abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97444138
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:55 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Net zo natuurlijk als het niet eten van vlees.
Elke dag vlees eten is niet natuurlijk. En al helemaal geen opgepomt vlees met antibiotica erin.
  zondag 29 mei 2011 @ 08:03:57 #102
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97448424
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 01:01 schreef thenxero het volgende:

[..]

Elke dag vlees eten is niet natuurlijk. En al helemaal geen opgepomt vlees met antibiotica erin.
Maar wel lekker :9
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_97448430
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:03 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Maar wel lekker :9
En dikmakend ;)
pi_97448437
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit is nu officieel de domste post die ik ooit op Fok gelezen heb !

_O_ Hulde _O_
Ach, een veel gehoorde klacht mbt vegetarisch eten is inderdaad dat om soja te verbouwen grote stukken regenwoud gekapt worden. Ook niet zo goed voor de natuur, inclusief de beestjes die daar woonden.

Natuurlijk vergeten de klagers te vermelden dat de meeste van die soja vervolgens als veevoer wordt gebruikt, maar goed :P
  zondag 29 mei 2011 @ 08:19:23 #105
239294 PierreTT
pi_97448460
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:08 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En dikmakend ;)
Dat zijn details :D
pi_97449250
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2011 08:08 schreef MisterSqueaky het volgende:
En dikmakend ;)
vlees is toch niet dikmakend? Er zitten in ieder geval minder calorieen in biefstuk dan in de meeste vleesvervangers
  zondag 29 mei 2011 @ 10:52:24 #107
239294 PierreTT
pi_97449798
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

vlees is toch niet dikmakend? Er zitten in ieder geval minder calorieen in biefstuk dan in de meeste vleesvervangers
Inderdaad :D

biefstuk 100 gr. 115
vegetarische hamburger 100 gr. 159
pi_97449909
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zeker in de kiloknallers zitten aanzienlijk meer dikmakers zoals verzadigd vet ;)
Biologisch en hoger kwaliteitsvlees heeft dat idd minder. Maarja, dat is duurder en hebben ze niet bij de Mac...
  zondag 29 mei 2011 @ 11:01:31 #109
239294 PierreTT
pi_97449991
Om dit topic trouwens een beetje levendig te houden, het volgende:

pi_97450338
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zeker in de kiloknallers zitten aanzienlijk meer dikmakers zoals verzadigd vet ;)
Biologisch en hoger kwaliteitsvlees heeft dat idd minder. Maarja, dat is duurder en hebben ze niet bij de Mac...
Jij beweert dat elke dag vlees eten dikmakend is, en dan kom je met voorbeeld van de mac en kiloknaller vlees. Beetje zwart/wit denken zeg.
Ook kiloknaller kipfilet is 'slanker' dan bijv .Valess vleesvervanger. Ze voegen eerder water toe om het gewicht te verhogen dan verzadig vet.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:19:04 #111
255490 _Loki
Jahoi.
pi_97450341
Ik snap veganisten wel, zolang ze het voor zichzelf houden. Als zij dat willen moeten ze dat lekker doen maar als ze boos zouden worden op mij dat ik vlees eet, dan hoeft het voor mij niet meer.
pi_97450378
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

Jij beweert dat elke dag vlees eten dikmakend is, en dan kom je met voorbeeld van de mac en kiloknaller vlees.
Elke dag hoge kwaliteitsvleeseten IS ook ongezond en dikmakend ;) Ons lichaam is daar niet op berekend.
Helemaal geen vlees eten is trouwens ook niet gezond.

quote:
Ook kiloknaller kipfilet is 'slanker' dan bijv .Valess vleesvervanger.
En TOCH word je er dikker van :P
Nouja, tenzij je Atkins doet.
pi_97450462
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

En TOCH word je er dikker van :P
Nouja, tenzij je Atkins doet.
8)7
pi_97450599
quote:
3s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Elke dag hoge kwaliteitsvleeseten IS ook ongezond en dikmakend ;) Ons lichaam is daar niet op berekend.
Helemaal geen vlees eten is trouwens ook niet gezond.

[..]

Klopt, elke dag vlees eten is ook niet gezond. Maar zo,n 3 keer per week yum yum yum, lekker schouder karbonaadje :9~ :9~ TS kwijlt bijna weg :D
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
pi_97450660
Ik snap dit soort discussies nooit. Ik heb nog nooit van een vegetariër of veganist gehoord dat ik net zo moet gaan eten als zij. Dus ik vraag me af waar al die mensen dan zijn waar de gekweste vleeseters zich zo druk over maken omdat ze zich door hun aangevallen voelen. En sinds ik zelf vegetariër ben val ik daar andere mensen ook niet mee lastig. Het is toch een persoonlijke keuze?

Wat ik wel heb kunnen constateren is dat dit soort discussies altijd gestart worden door vleeseters die iets hebben tegen mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan zij en nooit andersom.
pi_97450686
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:33 schreef gifkwal het volgende:
Wat ik wel heb kunnen constateren is dat dit soort discussies altijd gestart worden door vleeseters die iets hebben tegen mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan zij en nooit andersom.
Oh?
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
pi_97450769
Van wat ik heb gezien, ja. En op Fok! zeker :P Ik zie nooit een topic "Die vervelende vleeseters met hun vlees!"
pi_97450816
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:38 schreef gifkwal het volgende:
Van wat ik heb gezien, ja. En op Fok! zeker :P Ik zie nooit een topic "Die vervelende vleeseters met hun vlees!"
Ik heb respect voor ieder zijn keuze. Maar er zijn mensen die totaal doorslaan. Neemt mijn respect toch wel wat weg, als mensen gestoord en geobsedeerd bezig zijn.
pi_97451939
Ik heb nooit tegen een vegetarier gezegd dat ze vlees MOETEN eten. het zijnaltijd de vegetariers die gaan zeiken als je vlees eet.
pi_97452176
Dat soort mensen ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ik kan me voorstellen dat dat vervelend is.
pi_97452652
Ik heb ooit een vegetarier gedate, nooit meer! Toen hij bijna eiste dat mijn opa en oma maar geen vlees aan hem moesten geven en dat hij de jus ook niet ging eten die bij de aardappelen werd geschonken, wist ik dat ik hier geen zin meer in had.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:56:28 #122
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_97452961
Mensen die vegetariër zijn maar dan wel het vlees missen en Valess gaan eten :') .

Enne mensen die zich geen raad meer weten met het eten als ze geen vlees mogen gebruiken :').
  zondag 29 mei 2011 @ 13:22:03 #123
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97453823
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef moezeidekoe het volgende:
Ik heb ooit een vegetarier gedate, nooit meer! Toen hij bijna eiste dat mijn opa en oma maar geen vlees aan hem moesten geven en dat hij de jus ook niet ging eten die bij de aardappelen werd geschonken, wist ik dat ik hier geen zin meer in had.
Zoals eerder gezegd ben ik een erg flexibele vegetarier, en ik heb dus al 2 keer een relatie gehad met meiden die graag vlees eten (ook mijn huidige relatie). Als ik kook zit er geen vlees in het eten, als zij kookt (komt minder vaak voor), zit er vaak wel vlees in, alhoewel ze laatst toegaf dat ze sinds ze met mij is af en toe ook zonder vlees kookt! :D
Ik dring het zeker niet op, en ze hoeft van mij echt niet vegetarisch te worden, maar dat ze zich bewust is dat het ook zonder kan vind ik wel heel tof *O*
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_97455151
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef Tanin het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd ben ik een erg flexibele vegetarier, en ik heb dus al 2 keer een relatie gehad met meiden die graag vlees eten (ook mijn huidige relatie). Als ik kook zit er geen vlees in het eten, als zij kookt (komt minder vaak voor), zit er vaak wel vlees in, alhoewel ze laatst toegaf dat ze sinds ze met mij is af en toe ook zonder vlees kookt! :D
Ik dring het zeker niet op, en ze hoeft van mij echt niet vegetarisch te worden, maar dat ze zich bewust is dat het ook zonder kan vind ik wel heel tof *O*
Ik vind het niet erg om vleesloos eten te eten. Ik hoef niet elke dag vlees. Maar dat hij ging eisen bij mijn grootouders, die van een mager pensioenetje leven en zich hadden uitgesloofd voor het eten (wat best veel geld koste voor hun), vond ik zo respectloos en walgelijk, het ging ook een maand later uit.
pi_97455252
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef moezeidekoe het volgende:
Maar dat hij ging eisen bij mijn grootouders, die van een mager pensioenetje leven en zich hadden uitgesloofd voor het eten (wat best veel geld koste voor hun), vond ik zo respectloos en walgelijk, het ging ook een maand later uit.
dat snap ik niet zo. Hij wil ook bij jouw grootouders geen vlees eten en jij wist dat hij vegetarier was. Had je toch tegen je grootouders kunnen zeggen dat ze voor vriendje geen vlees hoeven te kopen? Scheelt hun weer geld. En ik wil ook geen jus hoor, ook al ben ik geen vegetarier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')