quote:Wow I don't know who thought of this, as if people driving cars while talking on phones aren’t bad enough, now you can ride your bike and have your phone available in this handy stand. You can talk and ride or surf the net easily and conveniently. Thus allowing you to enjoy your music, surf the net or talk on the phone, making other drivers and bikers furious. Maybe you can even cause an exciting accident to watch! Add some fun and excitement to your life today with this rough and tough mobile phone mount and have your hands free for steering and surfing the net in rush hour biking.
De usb lader vind ik ook vaagquote:Op zondag 5 juni 2011 02:35 schreef Iemand91 het volgende:
Staat er een keer een beschrijving bij een artikel op DX, komen ze met dit:
[..]
En dan nog iets, een usb (oplaad) kabeltje?...op je fiets?...
Eerste gedachte: Kutquote:
quote:Dear customers,
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you cant open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
kom je nu pas achterquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef Tjado het volgende:
Berichtje van Buyincoins waarom ze zo vaak down zijn de laatste tijd:
[..]
Ja of we gaan alleen nog maar verzendkosten betalen en alles wordt gratis.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Eerste gedachte: Kut.
Maar misschien komen er zo juist wel meer heel goedkope dingen nu de listing fee vervalt. Even op ebay kijken wat het minimum is, want het verschil tussen 4 en 8 % op 1 cent is niks.
Edit: Geldt niet voor ebay.com zo te zien.
http://www2.ebay.com/aw/nl/201105.shtml#2011-05-13164100
Edit 2: Kan ook niet want daar is de fee al 9%
Op ebay.com worden de fees over de totaalprijs berekend, dus verkoopprijs + shipping. Geen idee hoe dat in NL zit, maar daar werkt dat trucje dus niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:38 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ja of we gaan alleen nog maar verzendkosten betalen en alles wordt gratis.
True. Maar of m'n Desire het een hele/halve dag volhoudt met Google Maps/GPS aan vraag ik me af...quote:Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef BrandX het volgende:
maar zo'n houder is wel helemaal toppie voor wanneer je fietsroutes doet. Praktischer dan een kaart
Dat is inderdaad wel gaaf idd.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef Michael-H het volgende:
Bestelling van BIC net verzonden, die foto's van de pakjes zijn geniaal
die staat er ook al een paar maandquote:Op zondag 5 juni 2011 13:21 schreef Tjado het volgende:
Berichtje van Buyincoins waarom ze zo vaak down zijn de laatste tijd:
[..]
Staat er onder die zippo nou een broodroosterquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef captainkid het volgende:
Zeg ik heb een vraagje over taobao.
Is dit echt maar 280 Yuan (30 Euro)
http://item.taobao.com/item.htm?id=10401036788
En heeft iemand ervaring met buyintaobao.com, is dat heel duur met verzenden en fees?
Bijvoorbaatdank.
Ik zeg schroevendraaier en kniptang, het leven is soms zo simpel.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het alleen kut dat ze overal lichtjes in moeten bouwen en die niet uit te zetten zijn.
(niet alleen laptopcoolers overigens)
Ja, maar dat heeft verder niet met de drang 'maar overal lichtjes in te stoppen' te maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zeg schroevendraaier en kniptang, het leven is soms zo simpel.
waar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef bakacakes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is best wel heel cool.
290 of 295 yuan ivm verzendkosten binnenlands nogquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef captainkid het volgende:
Zeg ik heb een vraagje over taobao.
Is dit echt maar 280 Yuan (30 Euro)
http://item.taobao.com/item.htm?id=10401036788
En heeft iemand ervaring met buyintaobao.com, is dat heel duur met verzenden en fees?
Bijvoorbaatdank.
Hehe, is eigenlijk niet het juiste topic, want het is een amerikaanse websitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |