Ja, op slechts 10 minuten lopenquote:
Nee, sowieso je stelt zelf 18.00 voor en komt dan pas om 19.15? beetje vaagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
is het wel handig als ik pas om kwart over 7 met die stokbroden aan kom schuifelen...?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, sowieso je stelt zelf 18.00 voor en komt dan pas om 19.15? beetje vaag
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
De drie kilo Wilhelmina pepermunt gaat nog van de bon af, da's echt reuze handig voor in de autoHulde voor Makro grootverpakkingen!
ja was even vergeten dat we studiepunten moesten halenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, sowieso je stelt zelf 18.00 voor en komt dan pas om 19.15? beetje vaag
Drie kilo wilhelmina pepermunt? Daarmee kan je iemand mee dood gooien op zeer pijnlijke wijze!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
De drie kilo Wilhelmina pepermunt gaat nog van de bon af, da's echt reuze handig voor in de autoHulde voor Makro grootverpakkingen!
IB, rekeningnummer 1, Duckstad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, we tellen er straks nog even de kosten van Mikkie en Swarma bij op, en dan delen we gewoon door het aantal deelnemers neem ik aan. Daarna verreken ik dan even met Mikkie en swarma en stuur ik een PM aan iedereen met mijn rekeninggegevens
Ik kan ook gewoon cash betalen morgen hoor. Of heb je het liever overgemaakt, kan ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, we tellen er straks nog even de kosten van Mikkie en Swarma bij op, en dan delen we gewoon door het aantal deelnemers neem ik aan. Daarna verreken ik dan even met Mikkie en swarma en stuur ik een PM aan iedereen met mijn rekeninggegevens
komen 25 cent transactiekosten bijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon cash betalen morgen hoor. Of heb je het liever overgemaakt, kan ook.
Ah ok, dan wacht ik de pm wel af, kan ook vanaf m'n werk internetbankieren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb het liever op m'n rekening straksAnders zit ik hier met 70 euro die ik weer niet uitgeef, of juist te snel omdat ik het contant heb
tegenwoordig doe je die dippen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komen 25 cent transactiekosten bij
ib bukt wel voorover kan je de pas doorhalen
Chocolade-dip!quote:
Kut! Je had voor mij wel kauwgom mee mogen nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
Om 6 uur gaat dat niet helemaal werken gok ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
maareh.. laysa en dk kunnen jullie op weg naar yasha en ib niet toevallig een stuk of 8 stokbroden bij de supermarkt meenemen?
Had jij niet nog allemaal marinadeshizzle van vorige keer liggen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut! Je had voor mij wel kauwgom mee mogen nemen.
Hoe dan ook... het ziet er naar uit dat het bij mij ongeveer 18 euro kost. Da's drie kilo vlees inclusief alle marinadeshizzle.
Tuurlijk bij de lokale bakker met een slaapstoornis zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
maareh.. laysa en dk kunnen jullie op weg naar yasha en ib niet toevallig een stuk of 8 stokbroden bij de supermarkt meenemen?
Is dat een ja? of gaan jullie het doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef IrishBastard het volgende:
Blijf je wel bezig, maar indien niets anders mogelijk de enige optie denk ikKom zelf ook niet meer langs een supermarkt die groot genoeg is. Eventueel kan ik morgen wel de winkel hier bellen of ze achterhouden?
+1quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar niet eet tot de bbq
Môgguhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, never mindJe hebt voor 3 euro spul ofzo
Die kip is al 15 euro op zich natuurlijk
Echt wel. Even die maag wakker schudden 's middagsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar niet eet tot de bbq
Als je me even je telefoonnummer pm't (woei!) dan sms ik morgen even of ik heb kunnen bestellen? Anders is het wel handiger als jullie halen denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat een ja? of gaan jullie het doen![]()
[..]
+1
Donequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je me even je telefoonnummer pm't (woei!) dan sms ik morgen even of ik heb kunnen bestellen? Anders is het wel handiger als jullie halen denk ik
Kom je echt niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Donderdag hard leren voor tentamen vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |