Joshua heeft een eigen hostingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef IcewindNL het volgende:
Ik heb een klein vraagje, ik lees hier dat sommige meerdere domeinnamen registreren enz. Ik neem aan dat deze onder 1 hostingpakket worden ondergebracht. Ik wil graag ook wat nederlandse websites maken, ook om met adsense iets bij te verdienen, en wil deze derhalve ook onder 1 hosting pakket onderbrengen.
Welk hosting bedrijf kunnen jullie aanraden voor het onderbrengen van meerdere websites onder 1 pakket voor een schappelijke (enkele euro's/maand) prijs? Niet elk hosting bedrijf is even duidelijk of ze dit bieden namelijk.
Ik zal tevens mijn ervaringen ook delen in dit topic natuurlijk:)
Alvast bedankt.
Als je gaat voor (kleine) niche sites, pak dan versio. Kan je tot 25 domeinen bij het starter pakket aan ¤ 0,5 euro per maandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef IcewindNL het volgende:
Ik heb een klein vraagje, ik lees hier dat sommige meerdere domeinnamen registreren enz. Ik neem aan dat deze onder 1 hostingpakket worden ondergebracht. Ik wil graag ook wat nederlandse websites maken, ook om met adsense iets bij te verdienen, en wil deze derhalve ook onder 1 hosting pakket onderbrengen.
Welk hosting bedrijf kunnen jullie aanraden voor het onderbrengen van meerdere websites onder 1 pakket voor een schappelijke (enkele euro's/maand) prijs? Niet elk hosting bedrijf is even duidelijk of ze dit bieden namelijk.
Ik zal tevens mijn ervaringen ook delen in dit topic natuurlijk:)
Alvast bedankt.
Ow had er zo nog niet over gedacht... Word dus zorgen voor heel goede content op je site.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:09 schreef Geo3kant het volgende:
Als dit mee gaat tellen in de rankings.. dan is dat een groot dreigement voor SEO en backlinks...
Bedankt voor de tip, het gaat idd om kleine niche sites, in het begin met adsense, later wil ik ook affiliate programs erop draaien..maar dan heb ik eerst websites nodig:)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Als je gaat voor (kleine) niche sites, pak dan versio. Kan je tot 25 domeinen bij het starter pakket aan ¤ 0,5 euro per maand
O was even uit mijn hoofd of de prijs is veranderd. Maar eigenlijk is Sensiva even goed of nog beter zelf. Het is een lid van fok en hij zal je waarschijnlijk ook veel vlugger support kunnen geven dan versio. ¤ 15 voor 40 domeinen en 60GB beter zul je niet vinden voor die prijs alleen de webruimte vind ik wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, het gaat idd om kleine niche sites, in het begin met adsense, later wil ik ook affiliate programs erop draaien..maar dan heb ik eerst websites nodig:)
Ik zie alleen dat het starter pakket ¤0.99 euro is, mis ik wat of zijn dit de nieuwe prijzen?
Idemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef xaban06 het volgende:
Ik gebruik geen webhosting pakket, maar een VPS. Hierop kan ik zoveel domeinen ik maar wil op draaien.
Wat kost dat per jaar en hoe gaat dat met domeinen koppelen in zijn werk ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:28 schreef Hrzd het volgende:
Heb ook een VPS bij XLS Hosting. Werkt geweldig
inderdaad al een tijdje offtopicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:35 schreef Hrzd het volgende:
Google het zou ik zeggen. Maar we gaan weer off-topic..
Bij mij zijn ze juist gestegenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mijn inkomsten zijn sinds het begin van de maand behoorlijk ingekakt. Tot nu toe 10 euro deze maand.
Volgens mij heeft te maken met het weer.
Hoe zit het bij jullie?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mijn inkomsten zijn sinds het begin van de maand behoorlijk ingekakt. Tot nu toe 10 euro deze maand.
Hoe zit het bij jullie?
als ik naar je site kijk zou ik in het bericht niet onder het artikel, maar aan het begin van het artikel een ad plaatsen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht ik juist dat als het verder zou gaan als mei... Pff
En dan die horizontale topbar weg doen? Anders krijgt de bezoeker vanaf hij de pagina opent zicht op 2 ads. Zal het eens proberen. Ook aan het twijfelen om de sidebar te verwijderen. Heb je dan een grotere CPC met 2 ipv 3 ads?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
als ik naar je site kijk zou ik in het bericht niet onder het artikel, maar aan het begin van het artikel een ad plaatsen.
die ad aan de rechterkant zal niet door veel mensen gezien wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
En dan die horizontale topbar weg doen? Anders krijgt de bezoeker vanaf hij de pagina opent zicht op 2 ads. Zal het eens proberen. Ook aan het twijfelen om de sidebar te verwijderen. Heb je dan een grotere CPC met 2 ipv 3 ads?
Inderdaad, heb niks met die site te maken verderquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Volgens mij geef je nu advies aan iemand die niet de webmaster is?
Inkomsten liggen iets lager dan een week geleden, maar ben alsnog al over de 100 euro deze maandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe zit het bij jullie?
inderdaad WTF?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Hrzd het volgende:
Yesterday: June 2
Page views 2078
Clicks 4
Page CTR 0,19%
CPC ¤0.00
Page RPM ¤0.01
Estimated earnings ¤0.00
Wtf?
Ongeldige clicks waarschijnlijk, toevallig 4o p een rij.. en je mag geen CTR/eCPM e.d. posten van Google, hoe groot is de kans dat ze hier meelezen.. geen idee, maar het mag niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Hrzd het volgende:
Yesterday: June 2
Page views 2078
Clicks 4
Page CTR 0,19%
CPC ¤0.00
Page RPM ¤0.01
Estimated earnings ¤0.00
Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |