net zo'n kansloze uitvindingquote:
Ja, dat is vertieft. Dat soort dingen moeten ze landelijk regelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
als ik mn motor wil parkeren ook, de ene gemeente mag het op de stoep, de andere moet het in een parkeervak, de ander moet je een bonnetje halen, flikker toch op man
hou toch op met je stom geneuzel. in een beugelbar moeten toch beugels worden gedronken. en in de vergunning was aangegeven dat er een beugelbar kwam, maar omdat zo'n kutagent het zo nodig vond om te drammen dat een beugel uit glas bestaat (dôhquote:
nee, omdat zo'n vieze aso begint te drammenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Godverdomme, het hele principe is gewoon weg, alleen omdat wat mongolen de zooi weer afbreken zeker
Je doet alsof het mijn schuld is manquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hou toch op met je stom geneuzel. in een beugelbar moeten toch beugels worden gedronken. en in de vergunning was aangegeven dat er een beugelbar kwam, maar omdat zo'n kutagent het zo nodig vond om te drammen dat een beugel uit glas bestaat (dôh) moet dat nu dus in bekers worden overgeschonken.
bij de uitgang van de beugelbar wordt gecontroleerd of er geen beugels mee naar buiten gaan
kon je 'm geen handje helpen? de sloot in?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, omdat zo'n vieze aso begint te drammen
nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je doet alsof het mijn schuld is man
Blijkbaar is er een reden voor, dat die regel nu bedacht is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, helemaal niet.
zo'n vieze pennenlikker vond dat nodig.
ojah, had ik al gezegd: politie
en dat bonnetje moet je dan op je zadel leggen ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
als ik mn motor wil parkeren ook, de ene gemeente mag het op de stoep, de andere moet het in een parkeervak, de ander moet je een bonnetje halen, flikker toch op man
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en dat bonnetje moet je dan op je zadel leggen ofzo?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
ik hou m'n bek wel even
David, het is niet persoonlijk hoor, absoluut niet
Ja dat vroeg ik mij dus ook af, ben d'r maar vandoor gegaan, begon ook nog te zeiken over 't geluidquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en dat bonnetje moet je dan op je zadel leggen ofzo?
Die agent handhaaft een bepaalde wet of regelgeving. Als in jullie vergunning staat dat er beugelflessen verkocht mogen worden dan heeft die agent daar niks tegenin te brengen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, omdat zo'n vieze aso begint te drammen
Is vast wel een wettelijke bepaling bedacht waardoor een opsporingsambtenaar kan bepalen dat de vergunning niet zorgvuldig genoeg is afgegeven waardoor er gevaar ontstaat ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die agent handhaaft een bepaalde wet of regelgeving. Als in jullie vergunning staat dat er beugelflessen verkocht mogen worden dan heeft die agent daar niks tegenin te brengen.
Oja, dat heb ik wel eens gehoord!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef omearos het volgende:
goedenavond
David gefeliciteerd
Nog over bloed in je mond: in je speeksel zitten stoffen waardoor bloed sneller stolt, dus het is beter om een gewonde vinger in je mond te steken dan er iets omheen te binden (tenzij je net hebt zitten eten/drinken, mond moet wel "schoon" zijn) Daarnaast is het ook hygiënischer. Alleen als het flink blijft bloeden moet je het afdekken en er druk op uitoefenen.
in de vergunning staat de beugelbar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die agent handhaaft een bepaalde wet of regelgeving. Als in jullie vergunning staat dat er beugelflessen verkocht mogen worden dan heeft die agent daar niks tegenin te brengen.
Ze hebben "de beugelbar" dus als naam gebruikt, zonder dat er beugels verkocht mogen worden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de vergunning staat de beugelbar.
maar blijkbaar staat er dus ook ergens dat er geen glas uitgegeven mag worden.
en die agent die er over begon te zeuren gaat binnenkort weg uit haaksbergen en het is er nogal een die van lintjes en streepjes houdt. In de gemeente is er niemand die hem ook maar iets gunt.
Dan houdt het op. Als je in glas wilt schenken moet je met de burgemeester in conclaaf gaan. Hier in Goor is glas dit jaar voor het laatst als het aan de gemeente ligtquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
in de vergunning staat de beugelbar.
maar blijkbaar staat er dus ook ergens dat er geen glas uitgegeven mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |