Echt he.quote:
Welke.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht, die laatste chick is wat minder
Ik vind haar wel iets hebben, iets onconventioneels.quote:
whehe, lekker anti mainstreamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets hebben, iets onconventioneels.
Haha dat heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
hoor het geluid van een vogel in m'n koptelfoon, draai me om om te kijken naar nappie op m'n schouder, die slaapt, oh wacht, het zat in de film
heb ik met sirenes, dan kijk ik naar buitenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook vaak.Laatst nog met katten.
mooi op tijdquote:
gelukkig ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
great, gelukkig doe ik helemaal geen engineering ofzo
nooooooooquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef omearos het volgende:
je doet het als man gewoon nooit goed
[ afbeelding ]
Wat kijken jullie?quote:
horror kijk ik alleen samen met een lekkere ventquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
The Ward, horror
Bella heeft em inmiddels al helemaal gezien geloof ik
ik kijk horror in m'n eentje als zijnde een ventquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef omearos het volgende:
[..]
horror kijk ik alleen samen met een lekkere vent
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
in horror kijken samen met een lekkere vent heb ik dan minder interesse
dat gebeurt mij dus nooit he, das een van die extra features op de dvd die ik nooit werkend krijg ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef omearos het volgende:
[..]
dat is het idee dus
als meid lekker tegen je "stoere redder" aankruipen als het eng wordt
Je zit toch virtueel met Bella nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gebeurt mij dus nooit he, das een van die extra features op de dvd die ik nooit werkend krijg ofzo
Oh.quote:
Mensen die elkaar leren kennen via internet, daarbij begint het ook met 1 druk op de knopquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, virtueel tegen elkaar aankruipen heb je dan zo weinig aan, je drukt een hoop toetsen in en dat was het
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, virtueel tegen elkaar aankruipen heb je dan zo weinig aan, je drukt een hoop toetsen in en dat was het
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
apparently zijn dooie dingen ook te vermoorden wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |