funana - so cu pe?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal vanWel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.
Kom maar op met die suggesties.
of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oudquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:
[..]
toch echt wel house
EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal vanWel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef Lesterr het volgende:
oke dan:
Ben opzoek naar een frans gezongen dance nummer van een poos terug. Ik denk rond het jaar 2000? Misschien paar jaar eerder of later. Ik kan totaal geen frans dus heb geen tekst, maar weet wel vaag nog iets over de videoclip.
Zo'n meisje ging naar een discotheek.
En volgens mij was er ook iets met het zusje van dr maar dat weet ik niet zeker. Ook regende het en stonden ze bij een bushalte op een gegeven moment. Ook hier ben ik niet zeker van.
deze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
nee het is echt een vrij recent nummer denk ik, heb hem nog nooit gehoord.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oud
Ow hij zal bij jullie wss bij de hoofdpagina uitkomen, ik bedoel het filmpje over roken en dan als je weigert de sigaret aan te nemen word je gezoend en heb je een of ander positief deuntje na 10 sec. ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?
Gokje:quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:28 schreef Creeg het volgende:
Ik hoorde gister een nummer, en ik herkende het vaag van de radio, maar ik vond het een leuk liedje alleen ik kan hem niet vinden. Komt omdat ik niet heel veel tekst weet. Was namelijk hier en daar beetje onverstaanbaar. Ik kon er 'Oh no' en 'let it go' uit halen. Het is een beetje dance achtig liedje. Weet iemand misschien over welk nummer ik het heb??
Ja! Wat een heldquote:
Niet toevalligquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:
[..]
toch echt wel house
EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :
Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtigquote:
Ik ben blij dat je het zelf ook inzietquote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Nieluss het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtig
goh vager kan ik niet zijn geloof ik haha.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een Nederlands hiphop nummer. Het is een ongelofelijk kutnummer maar een maat van me heeft 'm nodig.
De tekst gaat over 'sletten' (is vast bij veel van die nummers) en er is ook een zin met 'je bent pas tevreden als er weer iemand in je poes zit'...volgens mij van LSD of Negativ..
Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.quote:
Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:quote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.
Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:
Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |