Bod doen op de.nl ? en hoeveel concurrent is er op? Zoals je in zijn filmpje zag is dat belangrijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Heb een nieuw idee:
[ afbeelding ]
49.500 zoekresultaten wereldwijd en 40.000 regionaal.
Alleen de pest is de NL versie met deze naam bestaat al. De .com versie is vrij.
De NL versie staat (geparkeerd) en staan zoekwoorden over het hostingbedrijf.
Dus als ik de .com pak heb ik een hele grote kans??
Weinig concurrentie zie groen balkje. Alleen dan heb ik die naam en krijg ik veel bezoekers alleen kan ik zelf niet publiceren wat die mensen zoeken. Dat is technisch best ingewikkeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef benx het volgende:
[..]
Bod doen op de.nl ? en hoeveel concurrent is er op? Zoals je in zijn filmpje zag is dat belangrijk
Je mag me het onderwerp wel pm'en nadat je domein hebt gekocht, misschien heb ik kennis ervanquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weinig concurrentie zie groen balkje. Alleen dan heb ik die naam en krijg ik veel bezoekers alleen kan ik zelf niet publiceren wat die mensen zoeken. Dat is technisch best ingewikkeld.
Dus mensen krijgen iets anders te zien en gaan waarschijnlijk weer weg. Maar doe het gewoon gooi hem wel vol met Adsense
Ik ook ...is een gokje dit want ik kan geen actuele files laten zien ben zo handig met scripten etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:52 schreef JoshuaL het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken Razor.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef benx het volgende:
[..]
De rechten van een foto liggen bij de fotograaf en niet bij de persoon op de foto, vaak maken deze ze gewoon openbaar op het web dus mag jij zo ook gewoon gebruiken
Er zijn toch al file websitesquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook ...is een gokje dit want ik kan geen actuele files laten zien ben zo handig met scripten etc.
Ongeveer 20 euro met heb hem nu bij Joshua gehost.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef benx het volgende:
[..]
Er zijn toch al file websites![]()
Houd ons igg op de hoogte van het aantal bezoekers !
Btw: was koste je dat bijvoorbeeld nu, die site ' ff ' online gooien ?
Doe wel mee, maar pas over 2.5 maand. Dan gaat nieuwe project live. Daarvoor echt geen tijd voor andere projecten. Overigens gaat die winst wss niet door Google komenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef ToshiArai het volgende:
Maar niemand die dat google'd heeft volgens mij echt de behoefte om iets te kopen, toch?
Zou het geen tof idee zijn om een soort niche wedstrijd te doen met fok? Allemaal beginnen met 1 site en na x aantal maanden kijken wie het meest winst heeft.
Maar door verkopen op de markt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe wel mee, maar pas over 2.5 maand. Dan gaat nieuwe project live. Daarvoor echt geen tijd voor andere projecten. Overigens gaat die winst wss niet door Google komen
Ik doe mee, mijn project gaat eind juni online !quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef ToshiArai het volgende:
Maar niemand die dat google'd heeft volgens mij echt de behoefte om iets te kopen, toch?
Zou het geen tof idee zijn om een soort niche wedstrijd te doen met fok? Allemaal beginnen met 1 site en na x aantal maanden kijken wie het meest winst heeft.
Waarom zo een top idee weggeven ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:11 schreef xaban06 het volgende:
Oh ja, een nichte onderwerp: maximum snelheid op snelwegen. Je mag steeds op meer snelwegen 130km/h echter is het bij niemand bekend waar wel en waar niet, hoelaat wel en hoelaat niet. Maak er een site over, maak 'm ook mobiel, en je zal vast wat bezoekers hebben.
Ook www.watisdemaximumsnelheid.nl is vrijquote:
Op dit moment zijn er maar vier wegen in Nederland waar je 130 mag en als er een bij komt zie je dat zelfs in het nieuws dus ik denk dat dit makkelijk bij moet kunnen houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef dirkjo het volgende:
Volg dit topic nu al een tijdje undercover, maar spring er nu toch even bij. Maak al tijdje website's maar heb nog steeds niks gevonden waarvan ik dacht: "Dit gaat hem worden, hier ga ik adsense op knallen!".
Nu lees ik dat idee van xaban en vind ik het toch wel erg tof klinken. Nu vraag ik me alleen af of er applicaties of dergelijken zijn waarmee je kan zien of er daadwerkelijk 130 gereden mag worden? Of moet dit allemaal gaan via mensen. Dus mensen die wegen aanmelden enz.?
Het klinkt als een leuk projectje, wel pittig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |