Wies je docent? Ik fiks dat wel even!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Had het ontzettend leuk gevonden (al helemaal nu met de enorme komers-lijst), maar ik moet echt nog heel veel leren voor vrijdag. Stress
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Had het ontzettend leuk gevonden (al helemaal nu met de enorme komers-lijst), maar ik moet echt nog heel veel leren voor vrijdag. Stress
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wies je docent? Ik fiks dat wel even!
Naam is voldoende! Stuk hout in de nek laten leggen. Dat regelt Mikkie 'MacD' wel even voor je!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Rituals het volgende:
[..].
Vandaag was er een gezamenlijke proeftoets, omdat de toetsvorm dit jaar anders is. Dit jaar zal het een extended-matching tentamen zijn (dachten we allemaal), maar nu blijkt het ontzettend kut te zijn wegens hun enorm strenge puntentelling. Als je 80% van het tentamen goed hebt, kun je in theorie nog steeds een 0 halen
.
Gedachte erachter: 'In de praktijk moet je ook alles weten, niet half of ongeveer'.
DM!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Rituals het volgende:
Misschien ken je de docenten van dit blok wel!
Ik heb iedereen al eens in het wild gespot! Behalve remlof danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik heb echt serieus zin om jullie allemaal eens te zien
Ik ben ook heel benieuwd naar jouquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik heb echt serieus zin om jullie allemaal eens te zien
Zit je nu mijn mejuffrouwtje te hosselen?quote:
Als ik in mn vroege tienerjaren moeder was geworden wel ja....maar toen woonde ik al niet meer in wijchen zuidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had ze men moeder kunnen zijn[/broekie :+ ]
En raadt eens wie de papa is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had ze men moeder kunnen zijn[/broekie :+ ]
Als remlof het niet te gort maakt, komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Laysa en DK. Wellicht een volgende keer.
Nou zeg, ik zal jullie niet de stuipen op het lijf jagen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als remlof het niet te gort maakt, komt dat vast wel goed
Hapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou zeg, ik zal jullie niet de stuipen op het lijf jagen hoor
gister tandarts / kaakchirurg drama dus ik loop er niet echt frisjes bijquote:
Ja weet ik, maar ik vind 't zo lullig want jullie doen onwijs veel moeite qua organisatie en aantal pm's gehad of ik wilde komen enzo. Jullie zijn te goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
Als je nou niets gezegd had was het de ultieme verrassing geweest
Verder net 8 stokbroden gereserveerd, dus dat komt helemaal goed
hij hoeft niet te eten natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je vanavond beter voelt tenminste.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
gister tandarts / kaakchirurg drama dus ik loop er niet echt frisjes bij. Ben echter wel in de buurt dus misschien heel ff met de auto of zo, laat. Maar verwacht 't niet eigenlijk.
en zeker als je met mikkie meedrinktquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Na tien bier voel je je sowieso beter!
Dan hebben we echt niet genoeg bier. We moeten het redden met twee kratten vanavond hèquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en zeker als je met mikkie meedrinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |