Echt he.quote:
Welke.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht, die laatste chick is wat minder
Ik vind haar wel iets hebben, iets onconventioneels.quote:
whehe, lekker anti mainstreamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets hebben, iets onconventioneels.
Haha dat heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoor het geluid van een vogel in m'n koptelfoon, draai me om om te kijken naar nappie op m'n schouder, die slaapt, oh wacht, het zat in de film
heb ik met sirenes, dan kijk ik naar buitenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook vaak.Laatst nog met katten.
mooi op tijdquote:
gelukkig ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
great, gelukkig doe ik helemaal geen engineering ofzo
nooooooooquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef omearos het volgende:
je doet het als man gewoon nooit goed
[ afbeelding ]
Wat kijken jullie?quote:
horror kijk ik alleen samen met een lekkere ventquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
The Ward, horror
Bella heeft em inmiddels al helemaal gezien geloof ik
ik kijk horror in m'n eentje als zijnde een ventquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef omearos het volgende:
[..]
horror kijk ik alleen samen met een lekkere vent
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
in horror kijken samen met een lekkere vent heb ik dan minder interesse
dat gebeurt mij dus nooit he, das een van die extra features op de dvd die ik nooit werkend krijg ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef omearos het volgende:
[..]
dat is het idee dus
als meid lekker tegen je "stoere redder" aankruipen als het eng wordt
Je zit toch virtueel met Bella nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gebeurt mij dus nooit he, das een van die extra features op de dvd die ik nooit werkend krijg ofzo
Oh.quote:
Mensen die elkaar leren kennen via internet, daarbij begint het ook met 1 druk op de knopquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, virtueel tegen elkaar aankruipen heb je dan zo weinig aan, je drukt een hoop toetsen in en dat was het
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, virtueel tegen elkaar aankruipen heb je dan zo weinig aan, je drukt een hoop toetsen in en dat was het
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
apparently zijn dooie dingen ook te vermoorden wtf?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dooie horror spook chick ging net dood, maar de verklaring komt er aan
klinkt goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg zo'n leuke weken!!!!!!
Na morgen weekend, donderdag zwemmen met Lieve, dinsdag naar de dierentuin met biologie, donderdag meeloopdag op de PABO, maandag vrij en zweerknopjes uit.. En dan al bijna vakantie!!!!!!!
kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
existenz klinkt als een matrix / tron achtige film
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
heeft er hier iemand de originele tron uit 1982 wel eens gezien?![]()
cool!! Ik hou van dat soort oudere graphicsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
de remake is best vol fancy graphics, and I dig lightcycles
[ afbeelding ]
in de originele versie zijn de graphics hilarisch slecht
[ http://img808.imageshack.us/img808/1540/tron1982s3.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
uhuh, tis echt geweldigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef omearos het volgende:
[..]
cool!! Ik hou van dat soort oudere graphics
die moet ik ook nog zienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, tis echt geweldig![]()
wat dat betreft vind ik ook die ouwe films zoals bijvoorbeeld 2001: A space odyssey geweldig
whehehe, ook leuk als ze met dat soort dingen altijd de plank mis slaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
Mensen van boven de veertig die cool denken te zijn en hun mail met 'grtz' afsluiten.___! Had er vandaag weer twee in de mail hangen.
Ah toe, mag ik er ook eentje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
waar is mijn knappe vent om tegenaan te kruipen?
Wooooot what are the oddsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
omg, 3fm draait gewoon TNaF en CtE achter elkaar!
Nee, we zijn bezig met een familiereunie, even kort daarover gesprokenquote:
Was net op.quote:
Film.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
op 3fm?, jezus dan zit ik niet echt op te letten
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
'doh, heath ledger is een acteur, het is natuurlijk een film, ik zit te slapen
Ledger was een acteurquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
'doh, heath ledger is een acteur, het is natuurlijk een film, ik zit te slapen
Ah, best leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we zijn bezig met een familiereunie, even kort daarover gesproken
Ja maar hij heeft wel mooi met minimaal een van de Olsen Twins gewiptquote:
Ja, we zijn nu hard op zoek naar een lokatie, Datum staat in ieder geval nagenoeg vast.quote:
Niet dat je daar trots op hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel mooi met minimaal een van de Olsen Twins gewipt
Ik zou het wel willen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet dat je daar trots op hoeft te zijn.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van mij hoeft dat dan weer echt niet
Oh dat weet ik weer niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet dat ik belachelijke eisen heb, maar een ziel hebben zou nice zijn
Goquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
en recalcitrant, iedereen bleef maar roepen dat dat haar er af moest
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Go [ afbeelding ] locks [ afbeelding ]
mijn moeder heeft ooit een kapstersopleiding gedaan, lang lang geleequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel een bepaalde grens, van op de kont ofzo?
Heaquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Omea op de motor [ afbeelding ]
Bella on tour [ afbeelding ]
Bos in het weekend [ afbeelding ]
Vaduz-modus [ afbeelding ]
Pgr in z'n toekomstige Mini inclusief shine [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[/Pisces-plaatjes-uurtje![]()
Prima. Als ik er per keer een kratje bier aan verdien minstens, heb jij mijn zegequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan je wel op diverse adresjes wegzetten ja.
quote:
Ok, dan gaat het toch niet door. Ik hecht teveel waarde aan mijn bier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Als ik er per keer een kratje bier aan verdien minstens, heb jij mijn zege
Hater.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, dan gaat het toch niet door. Ik hecht teveel waarde aan mijn bier.
En ik zie niets door die bal in m'n smoel Pisc!
Ik zie jouw shine wel, hij jompelt nonstopquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik zie niets door die bal in m'n smoel Pisc!
Heb je een feestje?quote:
Ik heb altijd een feestjequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een feestje?
Trouwens, is oh-oh nog levend terug van het concert gekomen?
Lekkahquote:
Uhu. Maar nadat je er 12 hebt weggetikt minderquote:
Holy shitquote:
En toen moest ik bij bier 8... ook nog naar de fysioquote:
ah joh, das een beschaafd tempoquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Maar nadat je er 12 hebt weggetikt minder
Ik deed er 1 per 15 min
Pipi rocksquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vereerd dat je me een Pippi vind, is een heldin, Pisc!
Ja, totdat je die klap voor je harses krijgtquote:
waarom laat je dan ook iemand een klap voor je harses gevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, totdat je die klap voor je harses krijgt
Ooh, fucking bite me, mofoquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom laat je dan ook iemand een klap voor je harses geven
Tjsoesquote:
quote:
Leuke topiques zijn altijd tof met nieuwe mensenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een leuke nieuwe kapster, goed voor verfrissende gesprekken!
Ha, begrijpelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zag op d'r gereedschapskoffertje dat ze Diandra heette. Verder kwam ze oorspronkelijk uit Zoetermeer. Ze had soms nogal moeite met het dialect hier.
Jawel, het rolde allemaal wat makkelijker. En ze had een vlotte babbel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, begrijpelijkKon je horen dat ze uit Zoetahmeâh kwam?
Moet vrijdag gewoon werken hoorquote:
Lekker Lutte!quote:
Ik wil nu ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Bammetje met bieslook-roomkaas van de Aldi, ik word er zo intens gelukkig van
Metquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kalfsvleeskroketje is voor de niet-vegetarier ook lekker!
Dat zei ik laatst dus tegen Ron!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
Soms vind ik het echt kut dat ik nooit naar Hogwarts zal gaan.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst dus tegen Ron!!En hij verklaarde me voor gek.
En toen ik zei: of misschien bestaat het wel en is Rowling gewoon een goed uitgevallen lek begon ie nog keihard te lachen ook.
Maar ik voel je pijn Bella.
De mijne ook.quote:
Ik heb ook altijd zo'n raar gevoel als ik em niet mee heb. 1x per ongeluk vergeten en ja hoor ik werd aangehouden ergens voor een check.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:35 schreef Lutte het volgende:
Kutzooi, ik heb al een maand mijn ID niet in mijn portemonnee en dus niet bij gehad.
Voor zover ik weet niet. Hij heeft wel een hele leuke normale vriendin die hem overduidelijk leuk vindt en ik vind dat ze maar mooi iets moeten krijgen.. Alleen hij ziet haar als een zus ofzo.quote:
Nee de mijne is straight, as far as I know.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Hij heeft wel een hele leuke normale vriendin die hem overduidelijk leuk vindt en ik vind dat ze maar mooi iets moeten krijgen.. Alleen hij ziet haar als een zus ofzo.
De jouwe?
Maar jij zult je portemonnee in je broekzak hebben zitten? Dan is dat wel een raar gevoel ja, net als je telefoon vergeten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zo'n raar gevoel als ik em niet mee heb. 1x per ongeluk vergeten en ja hoor ik werd aangehouden ergens voor een check.
Of ze zijn bang dat je gaat matten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nooit staande gehouden. Heb gewoon een vertrouwd gezicht denk ik.
Hij zegt dat ze hem echt niet leuk vindt.. Maar toen ze belde of ie mee muffins ging bakken wist ik het zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee de mijne is straight, as far as I know.
Maar ziet hij dan niet dat zij hem leuk vindt?
Dat kan ook, ik heb ook altijd een Amerikaans zakmes bij, just in kees.quote:
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze hem echt niet leuk vindt.. Maar toen ze belde of ie mee muffins ging bakken wist ik het zeker.
Ja, ze is ook echt tof in interviews enzo, love her!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
Adèle is een bazin.En zelfs dat woord schiet tekort!
Wat vibed iedereen vandaag toch lekker!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tik ik ook mooi even een pokertoernooitje binnen!
Die vibe maak ik gebruik van natuurlijk.
It's a Beautiful Dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy The sun is Shining. I Feel Good and No-one;s gonna Stop me Nowquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
Het is het weer Pisces.
Ik huppel en dans mijn kamer rond op de meest positieve muziek die ik kan vinden.
Die klopt vandaag nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
It's a Beautiful Dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy The sun is Shining. I Feel Good and No-one;s gonna Stop me Now
Je moet em oppakken, dan vliegt ook jouw dag!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die klopt vandaag niet![]()
Althans voor mij
I have tryed, I failed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet em oppakken, dan vliegt ook jouw dag!
Nog een paar uur en dan kun je ontspannenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I have tryed, I failed.
Bwoah, echt een![]()
dag.
Eerste klas zitten is wel fijn ja. Heb ik ook wel eens gedaan (wel met toestemming hoor).quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Bohhh, er wordt net omgeroepen dat de tweede klas te vol is, ben ik blij dat ik eerste klas zit , stroom, internet, rust en ruimte
Heeft hij niet gebeld, of is niet mobiel bereikbaar..quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:58 schreef Lutte het volgende:
Papa had ruim drie kwartier geleden al thuis moeten zijn..
Okee, nee bij mij zat het anders..quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik heb ook gewoon een omzet kaartje van 2e naar 1e klas gekocht bovenop m'n ov, omdat ik wel eens drie uur moest staan in deze trein en daar geen zin in had
Hij hoort zijn telefoon nooit, en uit zichzelf contact opnemen doet ie echt nooit, daar is mama al een paar keer boos om geworden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft hij niet gebeld, of is niet mobiel bereikbaar..
Dat laatste is erg terecht. Realiseert hij zich niet dat hij jullie dan behoorlijk ongerust maaktquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij hoort zijn telefoon nooit, en uit zichzelf contact opnemen doet ie echt nooit, daar is mama al een paar keer boos om geworden.
Nee.. Ook niet als ie bijvoorbeeld over de zaak moet (plus een half uur) of een of andere meeting loopt uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat laatste is erg terecht. Realiseert hij zich niet dat hij jullie dan behoorlijk ongerust maakt
Okeequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Ook niet als ie bijvoorbeeld over de zaak moet (plus een half uur) of een of andere meeting loopt uit.
Maar hij zal zo wel thuiskomen.. Vast een file ofzo.
Jup.. Het is een oude Suzuki Alto, die herken zelfs ik.quote:
Zulke dingen moet je ook onderwijl een paar keer aanduwen. File is dan het smoesje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
Jup.. Het is een oude Suzuki Alto, die herken zelfs ik.
Okee, gelukkig maar. Ik zou echt geen auto herkennen aan het geluid hoor. Ook zo je me kunnen wijsmaken welke auto het is. Okee, ik zie ook wel als je een Nissan aanwijst het geen lamborghini is. Maar je kan dan wel zeggen dit is een Renault. TEnzij ik het logo van de auto er op zie staan natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Het is een oude Suzuki Alto, die herken zelfs ik.
Het stond dicht tussen Breda en Den Bosch.. Vandaar was ie te laat.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook onderwijl een paar keer aanduwen. File is dan het smoesje.
Boy and his Blobquote:
Op de NES hadden ze een Blob jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
wut?
hebben boys een blob? en waar kan ik de mijne ophalen?
Ja ik dacht en hoopte dat je meteen Boy & his blob zou (her)kennenquote:
het is echt een onverwerkt trauma dat ik er nooit eentje mocht hebben, heb wel bij vrienden er op gespeeld toenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de SNES nog hier staan, als je die weggooit verdien je niet te leven.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik speur soms ook MP af naar die consoles en die spellen.
Ik moet ook nog een keer een Playstation kopen, die wij hadden had voortaan kutbeeld en maar weggegeven aan nichtje.
Die spellen daarop, Road RashCrash Bandicoot
Tenchu
Metal Gear Solid.
Noes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet dat je nes, snes en ps emulatoren op je android telefoon kan zetten he
even boodschappen doen, leg het zo uit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noes.Waar kan ik ze downloaden en hoe enzo?
Haha is goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even boodschappen doen, leg het zo uit.
je kan zoeken op nesoid snesoid en gameboid
de naam van de psx emulator weet ik even niet meer, zal zo kiken
psx4droidquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even boodschappen doen, leg het zo uit.
je kan zoeken op nesoid snesoid en gameboid
de naam van de psx emulator weet ik even niet meer, zal zo kiken
Ik heb echt jaren met al die emulators op de pc gespeeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet dat je nes, snes en ps emulatoren op je android telefoon kan zetten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |