Ik had ook al geen nagels meer over. Wat zal de klasgenoot in casu dankbaar en gelukkig zijn!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
O gelukkig.
Nu kan ik weer rustig verder werken.
Ik ga mij even afberen, de spanning is teveel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had ook al geen nagels meer over. Wat zal de klasgenoot in casu dankbaar en gelukkig zijn!
In een ei?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ga mij even afberen, de spanning is teveel.
Haha, oafbeere. Dat woord heb ik echt al jaren niet meer gehoord.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ga mij even afberen, de spanning is teveel.
Nah, Kennemerland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, oafbeere. Dat woord heb ik echt al jaren niet meer gehoord.
Toevallig uit omgeving Groningen?
Die dingen zijn baasquote:
Ga je hem aan mij geven?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
En tsja, ik zou liever ook een Android 3.0 tablet willen in plaats van een iPad, maar dit is helaas populairder. Ga hem toch niet zelf gebruiken
ligt die ook niet bij de action voor een paar euroquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:11 schreef Kaasissbaas het volgende:
Hihi klein speakertje van DX binnen, voor zo´n 11 euro echt hard en best goed geluid, echt superklein ding, maar voelt wel goed aan, niet china-plastic achtig, ik vind het een goede koop
lekker voor in de zomer als ik buiten zit met vrienden in de tuin enzo :p
http://www.dealextreme.co(...)ck-3-5mm-dc-5v-44910
hey, das vet. je kan er 10 aan elkaar koppelen. kost je wel ruim 100 euro, mjaaa heb je wel iets unieks!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:11 schreef Kaasissbaas het volgende:
Hihi klein speakertje van DX binnen, voor zo´n 11 euro echt hard en best goed geluid, echt superklein ding, maar voelt wel goed aan, niet china-plastic achtig, ik vind het een goede koop
Ja, maar dan jammer genoeg mono. Ik had bij de ALDI eens voor 14 á 15 euro ook van die X-mini type speakertjes gekocht. Stereo, dus twee 'capsules'. Jaren gebruikt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:11 schreef Kaasissbaas het volgende:
Koop gewoon een keer wat fatsoenlijks. Logitech Z5500quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar dan jammer genoeg mono. Ik had bij de ALDI eens voor 14 á 15 euro ook van die X-mini type speakertjes gekocht. Stereo, dus twee 'capsules'. Jaren gebruikt.Sinds een tijdje nu voor 33 euro bij de LIDL een 2.1 setje gehaald, Subwoofer + 2 sattelietspeakertjes. Man-o-man, die subwoofer en die kwaliteit!
Films en housemuziek zijn nooit meer hetzelfde. Best... 33 bucks investment... EVER! [ afbeelding ]
Nee jonge, Bose Companion 5 natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dan eerder de Harman / Kardon Sound Sticks. [ afbeelding ]
Die zijn echt van bazige kwaliteit.
Die van mij was binnen 1week bezorgd. Leuk dingetjes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Davismicro (brandsdragon) heeft altijd wel wat. En ik had laatst ook ergens een 0.01 ct fruitnotitieblokje bij een bestelling. Weet niet meer waar. Focal of Nooitmeerkopen geloof ik.
Ik twijfel, heb toen 5 dollar betaald voor die oortjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Chinezen versturen zelf als het ff kan ALLES in een envelop/zak/iets wat niet van karton en vierkant is.
Wat Thomas van Xears doet (heb ik gelezen op dat Spaanse forum) is: 'ok, mail me maar een foto dat je je oortjes vernietigt, dan stuur ik je nieuwe'.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik twijfel, heb toen 5 dollar betaald voor die oortjes.
Ik heb geen vervangbare en heb geen zin om ze kwijt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |