kom je nu pas achterquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef Tjado het volgende:
Berichtje van Buyincoins waarom ze zo vaak down zijn de laatste tijd:
[..]
Ja of we gaan alleen nog maar verzendkosten betalen en alles wordt gratis.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Eerste gedachte: Kut.
Maar misschien komen er zo juist wel meer heel goedkope dingen nu de listing fee vervalt. Even op ebay kijken wat het minimum is, want het verschil tussen 4 en 8 % op 1 cent is niks.
Edit: Geldt niet voor ebay.com zo te zien.
http://www2.ebay.com/aw/nl/201105.shtml#2011-05-13164100
Edit 2: Kan ook niet want daar is de fee al 9%
Op ebay.com worden de fees over de totaalprijs berekend, dus verkoopprijs + shipping. Geen idee hoe dat in NL zit, maar daar werkt dat trucje dus niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:38 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ja of we gaan alleen nog maar verzendkosten betalen en alles wordt gratis.
True. Maar of m'n Desire het een hele/halve dag volhoudt met Google Maps/GPS aan vraag ik me af...quote:Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef BrandX het volgende:
maar zo'n houder is wel helemaal toppie voor wanneer je fietsroutes doet. Praktischer dan een kaart
Dat is inderdaad wel gaaf idd.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef Michael-H het volgende:
Bestelling van BIC net verzonden, die foto's van de pakjes zijn geniaal
die staat er ook al een paar maandquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef Tjado het volgende:
Berichtje van Buyincoins waarom ze zo vaak down zijn de laatste tijd:
[..]
Staat er onder die zippo nou een broodroosterquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef captainkid het volgende:
Zeg ik heb een vraagje over taobao.
Is dit echt maar 280 Yuan (30 Euro)
http://item.taobao.com/item.htm?id=10401036788
En heeft iemand ervaring met buyintaobao.com, is dat heel duur met verzenden en fees?
Bijvoorbaatdank.
Ik zeg schroevendraaier en kniptang, het leven is soms zo simpel.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het alleen kut dat ze overal lichtjes in moeten bouwen en die niet uit te zetten zijn.
(niet alleen laptopcoolers overigens)
Ja, maar dat heeft verder niet met de drang 'maar overal lichtjes in te stoppen' te maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zeg schroevendraaier en kniptang, het leven is soms zo simpel.
waar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef bakacakes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is best wel heel cool.
290 of 295 yuan ivm verzendkosten binnenlands nogquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef captainkid het volgende:
Zeg ik heb een vraagje over taobao.
Is dit echt maar 280 Yuan (30 Euro)
http://item.taobao.com/item.htm?id=10401036788
En heeft iemand ervaring met buyintaobao.com, is dat heel duur met verzenden en fees?
Bijvoorbaatdank.
Hehe, is eigenlijk niet het juiste topic, want het is een amerikaanse websitequote:
Nee, veel te duur om opvolger te worden.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
De opvolger van de LED-pig en LED-monkey?
http://www.dealextreme.co(...)color-assorted-90227
Ik weet niet of je die gemist hebt....quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, veel te duur om opvolger te worden.
Maar ehhhh led-monkey? Heb ik iets gemist?
Varkens, 1 cent deals, eieren, dat ken ik allemaal wel
Bedankt man, wat was je kwijt aan Buyintabao dan alles meegerekend?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
290 of 295 yuan ivm verzendkosten binnenlands nog![]()
Buyintaobao heb ik wel is wat besteld, kwam er toen het goedkoopste uit in vergelijking met andere tb clientsOok prima verpakking en service
Woah ze hebben daar wel toffe shirtsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:07 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Hehe, is eigenlijk niet het juiste topic, want het is een amerikaanse website![]()
Ik heb hem in het zwart besteld als hoodie, met nog 3 andere shirts. Hier.
Linksboven kan je ook Nederlands instellen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef King-Ernie het volgende:
Mm, ligt het aan mij of is taobao volledig chinees?
Heren, kan deze aub in de openingspost.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef King-Ernie het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef Koen. het volgende:
[..]
Linksboven kan je ook Nederlands instellen.
QFTquote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef King-Ernie het volgende:
Inferieurquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die gemist hebt....
http://www.tinydeal.com/m(...)8v7phkk7ufhds6128be5
OP is beetje stuk, als ik de volgende topic de OP heb zal ik hem weer is fixen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heren, kan deze aub in de openingspost.
Ja via Google Translate.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef captainkid het volgende:
Kan Taobao nou in het Nederlands of niet?
Dat werkt wel, er is geen andere manier.. geen officiële tenminste.quote:
Ik zie het.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat werkt wel, er is geen andere manier.. geen officiële tenminste.
Inderdaad, hij heeft het hier al ruim een week helemaal niet meer gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Koen. het volgende:
Bij BuyInCoins zouden ze wel is een nieuwe server kunnen kopen...
Still scary as a motherfucker.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die gemist hebt....
http://www.tinydeal.com/m(...)8v7phkk7ufhds6128be5
Meteen een bril bestellen van je storecreditquote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Om wat op te sturen naar Dealextreme, moet dat dan aangetekend? Wat doen jullie doorgaans? En ik had laatst gekeken op de TNT site, toen kostte het iets van 20 euro, nu kan ik het niet vinden en kom ik op bedragen van 70 euro uit. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |