Ja, dat mailde J. mij ook terugquote:
Hey, bij welke vragen loop je dan vast?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er meer mensen die maandag Finance1 hebben? Ik probeer de open vragen uit de resit2010 op te lossen, maar ik loop hier regelmatig bij vast. Is dit iemand al gelukt?
Doe maar een pic van iemand die meer nerd is dan ik, voor het Lourdesgevoel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef oompaloompa het volgende:
Misschien dat een grappig plaatje je op vrolijkt? Noem maar een thema dan ga ik op zoek
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Doe maar een pic van iemand die meer nerd is dan ik, voor het Lourdesgevoel.
Jonge, dat zijn geen gewone chicks dat zijn blood elves....quote:
Oh, wat een nerd dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jonge, dat zijn geen gewone chicks dat zijn blood elves....
Die zijn daarvoor ingehuurd.quote:
Ook overal aluminiumfolie tegen de ilumnatie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn kamer lijkt wel op die van die andere, al heb ik geen Poolse boeken.
En de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ook overal aluminiumfolie tegen de ilumnatie?
Hax, wat doen blood elves bij Diablo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jonge, dat zijn geen gewone chicks dat zijn blood elves....
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Zonder deadlines werken is niet goed voor de procrastinatie.
Vreemd verhaal, lag hij gewoon midden op de weg zomaar?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ging vandaag terug naar mijn studentenkamer. Kom ik de straat inrijden, alles afgezet. Overal politiebusjes, brandweer, schotten en een afgezette weg.
http://www.bndestem.nl/al(...)chte-aangehouden.ece
Op foto 2 kun je het raam van mijn kamer zien.
Ik heb hem zelf niet zien liggen, blijkbaar was hij afgelopen nacht gevonden. Nu staat er geloof ik nog 1 busje. Brandweer is net klaar met schoonspuiten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, lag hij gewoon midden op de weg zomaar?
Zal waarschijnlijk wel iets van verwondingen hebben gehad dat ze dat achter houden voor nu?
vreemd allemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet zien liggen, blijkbaar was hij afgelopen nacht gevonden. Nu staat er geloof ik nog 1 busje. Brandweer is net klaar met schoonspuiten.
Maar wel vreemd verhaal inderdaad. Helemaal omdat het zo dichtbij is gebeurd. Nou goed, nu weer lekker aan de sociale psychologie.
Een stuk moeilijker dan de oude tentamens op blackboard, die kon ik zo invullen..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, Finance was echt pittig vond ik, hopen dat ik genoeg punten gesprokkeld heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |