Weinig concurrentie zie groen balkje. Alleen dan heb ik die naam en krijg ik veel bezoekers alleen kan ik zelf niet publiceren wat die mensen zoeken. Dat is technisch best ingewikkeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef benx het volgende:
[..]
Bod doen op de.nl ? en hoeveel concurrent is er op? Zoals je in zijn filmpje zag is dat belangrijk
Je mag me het onderwerp wel pm'en nadat je domein hebt gekocht, misschien heb ik kennis ervanquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weinig concurrentie zie groen balkje. Alleen dan heb ik die naam en krijg ik veel bezoekers alleen kan ik zelf niet publiceren wat die mensen zoeken. Dat is technisch best ingewikkeld.
Dus mensen krijgen iets anders te zien en gaan waarschijnlijk weer weg. Maar doe het gewoon gooi hem wel vol met Adsense
Ik ook ...is een gokje dit want ik kan geen actuele files laten zien ben zo handig met scripten etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:52 schreef JoshuaL het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken Razor.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef benx het volgende:
[..]
De rechten van een foto liggen bij de fotograaf en niet bij de persoon op de foto, vaak maken deze ze gewoon openbaar op het web dus mag jij zo ook gewoon gebruiken
Er zijn toch al file websitesquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook ...is een gokje dit want ik kan geen actuele files laten zien ben zo handig met scripten etc.
Ongeveer 20 euro met heb hem nu bij Joshua gehost.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef benx het volgende:
[..]
Er zijn toch al file websites![]()
Houd ons igg op de hoogte van het aantal bezoekers !
Btw: was koste je dat bijvoorbeeld nu, die site ' ff ' online gooien ?
Doe wel mee, maar pas over 2.5 maand. Dan gaat nieuwe project live. Daarvoor echt geen tijd voor andere projecten. Overigens gaat die winst wss niet door Google komenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef ToshiArai het volgende:
Maar niemand die dat google'd heeft volgens mij echt de behoefte om iets te kopen, toch?
Zou het geen tof idee zijn om een soort niche wedstrijd te doen met fok? Allemaal beginnen met 1 site en na x aantal maanden kijken wie het meest winst heeft.
Maar door verkopen op de markt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe wel mee, maar pas over 2.5 maand. Dan gaat nieuwe project live. Daarvoor echt geen tijd voor andere projecten. Overigens gaat die winst wss niet door Google komen
Ik doe mee, mijn project gaat eind juni online !quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef ToshiArai het volgende:
Maar niemand die dat google'd heeft volgens mij echt de behoefte om iets te kopen, toch?
Zou het geen tof idee zijn om een soort niche wedstrijd te doen met fok? Allemaal beginnen met 1 site en na x aantal maanden kijken wie het meest winst heeft.
Waarom zo een top idee weggeven ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:11 schreef xaban06 het volgende:
Oh ja, een nichte onderwerp: maximum snelheid op snelwegen. Je mag steeds op meer snelwegen 130km/h echter is het bij niemand bekend waar wel en waar niet, hoelaat wel en hoelaat niet. Maak er een site over, maak 'm ook mobiel, en je zal vast wat bezoekers hebben.
Ook www.watisdemaximumsnelheid.nl is vrijquote:
Op dit moment zijn er maar vier wegen in Nederland waar je 130 mag en als er een bij komt zie je dat zelfs in het nieuws dus ik denk dat dit makkelijk bij moet kunnen houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef dirkjo het volgende:
Volg dit topic nu al een tijdje undercover, maar spring er nu toch even bij. Maak al tijdje website's maar heb nog steeds niks gevonden waarvan ik dacht: "Dit gaat hem worden, hier ga ik adsense op knallen!".
Nu lees ik dat idee van xaban en vind ik het toch wel erg tof klinken. Nu vraag ik me alleen af of er applicaties of dergelijken zijn waarmee je kan zien of er daadwerkelijk 130 gereden mag worden? Of moet dit allemaal gaan via mensen. Dus mensen die wegen aanmelden enz.?
Het klinkt als een leuk projectje, wel pittig.
Zo'n bevlieging heb ik ook vaak. Dan heb ik iets in mijn hoofd en registreer het meteen. En uiteindelijk doe ik er niets mee.quote:
Heb ik ook last van. maar ik kan wel 7 euro missen voor zoiets.. je weet maar nooit hequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zo'n bevlieging heb ik ook vaak. Dan heb ik iets in mijn hoofd en registreer het meteen. En uiteindelijk doe ik er niets mee.
Is dat van Samurai? ik heb heel andere interfacequote:
Lijkt op een tool van Googlequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef benx het volgende:
[..]
Is dat van Samurai? ik heb heel andere interface
hoe doe je dat razor21,quote:
Google 'Google keyword tool'quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef benx het volgende:
[..]
Is dat van Samurai? ik heb heel andere interface
Je keyword is 'gewist', dus ik zou niet weten of het een goede keyword is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:08 schreef benx het volgende:
En is dit nu een goed keyword ?
[ afbeelding ]
167 per dag gezocht, rond 300 concurrenten maar, maar waar die 1% voor staat![]()
Die keyword tool van Adwords is beter / overzichterlijk. Maar dat is mijn mening. Kun je meteen zien hoeveel concurrentie er is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je keyword is 'gewist', dus ik zou niet weten of het een goede keyword is.
Rond 300 concurrenten maar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:08 schreef benx het volgende:
Weet iemand of het 100% safe is om een domeinnaam te registreren met trademark er in?
Zoiets als dit:
ladygaga-liedjes.nl
Als ik zoiets registreer kan je dan geen problemen krijgen met de mensen die rechten hebben op die naam ?
[ afbeelding ]
167 per dag gezocht, rond 300 concurrenten maar, maar waar die 1% voor staat![]()
Dat is klein voor een zoekwoord, normaal gaat het rond de 5-10k.quote:
De zomermaanden zijn echt kut :p Misschien een niche zoeken die ook goed draait in de zomer. Had ook redelijk veel problemen met interactie. Je moet de drempel zo laag mogelijk maken. Dat de bezoeker heel gemakkelijk kan reageren. En zo veel mogelijk aanmoedigen (door bv in een leuk rood lettertype erboven te zetten "Laat je mening hierover achter:" Werkte zeer goed bij mij).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef R.Langly het volgende:
Hier gaat de nieuws website steeds beter en zijn er elke dag wel (een beetje) inkomsten via Adsense.
Probleem is de interactie met de bezoeker (reacties, input etc) schort nog wel wat aan.
En uiteraard het verkrijgen van vrijwilligers die willen meehelpen met posten hehe
Hoop iig geval dat de stijgende lijn doorzet, alhoewel ik vrees met deze zomermaanden
Wat bij mij ook hielp was het veranderen van de standaard comment mogelijkheid naar die van Disqus. Is makkelijk in te bouwen in Wordpress (slechts een plugin installeren) Had plotseling een stuk meer bezoekers die reageerdenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
De zomermaanden zijn echt kut :p Misschien een niche zoeken die ook goed draait in de zomer. Had ook redelijk veel problemen met interactie. Je moet de drempel zo laag mogelijk maken. Dat de bezoeker heel gemakkelijk kan reageren. En zo veel mogelijk aanmoedigen (door bv in een leuk rood lettertype erboven te zetten "Laat je mening hierover achter:" Werkte zeer goed bij mij).
Maar niet als er zo weinig op gezocht wordt..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef benx het volgende:
[..]
Dat is klein voor een zoekwoord, normaal gaat het rond de 5-10k.
Jij hebt concurrentie zag ik: http://www.reisikgratis.nlquote:
Ik vind dat wel een slim idee, maar mag volgens mij inderdaad niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Jij hebt concurrentie zag ik: http://www.reisikgratis.nl![]()
De 'Meer info?' kop boven de Adsense reclame is alleen niet echt 'adsense-legaal' volgens mij.
Ik heb er op geklikt, omdat ik daadwerkelijk dacht meer informatie te lezen =)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Eierbal het volgende:
[..]
De 'Meer info?' kop boven de Adsense reclame is alleen niet echt 'adsense-legaal' volgens mij.
Die 1% staat volgens mij voor PBR -> Phrase-to-Broad match Ratio.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:08 schreef benx het volgende:
Weet iemand of het 100% safe is om een domeinnaam te registreren met trademark er in?
Zoiets als dit:
ladygaga-liedjes.nl
Als ik zoiets registreer kan je dan geen problemen krijgen met de mensen die rechten hebben op die naam ?
[ afbeelding ]
Nope die meer info moet je weghalen, is misleiding kan je een ban opleveren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Volgens mij geef je nu advies aan iemand die niet de webmaster is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nope die meer info moet je weghalen, is misleiding kan je een ban opleveren.
Heb je veel tests gedaan met kleur palette? Want ik vind het een aparte keuze om die ad een witte achtergrond te geven template-wise, zelfde BG kleur als het vlak en kopjes zwart maken blend beter, maar ik zeg al wellicht heb je getest en dat dit het beste werkt.
Joshua heeft een eigen hostingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef IcewindNL het volgende:
Ik heb een klein vraagje, ik lees hier dat sommige meerdere domeinnamen registreren enz. Ik neem aan dat deze onder 1 hostingpakket worden ondergebracht. Ik wil graag ook wat nederlandse websites maken, ook om met adsense iets bij te verdienen, en wil deze derhalve ook onder 1 hosting pakket onderbrengen.
Welk hosting bedrijf kunnen jullie aanraden voor het onderbrengen van meerdere websites onder 1 pakket voor een schappelijke (enkele euro's/maand) prijs? Niet elk hosting bedrijf is even duidelijk of ze dit bieden namelijk.
Ik zal tevens mijn ervaringen ook delen in dit topic natuurlijk:)
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |