op moet staan. Dan lig ik rond 1 uur wel te pitten hoor. Dan ben ik nog vaak afwezig door hoofdpijnklachten.
Dan weet ik het ook niet meer.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:00:32 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_97586938
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Klinkt als verkeerde houding, de manueel therapeut is uw vriend :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_97587635
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt als verkeerde houding, de manueel therapeut is uw vriend :Y
Had het daar maar mee te maken. Ik heb bij van alles gelopen. Rug word eens in de zoveel tijd gekraakt, scheelt wat pijn maar weg is het niet. Ze dachten eerst dat het door mijn been lengte verschil kwam, maar zelfs met een verhoogd zooltje in mijn schoen blijft de pijn. Ben al door tig scans heen geweest, ze kunnen gewoon niets vinden. Als je mijn rug ook ziet zie je dat mijn ruggengraat schuin loopt. :')
pi_97587737
Mijn rug is ook scheef :Y. Niets bijzonders ofzo, gewoon aangeboren. Vaders heeft het ook.
pi_97587896
Wat zyn we toch ook een stel kneusjes :')
pi_97587935
Untermenschen
pi_97587948

Stoma over paar jaar.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97588313
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Want? :')
you know, stick up deine arsch
pi_97588470
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]

Stoma over paar jaar.
Mister, over een paar jaar.
pi_97588599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:41 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Mister, over een paar jaar.
[ afbeelding ]
Ik ben verder dan dat. :6
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97588684
Mister, nu:
pi_97588804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

you know, stick up deine arsch
Ik had het kunnen weten. :')
pi_97588813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:47 schreef KoningStoma het volgende:
Mister, nu:
[ afbeelding ]
Juist, alleen wel bruin.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97588911
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Juist, alleen wel bruin.
pi_97589208
godverdomme kanker kut zooi!!!
het me ma een externe hardschijf later donderen, bam 6500 nummers en een shitload aan films/series kapot!
pi_97589374
Galaaaaa!!!!! Heb er zin in :D
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_97589398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:08 schreef dreamzk het volgende:
Galaaaaa!!!!! Heb er zin in :D
Veel plezier! :D
pi_97589822
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Veel plezier! :D
Komt helemaal goed, ben zelfs beetje zenuwachtig voor hoe mn date gaat vallen :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_97589970
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:20 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Komt helemaal goed, ben zelfs beetje zenuwachtig voor hoe mn date gaat vallen :P
Moet goed komen na al dat gedoe er omheen. :') :D
pi_97590079
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:38:58 #83
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_97590445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
Vet. :D

Zielig!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_97590608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Zielig!
Dit is zielig.

pi_97590707
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dit is zielig.

[ afbeelding ]
nee dat is overleven
pi_97590751
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nee dat is overleven
Ja voor de mens. :')
pi_97590996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja voor de mens. :')
Niet eens, want de mens heeft geen vlees nodig.
pi_97591050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:51 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Niet eens, want de mens heeft geen vlees nodig.
en toch eten we het al een miljoen miljard jaar en hebben we snijtanden. So i guess we do need it
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:03:13 #89
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_97591481
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dit is zielig.

[ afbeelding ]
Dus een plaatje van een kind dat sterft is niet zielig als je daarna een plaatje plaatst van 33 stervende babies?
Het is allebei zielig.
pi_97591537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:03 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus een plaatje van een kind dat sterft is niet zielig als je daarna een plaatje plaatst van 33 stervende babies?
Het is allebei zielig.
Waarom vind je dat filmpje zielig? Heb daarstraks zelf zitten lezen op een site die aquariums er voor maakt of het zielig is en dat is het niet, het ligt er aan hoe groot je aquarium is en liever geen hoeken er in. :Y

En stervende baby's doen me niets. :')
pi_97591554
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

en toch eten we het al een miljoen miljard jaar en hebben we snijtand. So i guess we do need it
Je bedoelt hoektanden neem ik aan? Apen zoals chimpansee's hebben veel grotere hoektanden. Vlees beslaat maar een heel klein deel van hun dieet (5%). Ze zouden best zonder kunnen, mits ze genoeg ander voedsel zouden hebben. Gorilla's eten volgens mij helemaal geen vlees, maar hebben toch grotere hoektanden.

Wij hebben genoeg ander voedsel. We zouden nog meer plantaardig voedsel hebben, als we het niet nodig zouden hebben om dieren vol mee te stouwen, of het land nodig zouden hebben om dieren op rond te laten huppelen.

Wat ik van dit soort goedpraterij vind:

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 04:15 schreef KoningStoma het volgende:

Ik wordt zo ziek van de mensen die proberen goed te praten dat ze voor hun eigen plezier dieren op laten sluiten in te kleine hokjes en dood laten maken.

Prima dat je vlees lekker vindt en dat je er verslaafd aan bent, maar geef op z'n minst toe dat je een egoistische eikel bent. Dat schijnheilige gezever altijd :r

Jij maakt een dier dood, of laat het doodmaken en jij hebt er plezier van.

En nee, ik ben geen vegetariër. Ik eet af en toe vlees. Ik probeer het iig niet goed te praten. :6
pi_97591613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je bedoelt hoektanden neem ik aan? Apen zoals chimpansee's hebben veel grotere hoektanden. Vlees beslaat maar een heel klein deel van hun dieet (5%). Ze zouden best zonder kunnen, mits ze genoeg ander voedsel zouden hebben. Gorilla's eten volgens mij helemaal geen vlees, maar hebben toch grotere hoektanden.

Wij hebben genoeg ander voedsel. We zouden nog meer plantaardig voedsel hebben, als we het niet nodig zouden hebben om dieren vol mee te stouwen, of het land nodig zouden hebben om dieren op rond te laten huppelen.

Wat ik van dit soort goedpraterij vind:

[..]

goed gekopieerd en vertaald
pi_97591617
Oh ik heb weer een discussie gestart. :') :D
pi_97591705
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:06 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

goed gekopieerd en vertaald
:') Dat is gewoon common sense...
pi_97591706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html

ohja dit is wel zielig
Had het daar straks al gezien ja, komt in veel zorginstellingen voor helaas.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:09:11 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_97591724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waarom vind je dat filmpje zielig? Heb daarstraks zelf zitten lezen op een site die aquariums er voor maakt of het zielig is en dat is het niet, het ligt er aan hoe groot je aquarium is en liever geen hoeken er in. :Y

En stervende baby's doen me niets. :')
Ik vind het gewoon zielig om die kwallen in zo'n klein bakje te doen.

Ik kan ook wel 3 mensen opsluiten in een bak van 4 bij 4 en die overleven ook wel. Stel dat ze ook nog doof stom zijn kan niemand bewijzen of het zielig is...
pi_97591753
Overigens zou ik best zonder vlees kunnen. Bij mijn ouders at ik elke dag piepers met vlees maar nu alleen soms wat kip bij pasta/rijst gerechten. Ik mis het ook niet.
pi_97591797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik kan ook wel 3 mensen opsluiten in een bak van 4 bij 4 en die overleven ook wel. Stel dat ze ook nog doof stom zijn kan niemand bewijzen of het zielig is...
Maar kwallen hebben geen hersenen. Kwallen voelen niets. :{
pi_97591808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja maar hoe weet jij of die beestjes niet van een klein oppervlakte houden? Het maakt me ook verder niets uit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')