Oehhh wat naar dat je daar zelf nog zo'n last van hebt Krijtlijk! Succes ook met je peuter, maar fijn dat t eigenlijk verder zo goed gaat!
F_r, heerlijk dat je je meisje al thuis hebt, toch snel uiteindelijk!! Ik hoop dat ze gauw ook goed wil drinken, t is nog al niet wat voor zo'n klein mupke (en voor haar ouders!)
Ik ben nog helemaal niet heel goed bijgelezen, probeer steeds wel wat, maar dan kost t me de tijd om te reageren

Maar dan nu eindelijk na 2,5 wkn een officiele meld en hallo
Mag Jelte in de op? 14 mei 2011: Jelte, zoon van PoppedeinHet gaat hier hartstikke lekker, eigenlijk sinds de naweeën zo'n 2 dagen later achter de rug waren heb ik al niet meer het idee dat ik net bevallen was. We hebben er een heerlijk manneke bij, wel een klein zwaan-kleef-aantje..het leven is heerlijk zolang je maar fijn tegen je moeder aangeplakt hangt t liefst nog met een tepel in je mond, maar dat geeft niets...lekker in de doek en handen vrij. Af en toe is ie even heel zielig en krijg ik haast de neiging om met m mee te gaan huilen, iets wat ik helemaal niet ken van Lena, op de een of andere manier voelt dit manneke nog een flink paar graadjes aandoenlijker, kwetsbaarder, ik weet niet, ik kan het niet goed uitleggen.Mn lijf reageert enorm op hem en af en toe als ik met m bezig ben moet ik moeite doen om uit het wereldje te komen wat "ons" is, omdat er nog een veel groter "ons" is! Hij doet t ook ontzettend goed, was al heel snel bijna 10% afgevallen naar 3520gr en nu zit hij op 4400gr, dus ruim 800 gr al in ruim 2 weekjes, en begint mn schrieltje kleine spekkies te krijgen

Lena is ultiem lief, ik kan er af en toe spontaan en heel hard van gaan huilen als ik me bedenk hoe trots ik ben op haar en hoe ze alles doet. Ze doet werkelijk alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Jelte nu bij ons hoort en als ze even van huis is geweest, naar de creche of bij opa en oma, dan rent ze bij thuiskomst vol overgave en wijzend naar m toe terwijl ze heel blij "Jeltunnnnnnnnnnnnnn" roept. Als ze 's avonds gaat slapen moet Jelte even bij haar in bedje liggen en gaat ze m toedekken en liedjes voor m zingen. Ze ligt dan naast m en ze kijken elkaar echt minuten lang onafgebroken in de ogen terwijl Jelte steeds haar gezicht "betast"...het is heel erg bijzonder zo'n verse broer en zus band
Tis wel echt duidelijk ineens echt organiseren en multitasken, wat dat betreft vind ik de overgang nu groter dan van geen naar 1 kind, maar t scheelt enorm dat Jelte zo'n makkelijk kindje aan de borst is (itt Lena destijds). Vanochtend was ik bijvoorbeeld even heel snel aan het douchen terwijl Jelte in zn wiegje lag te huilen. We moeten de deurklinken nog even omhoog zetten, want ik hoorde Lena naar Jelte gaan en ineens was het echt doodstil. Echt, ik ben de douche uitgesprint.. Tsja, ze is enorm lief voor m, legt knuffels bij m en spuugdoekjes over zn gezicht ( ) maar voor t zelfde geld gooit ze dr grote jip en janneke boek ineens op z'n hoofd...tsja, dat zou toch zonde zijn

En een groot verschil is dat ik wel merk dat ik flink wat meer slaaptekort heb nu, Lena legde ik na de eerste ochtendvoeding altijd weer terug in bedje en dan sliep ik lekker uit tot de volgende voeding, maar nu begint mijn dag vrolijk om half 7- 7 uur.. die voel je toch wel als je 's nachts om de 2-2,5uur minimaal 3 kwartier aan het voeden bent...
Maar echt, het grote genieten staat voorop, want dat doe ik, en ik ben me er ook zó bewust van! Ik ben zó trots op allebei mijn kindjes en ook weer op mijn lieve lief, die de allerliefste papa van de wereld is voor zijn trotsies!
Het is heerlijk om 1 van 4 te zijn!