Ja, volgens mij komt er ook iemand bij ons thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Leuke dingen, voor de Luchtmacht kwam er een kerel bij mij thuis om te "praten"
en die psychische tests waren echt vreselijk
Whehehehequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had nog een aanmerking omdat ik te assertief was nadat gesprek bij mij thuis.
Die vent kwam ff 1,5 uur te laat aanzetten, dus ik zei er wat van. Was niet zo wenselijk geloof ik
Juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Raar? hoezo raar, noujaa zeg ik heb tenminste wel opgelet op school hoor dat het in de Keuken hoort te staan. vandaar het woord KeukenrollenDoe wat je moet doen..
Je snapt dat dit een geintje is?
Vind t wel logisch dat je daar dan wat van zegt.. Zou ik ook hebben gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had nog een aanmerking omdat ik te assertief was nadat gesprek bij mij thuis.
Die vent kwam ff 1,5 uur te laat aanzetten, dus ik zei er wat van. Was niet zo wenselijk geloof ik
Doei militaire stiptheidquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef GimmeGore het volgende:
Ga je zo'n bonnetjes meneer worden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had m'n intake bij de politie vandaag, en ik mag door naar de "definitieve toelatingstests"
Nee, t was een burger. hij had geen strepen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doei militaire stiptheid
Ging meneer op z'n strepen staan?
quote:
Keuze is er altijdquote:
Ervaring opdoen door bonnetjes te schrijvenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar je moet ervaring opdoen voor je door kan stromen.
Alsof de politie alleen maar bonnetjes schrijftquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ervaring opdoen door bonnetjes te schrijven
Die lelijke boa's dan, gadverdamme wat een vies volk. En maar voldaan lachen en rondlopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof de politie alleen maar bonnetjes schrijft
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een kloothommel van een kutagent
nu mogen er geen beugels uitgegeven worden in de beugelbar omdat er geen glas afgegeven mag worden.
stomme kutagent die daarover begint te drammen
nu wordt een beugel overgeschonken in een grote beker
politiequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zijn parkeerwachten en dergelijke, boa's.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die lelijke boa's dan, gadverdamme wat een vies volk. En maar voldaan lachen en rondlopen.
Is gewoon zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme, het hele principe is gewoon weg, alleen omdat wat mongolen de zooi weer afbreken zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een kloothommel van een kutagent
nu mogen er geen beugels uitgegeven worden in de beugelbar omdat er geen glas afgegeven mag worden.
stomme kutagent die daarover begint te drammen
nu wordt een beugel overgeschonken in een grote beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |