Neequote:
Wies je docent? Ik fiks dat wel even!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Had het ontzettend leuk gevonden (al helemaal nu met de enorme komers-lijst), maar ik moet echt nog heel veel leren voor vrijdag. Stress
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Had het ontzettend leuk gevonden (al helemaal nu met de enorme komers-lijst), maar ik moet echt nog heel veel leren voor vrijdag. Stress
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wies je docent? Ik fiks dat wel even!
Naam is voldoende! Stuk hout in de nek laten leggen. Dat regelt Mikkie 'MacD' wel even voor je!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef Rituals het volgende:
[..].
Vandaag was er een gezamenlijke proeftoets, omdat de toetsvorm dit jaar anders is. Dit jaar zal het een extended-matching tentamen zijn (dachten we allemaal), maar nu blijkt het ontzettend kut te zijn wegens hun enorm strenge puntentelling. Als je 80% van het tentamen goed hebt, kun je in theorie nog steeds een 0 halen
.
Gedachte erachter: 'In de praktijk moet je ook alles weten, niet half of ongeveer'.
DM!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Rituals het volgende:
Misschien ken je de docenten van dit blok wel!
Ik heb iedereen al eens in het wild gespot! Behalve remlof danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik heb echt serieus zin om jullie allemaal eens te zien
Ik ben ook heel benieuwd naar jouquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik heb echt serieus zin om jullie allemaal eens te zien
Zit je nu mijn mejuffrouwtje te hosselen?quote:
Als ik in mn vroege tienerjaren moeder was geworden wel ja....maar toen woonde ik al niet meer in wijchen zuidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had ze men moeder kunnen zijn[/broekie :+ ]
En raadt eens wie de papa is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens mij had ze men moeder kunnen zijn[/broekie :+ ]
Als remlof het niet te gort maakt, komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Laysa en DK. Wellicht een volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |