Wat lol? Is er iets grappigs?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat snap ik niet zo. Hij wil ook bij jouw grootouders geen vlees eten en jij wist dat hij vegetarier was. Had je toch tegen je grootouders kunnen zeggen dat ze voor vriendje geen vlees hoeven te kopen? Scheelt hun weer geld. En ik wil ook geen jus hoor, ook al ben ik geen vegetarier.
Moet je dan altijd vleesvervangers eten als je een dagje geen vlees eet?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij beweert dat elke dag vlees eten dikmakend is, en dan kom je met voorbeeld van de mac en kiloknaller vlees. Beetje zwart/wit denken zeg.
Ook kiloknaller kipfilet is 'slanker' dan bijv .Valess vleesvervanger. Ze voegen eerder water toe om het gewicht te verhogen dan verzadig vet.
Grappig is dat, als je ergens bent in een groep en er is een vegetarier dan wordt die altijd helemaal uitgehoort, of ze het vlees niet missen enzo, zelfs als alles gewoon heel vriendelijk blijft moet het altijd even bovenkomen bij de vleesetersquote:Op zondag 29 mei 2011 11:33 schreef gifkwal het volgende:
Ik snap dit soort discussies nooit. Ik heb nog nooit van een vegetariër of veganist gehoord dat ik net zo moet gaan eten als zij. Dus ik vraag me af waar al die mensen dan zijn waar de gekweste vleeseters zich zo druk over maken omdat ze zich door hun aangevallen voelen. En sinds ik zelf vegetariër ben val ik daar andere mensen ook niet mee lastig. Het is toch een persoonlijke keuze?
Wat ik wel heb kunnen constateren is dat dit soort discussies altijd gestart worden door vleeseters die iets hebben tegen mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan zij en nooit andersom.
Als je dit topic een beetje gelezen heb dan hebben wij het meer over de extreme mensen. Mensen die compleet doordraaien. Ik heb niks tegen vegetariërs, maar lees OP nog maar eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een zinloze discussie hier![]()
Ik was geen vegetariër maar wel een zeeeeeeeeeer matige vleeseter en als ik vlees at
wat het 99% van de keren dat ik vlees at Biologisch vlees.
Mijn echtgenoot was al langer vegetariër maar ik heb hem nooit horen klagen als ik wel
eens vlees at hoor, wat een flauwekul.
Ik heb ook nog nooit tegen iemand gezegd dat hij geen vlees mag/moet eten, ik heb wel
eens uitgelegd aan mensen hoe slecht het is om vlees uit de Bio industrie te eten, meestal
met weinig resultaat, want ''ze'' hebben toch liever ''goedkoop'' vlees ondanks dat je
uitlegt hoe gevaarlijk het eigenlijk is, dus toen heb ik er een topic over geopend![]()
Maar alle mensen die ondanks alle gevaren toch kilo knallers en hamburgers van Mac Donald
willen vreten moeten dat vooral zelf weten![]()
Als ze dan ziek worden heb ik alleen nog maar medelijden met het dier wat ze opgevreten
hebben eigenlijk, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen..
Foei zeg ik nu tegen mezelf![]()
enne... de meeste vleesvervangers zijn niet te vreten trouwens![]()
Heb ik ook niet nodig trouwens ik kan prima zonder, want sinds mijn topic
De Bio-industrie hoef ik helemaal geen vlees meer
Dus nu ben ik ook officeel een vegetariërShoot me
Dat gevalletje uit de OP hoort bij een psychiater thuis. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Als je dit topic een beetje gelezen heb dan hebben wij het meer over de extreme mensen. Mensen die compleet doordraaien. Ik heb niks tegen vegetariërs, maar lees OP nog maar eens.
ja, dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat gevalletje uit de OP hoort bij een psychiater thuis. Lijkt me duidelijk.
Dat beweer ik ook niet, maar je bent wel een boer(in) zeg. De ex is ook blij dat de relatie over is denk ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef moezeidekoe het volgende:
natuurlijk gaan mijn opa en oma niet apart eten voor hem maken als de overige 5 mensen wel gewoon vlees eten, kom op zeg.
Dan kan hij toch gewoon zonder vlees/jus?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef moezeidekoe het volgende:
natuurlijk gaan mijn opa en oma niet apart eten voor hem maken als de overige 5 mensen wel gewoon vlees eten, kom op zeg.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik ook eigenlijktegen dat soort figuren was mijn post ook gericht,
niet tegen TS![]()
eh... dus niet tegen jou Unfabulouss maar sommige hier maken ook wel stomme opmerkingen
hoor, eerlijk is eerlijk
neeuh...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
niet dat ik dadelijk wordt afgeschilderd als anti-vegetariër
![]()
Tis zo simpel eigenlijk, effe Oma bellen dat vriendje geen vlees eet, ik zie het probleem niet,quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Zoheetik het volgende:
Je hoeft helemaal niet apart eten te maken, alleen het vlees apart doen en hetzelfde gerecht maken. Kunnen de vleeseters vleesjes zelf erbij mengen en de vegetariërs pakken er niks bij.
ik snap je volkomen sommige mensen hebben een voedselallergie voor bijv, pinda's, noten,quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef Zoheetik het volgende:
Ja precies dat bedoel ik.
Als iemand tegen mij zou zeggen: goh kook ff niet met tarwe, dan moet dat toch ook lukken?
(En dan noem ik nog niet eens bijv alleen 1 groentesoort ofzo. Zo van: kook ff zonder paprika.)
Oke beetje scheel voorbeeld misschien.
Een allergie neem ik serieus. vegetariers/veganisten niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap je volkomen sommige mensen hebben een voedselallergie voor bijv, pinda's, noten,
tarwe, soja, vis en schaal- en schelpdieren, lijkt me ook wel verstandig om dat van te voren even
door te geven voordat er iemand dood van zijn stoel pleurt![]()
Oke misschien ook wel een beetje (eh... scheel ?? of scheef voorbeeld) maar je snapt
wel wat ik wil zeggen, sommige dingen kan je van te voren gewoon even aangeven zodat er
geen genante situaties ontstaan.
gezeik altijd![]()
slapies doen
Ja scheef inderdaad. Of krom. Beetje scheve verwoordingquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap je volkomen sommige mensen hebben een voedselallergie voor bijv, pinda's, noten,
tarwe, soja, vis en schaal- en schelpdieren, lijkt me ook wel verstandig om dat van te voren even
door te geven voordat er iemand dood van zijn stoel pleurt![]()
Oke misschien ook wel een beetje (eh... scheel ?? of scheef voorbeeld) maar je snapt
wel wat ik wil zeggen, sommige dingen kan je van te voren gewoon even aangeven zodat er
geen genante situaties ontstaan.
gezeik altijd![]()
slapies doen
Dan neem ik jouw eetgewoonten ook niet serieusquote:Op maandag 30 mei 2011 00:46 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Een allergie neem ik serieus. vegetariers/veganisten niet.
Ben jij een carnivoor dan met lange puntige slagtanden, zodat je een ander dier kunt openrijten vanaf de maag. Ga eens voor de spiegel staan en doe van "raaawrr" zoals die MGM-leeuw... Report back!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:04 schreef Unfabulouss het volgende:
Een vriend van me is gaan samenwonen met iemand die extreem veganist is. Echter, deze gast is zo extreem. Geen kleding dat gemaakt is van dieren, geen voedsel. Echter deze gestoorde gek wilde me in elkaar slaan als ik iets van vlees at in zijn huisSterker nog, hij gaat om met die vegan-streaker.
[ afbeelding ]
Dierenleed oke, maar je kan ook doorslaan. Als ik in Afrika loop vreten tijgers mij ook op. Het is onnatuurlijk dat je als mens geen vlees eet.
Conclusie die vriend van me zal me daar nooit meer vindenHij zoekt het maar uit met die gast.
Meningen over het veganisme in algemeen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 06:03 schreef Specularium het volgende:
Topic niet gelezen maar ben sowieso tegen die tofunazi's en hun belerende toon.
(inb4 :"maar ze zijn niet allemaal zo", dan zeg ik, fok jou, dat zijn ze wel.)
Het vrije denken claimen met een my little pony ideologie op de achtergrond en ondertussen iedereen je ongewassen wil opleggen.
Nee, daar word ik niet vrolijk van.
Lekkere trut dan, zo respectloos tegen je eigen vriendje nog welquote:Op maandag 30 mei 2011 00:46 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Een allergie neem ik serieus. vegetariers/veganisten niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |