Ja, maar dat staat los van het feit dat je misselijk wordt wanneer er teveel bloed in je mond komtquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat dacht je van het speeksel in je mond?

En als je die toevallig niet in de buurt hebt, maar wel een pleister, maar die eerst moet knippen, dan is het wel zo fijn dat het bloed niet op de grond drupt maar gewoon in je mond verdwijnt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar het is wel slecht voor het bloed want dan gaat het verdunnen en blijft het nog meer stromen.
Sowieso moet je die dingen niet in je mond stoppen maar druk uitoefenen met b.v. een doek

Mag toch hopen dat het niet slecht voor je is om je eigen bloed binnen te krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar het is wel slecht voor het bloed want dan gaat het verdunnen en blijft het nog meer stromen.
Sowieso moet je die dingen niet in je mond stoppen maar druk uitoefenen met b.v. een doek

Als jouw eigen bloed ineens onder een andere groep valt, dan lijkt het me helemáál niet bestquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als het zelfde bloedgroep is niet, waarom denk je anders dat ze van die infuuszakken met bloed hebben bij teveel verloren bloed..
Bij 'teveel' weet ik niet of het slecht is, zal wel want dan krijg je te veel aan ijzer binnen

quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jouw eigen bloed ineens onder een andere groep valt, dan lijkt het me helemáál niet best

Ik ga geen theedoek van mijn huisgenoot gebruiken voor mijn bloed en mijn kamer (waar de pleisters zijn) is vanuit de keuken dichterbij dan het toilet. Aan keukenrollen doen we niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Theedoek - toiletpapiertje - keukenrol.

Is goed. Jij drinkt een halve liter bloed op en ik film.quote:

Best, ik zal even laten smelten, kun je dat naar binnen werken. Heb ik ook wat te lachenquote:

Leuke dingen, voor de Luchtmacht kwam er een kerel bij mij thuis om te "praten"quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sport- psychische- antecedenten- en zwemtest

Omdat jij het zegt zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou schrijf maar op de boodschappenlijst dan

Nah, heb liever niet dat je aan me zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah doe toch maar die halve liter, zuig ik het wel uit jouw nek
Je hebt vast wel dezelfde bloedgroep of ben je helemaal een apart geval?

Dat vind ik maar raar hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoiets hoort toch in de keuken te staan..

Ja, volgens mij komt er ook iemand bij ons thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Leuke dingen, voor de Luchtmacht kwam er een kerel bij mij thuis om te "praten"
en die psychische tests waren echt vreselijk

Whehehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had nog een aanmerking omdat ik te assertief was nadat gesprek bij mij thuis.
Die vent kwam ff 1,5 uur te laat aanzetten, dus ik zei er wat van. Was niet zo wenselijk geloof ik

Juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Raar? hoezo raar, noujaa zeg ik heb tenminste wel opgelet op school hoor dat het in de Keuken hoort te staan. vandaar het woord KeukenrollenDoe wat je moet doen..
Je snapt dat dit een geintje is?

Vind t wel logisch dat je daar dan wat van zegt.. Zou ik ook hebben gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had nog een aanmerking omdat ik te assertief was nadat gesprek bij mij thuis.
Die vent kwam ff 1,5 uur te laat aanzetten, dus ik zei er wat van. Was niet zo wenselijk geloof ik

Doei militaire stiptheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:

Ga je zo'n bonnetjes meneer worden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had m'n intake bij de politie vandaag, en ik mag door naar de "definitieve toelatingstests"

Nee, t was een burger. hij had geen strepen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doei militaire stiptheid
Ging meneer op z'n strepen staan?

quote:

Keuze is er altijdquote:

Ervaring opdoen door bonnetjes te schrijvenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar je moet ervaring opdoen voor je door kan stromen.

Alsof de politie alleen maar bonnetjes schrijftquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ervaring opdoen door bonnetjes te schrijven

Die lelijke boa's dan, gadverdamme wat een vies volk. En maar voldaan lachen en rondlopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof de politie alleen maar bonnetjes schrijft

quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een kloothommel van een kutagent
nu mogen er geen beugels uitgegeven worden in de beugelbar omdat er geen glas afgegeven mag worden.
stomme kutagent die daarover begint te drammen
nu wordt een beugel overgeschonken in een grote beker

politiequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]

Ja, dat zijn parkeerwachten en dergelijke, boa's.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die lelijke boa's dan, gadverdamme wat een vies volk. En maar voldaan lachen en rondlopen.

Is gewoon zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]

Godverdomme, het hele principe is gewoon weg, alleen omdat wat mongolen de zooi weer afbreken zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een kloothommel van een kutagent
nu mogen er geen beugels uitgegeven worden in de beugelbar omdat er geen glas afgegeven mag worden.
stomme kutagent die daarover begint te drammen
nu wordt een beugel overgeschonken in een grote beker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |