dat heb ik gedaan maar ik moest ook een cc koppelen, of moet ikgewoon even geduld hebben? heb vandaag paypal aangevraagd...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef UncleSam het volgende:
Ja moet je wel even je bankrekening aan je PayPal koppelen.
Als je paypal aanvraagt koppel je je bankrekeing aan je paypal account.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan maar ik moest ook een cc koppelen, of moet ikgewoon even geduld hebben? heb vandaag paypal aangevraagd...
I likequote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef UncleSam het volgende:
PayPal koers: 1 Euro = 1,42571 Amerikaanse dollars
dan moet ik maar een beetje geduld opbrengen ben ik bangquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je paypal aanvraagt koppel je je bankrekeing aan je paypal account.
(je krijgt een paar kleine bedragen op je rekening, die nummers invoeren bij paypal en voilá gekoppeld!)
Maar in het begin kan je alleen 'kleine' onder de 20usd bedragen uitgeven, na een tijdje kan je gewoon kopen wat je ook maar wilt en wordt het van je rekening afgeschreven.
Wat? Daar heb ik echt nooit last van?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef TTTNL het volgende:
Maar als je alleen je bankrekening erin gekoppeld heb aan je paypal, moet je een paar dagen wachten voordat het verzonden wordt omdat het bedrag dan nog overgeschreven moet worden. Maar als je ook een creditcard aan je account koppelt, wordt de betaling meteen voltooid. Dit zodat als er geen geld meer op je rekening staat, ze het geld gewoon van de credit card afhalen, want tegen de tijd dat het geld is overgemaakt (zon 5 dagen) is je pakketje al verstuurd, en dan zou de verkoper niks krijgen.
Dat meen ik me nog te herinneren, heb gewoon mijn moeders cc gekoppeld, lijkt me ook logisch dat dat moet.quote:
Ook als je gewoon je rekening hebt gekoppeld word het bedrag direct over gemaakt naar die verkoper hoor..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef TTTNL het volgende:
Maar als je alleen je bankrekening erin gekoppeld heb aan je paypal, moet je een paar dagen wachten voordat het verzonden wordt omdat het bedrag dan nog overgeschreven moet worden. Maar als je ook een creditcard aan je account koppelt, wordt de betaling meteen voltooid. Dit zodat als er geen geld meer op je rekening staat, ze het geld gewoon van de credit card afhalen, want tegen de tijd dat het geld is overgemaakt (zon 5 dagen) is je pakketje al verstuurd, en dan zou de verkoper niks krijgen.
Kan ook wel, is alweer een tijdje geleden...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook als je gewoon je rekening hebt gekoppeld word het bedrag direct over gemaakt naar die verkoper hoor..
Paypal schiet het gewoon voor.
Dit geldt alleen als je een 'vertrouwde' koper bent... ben je al best snel maar moet je vaak eerst wel paar kleine dingen gekocht hebben...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook als je gewoon je rekening hebt gekoppeld word het bedrag direct over gemaakt naar die verkoper hoor..
Paypal schiet het gewoon voor.
zegwat? Interessant, doet me denken aan betere tijdenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef UncleSam het volgende:
PayPal koers: 1 Euro = 1,42571 Amerikaanse dollars
Mja, dat zou kunnenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dit geldt alleen als je een 'vertrouwde' koper bent... ben je al best snel maar moet je vaak eerst wel paar kleine dingen gekocht hebben...
Ik ook hoor, maar dat is al zo vaak langsgekomen in het topic dat het wel slim is om te zeggen.. anders komt degene die het vroeg weer terug met de vraag: "Waarom doet hij het nu niet? Hij vraag nogsteeds om CC!"quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnenBen ondertussen al zolang bezig met PayPal dat ik mij niet meer kan herinneren hoe het in het begin ging.
Mooi cameratjequote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:
http://www.techmoan.com/b(...)hd-camera-afaik.html
Bij de Trekpleister gezien btw, was eurotje of 69.
Ziet er idd wel goed uit. Had bijna op 'bestellen' geklikt toen ik me besefte dat ik met mijn telefoon ook gewoon kan filmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |