Ja, maar dan jammer genoeg mono. Ik had bij de ALDI eens voor 14 á 15 euro ook van die X-mini type speakertjes gekocht. Stereo, dus twee 'capsules'. Jaren gebruikt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:11 schreef Kaasissbaas het volgende:
Hihi klein speakertje van DX binnen, voor zo´n 11 euro echt hard en best goed geluid, echt superklein ding, maar voelt wel goed aan, niet china-plastic achtig, ik vind het een goede koop
lekker voor in de zomer als ik buiten zit met vrienden in de tuin enzo :p
http://www.dealextreme.co(...)ck-3-5mm-dc-5v-44910
Koop gewoon een keer wat fatsoenlijks. Logitech Z5500quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dan jammer genoeg mono. Ik had bij de ALDI eens voor 14 á 15 euro ook van die X-mini type speakertjes gekocht. Stereo, dus twee 'capsules'. Jaren gebruikt.Sinds een tijdje nu voor 33 euro bij de LIDL een 2.1 setje gehaald, Subwoofer + 2 sattelietspeakertjes. Man-o-man, die subwoofer en die kwaliteit!
Films en housemuziek zijn nooit meer hetzelfde. Best... 33 bucks investment... EVER! [ afbeelding ]
Nee jonge, Bose Companion 5 natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dan eerder de Harman / Kardon Sound Sticks. [ afbeelding ]
Die zijn echt van bazige kwaliteit.
Die van mij was binnen 1week bezorgd. Leuk dingetjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Davismicro (brandsdragon) heeft altijd wel wat. En ik had laatst ook ergens een 0.01 ct fruitnotitieblokje bij een bestelling. Weet niet meer waar. Focal of Nooitmeerkopen geloof ik.
Ik twijfel, heb toen 5 dollar betaald voor die oortjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Chinezen versturen zelf als het ff kan ALLES in een envelop/zak/iets wat niet van karton en vierkant is.
Wat Thomas van Xears doet (heb ik gelezen op dat Spaanse forum) is: 'ok, mail me maar een foto dat je je oortjes vernietigt, dan stuur ik je nieuwe'.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik twijfel, heb toen 5 dollar betaald voor die oortjes.
Ik heb geen vervangbare en heb geen zin om ze kwijt te zijn
Koop de sennheisers, die schijnen echt goed te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik twijfel, heb toen 5 dollar betaald voor die oortjes.
Ik heb geen vervangbare en heb geen zin om ze kwijt te zijn
Wat nu? De 45 dagen zijn bijna om maar ik wil m'n paypal-account ook 'schoon' houden met niet teveel claims voor m'n account geblokkeerd wordt. Wachten tot dag 43 en ze dan een laatste kans geven?quote:Thanks for your mail.It is a pity that you haven?t got the item yet and we fully share your anxiety.
For item safety,would you please re-check the address:
If the address is correct,we sincerely wonder would you mind kindly giving the post one more week to arrive? As you know, yet,item is coming but may delay unpredictably on the whole transit. Sometimes buyers can get items just after a few days of ETA.So,highly appreciated you will kindly understand that.
If you haven?t received after a week, please contact us and we ASSURE that we will make a full refund to you,is that agreeable?
Looking forward to your earlier REPLY.
c.s.
Nee eerst krijg je dan nog de kans om het uit te werken met de verkoper, werkt die niet mee volgt er een procedure waarin paypal beslist. Als de verkoper een verzendbewijs kan geven, wint die sowieso. Ook al is het kwijtgeraakt onderweg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met een paypal claim? Storten die je geld zondermeer terug?
Nou zelfs vierkante dingen gaan in een envelop, mijn flytouch 3 in een kartonnen doos kwam keurig in een bubbeltjesenvelop aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Chinezen versturen zelf als het ff kan ALLES in een envelop/zak/iets wat niet van karton en vierkant is.
Tja, typische praktische oplossing van een Noord-Europeaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat Thomas van Xears doet (heb ik gelezen op dat Spaanse forum) is: 'ok, mail me maar een foto dat je je oortjes vernietigt, dan stuur ik je nieuwe'.Vraag me af of ze bij die massaproductie en kostenprijs echt dingen gaan analyseren en repareren. Is natuurlijk ook een voorstel.
Met briefkaart post is het nog wel te doen maar dan zal ie wel verdwijnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Moet ik mijn oortjes gaan retourneren naar MP4nation![]()
Hoeveel kost dat verzenden daarheen of is dat gratis?
En ook ben ik ze dan een hele tijd kwijt.
Niet teveel claims? Ik heb er 3 per maand of zo, en geen enkel probleem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat nu? De 45 dagen zijn bijna om maar ik wil m'n paypal-account ook 'schoon' houden met niet teveel claims voor m'n account geblokkeerd wordt. Wachten tot dag 43 en ze dan een laatste kans geven?
Ge-lul.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als de verkoper een verzendbewijs kan geven, wint die sowieso. Ook al is het kwijtgeraakt onderweg.
Ga je altijd zo teder om met vrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet teveel claims? Ik heb er 3 per maand of zo, en geen enkel probleem.
[..]
Ge-lul.
Ze accepteren veel bewijzen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |