meeste winkels zijn gewoon open hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
de winkels zijn dicht danik ben nu denkbeeldige pannenkoeken aan het eten gemaakt door dochterlief
Rij even naar Kleve, Kaufland is tot 24 uur openquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow fijn is dat, ik heb dus geen boodschappen in huis
Op mn fiets?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rij even naar Kleve, Kaufland is tot 24 uur open
Ben net ook nog even boodschappen wezen doen, met schoonma. De melk was bijna op
oh supermarkt is dicht hier, dacht dat voor de rest ook zo zijn. Ll gaat helaas niet door....quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meeste winkels zijn gewoon open hoor
wat tof!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Morgen lekker naar een hotelletje, all-inZó'n zin in! En we hebben de zomervakantie inmiddels ook rond, dan gaan we ook naar een paar hotelletjes. Lekker weg in eigen land
Je moet er wel wat voor doenquote:
je mag hier komen etenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow fijn is dat, ik heb dus geen boodschappen in huis
jammerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oh supermarkt is dicht hier, dacht dat voor de rest ook zo zijn. Ll gaat helaas niet door....
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
De pups bij Kim zijn geboren1 zwart/wit Peludo teefje, 1 naakt teefje en een naakt reutje.
1 dood naakt reutje.
Ik schat zo in dat DM dichterbij woontquote:
Jaquote:
Denkbeeldige pannenkoekenquote:
Helaas voor jullie hebben we wifi, dus jullie zijn niet van me afquote:
Dat willen we ook helemaal niet,quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas voor jullie hebben we wifi, dus jullie zijn niet van me af
Je ziet zo dat het een tweeling isquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat verschil tussen Oscar en Diaz![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |