Dit is niet het nummer wat ik bedoelde, maar deze is ook zeer nice. thanx..!quote:
Dichtbij. Heb me al! Bedankt allemaal!!quote:
Gokjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.hartvannederla(...)bij-ouders-biendiya/
Hoe heet de muziek onder dit filmpje?
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
Nee, niet deze.quote:
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje
Hitlijst uit Japan -> http://www18.ocn.ne.jp/~hbr/JP/Jelatest.htm
het waren niet stiekem de Teriyaki boys?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal niets
Volgens mij zong ze wel Japans.
4 gokjes:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Reismeis het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een hele vage omschrijving, maar ben benieuwd of jullie op het nummer kunnen komen. Ik ben op zoek naar een oud dancehall nummer, ik heb het in het verleden al een aantal keer eerder gehoord, het zou wel eens uit de jaren 90 kunnen komen. Volgens mij is het een nummer wat standaard op een feest gedraaid wordt waar dancehall gedraaid wordt of van die Surinaamse/Antilliaanse feesten. Nou ben ik helemaal niet thuis in die nummers, vandaar, maar ik dacht ik doe een poging. Voor mij een onbekende artiest, geen Beenie Man of Sean Paul ofzo, voor die tijd, toen het voor het grotere publiek redelijk onbekend was. Iemand een idee?
Gok deel 2:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Reismeis het volgende:
Aah, wat leuk! Ik dacht dat het eerst nummer 1 was, maar denk het toch niet. 1 en 2 komen zeker in de buurt, is wel dat ritme, 3 en 4 zeker niet. Heb je nog wat gokjes? Was wel een mannenstem, kan me geen vrouwenstemmen herinneren..
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Snarf het volgende:
Vandaag hoorde ik op de autoradio (100.7FM? In de buurt van de 100, weet niet meer welke zender) een remix met kleine herkenbare stukjes van Sweet Home Alabama (Kid Rock). Iemand enig idee welk nummer dit kan zijn?
Hmmm... leuk om te weten waar het origineel vandaan komtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).
Deze denk ik dat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef elkravo het volgende:
Het la-la-la-gedeelte uit o.a. de eerste 30 seconden... dat ken ik ook van een recenter nummer uit denk ik jaren 90... weet iemand wat het is? Blijk dus ook weer gejat...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Roland1000 het volgende:
Ja Ini Kamoze, maar... die heeft het natuurlijk van:
1965...(check vanaf 1:14)quote:
Iemand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Sup, ik zoek een nummer, weet niets qua tekst, wel dat het rock/hardrock of misschien zelfs metal was, in de clip speelde de band op een glazen plateau muziek terwijl ze hingen aan 4 helikopters ofzo, dit is het enige wat ik mij kan herinneren =\
bedoel je misschien deze alleen ze heeft een slechte dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-
in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.
In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten
Iemand enig idee?
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
[youtube][/youtube]
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze n voor n af. En ik geloof dat de clip groen was...
Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neurin (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al z lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
Het enige wat ik kan verzinnen met "-x" is "Liberty-x"quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Grunge. het volgende:
In de herhaling:
[..]
[..]
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neurin (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik dus niet.
Nee, zoiets is het niet. Geen 'groepje', sowieso zal het meer iets van een DJ geweest zijn (niet in beeld). En ook van voor Liberty-X.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen met "-x" is "Liberty-x"
Roots Manuva - Witness (1 Hope)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef zedman18 het volgende:
goeiedag,
ik zoek een britse rnb/hiphop nummer, waarvan ik de tekst niet weet, maar wel de clip.
Het gaat om een licht getinte man die bij een kleuterschool mee gaat doen met activiteiten, met o.a.
hoelahoep, zakspringen enz. maar hij speelt wel vals want hij is een volwassen man. En op het laatst gaat hij ervandoor met een rode auto ik meen dat het een ferrari was.
ik hoop dat jullie eruit komen.
Met vriendelijke groeten,
zedman18
Cygnus X?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Grunge. het volgende:
In de herhaling:
[..]
[..]
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neurin (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik niet.
YES. Heeeeeeel erg bedankt. gelukkig bestaat deze topic.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Gisteren hoorde ik een liedje op stap, maar krijg het niet gevonden.
Er werd gezegd 'I don't need no doctor baby' en dat liedje van 'you ain't seen nothing yet'....en dan een een housebeat eronder...
Weet iemand welke ik bedoel?
Ben er al achter, het was "East Clubbers - It's a Dream"quote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef Thas het volgende:
Titel van het youtubefilmpje zegt het al; ik ben dus op zoek naar de naam van dit nummer
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Deverwey het volgende:
Beste mensen,
Ben op zoek naar een live nummer van Marco Borsato. Weet niet precies welk nummer hij zingt, dacht dat ik hoorde "Heb de zon zien schijnen"
Heb het gezien op een dvd van een concert, hij staat op een podium met een draaiende "tong" de zaal in.
Belangrijk detail : tijdens het nummer heeft hij begeleiding van een "drumband". het is dus een soort van live "remix" met allemaal drums enzo.
Hoop dat iemand de omschrijving kan herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |