Yup,daar hebben we babs voor hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging niet om duidelijk, dan heb je weer van die mensen die er vanalles van maken he
Seks is viesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
Fitness sucks, ladingen geld betalen voor het gebruik van apparaten die vrijwel allemaal een gratis equalivent hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Seks is vies
Mag ik toch hopen ja! Van dat laffe kussiekroel gebeuren moet ik niks weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk van nietquote:
Ligt eraan, somsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen ja! Van dat laffe kussiekroel gebeuren moet ik niks weten.
Hey, 10, maar ik kon het niet invoeren.quote:
Hoezo betalen? * PeuRac's werkgever heeft interne fitness met begeleiding.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
Fitness sucks, ladingen geld betalen voor het gebruik van apparaten die vrijwel allemaal een gratis equalivent hebben.
hey Peuquote:
Hey Joequote:
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Joe![]()
Hangen de gordijnen ondertussen wel?Hoe staat je huisje er verder bij nu?
Tering, duurt dat nog zo lang?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.
langzaamaan steeds een beetje verder af
Maarja, zonder bank zal het sowieso niet af zijn, dus duurt nog wel tot medio augustus.
Dus de rest heb je allemaal al.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.
langzaamaan steeds een beetje verder af
Maarja, zonder bank zal het sowieso niet af zijn, dus duurt nog wel tot medio augustus.
Betaal je zelf doordat je daardoor minder salaris krijgt. Elke 'perk' die je krijgt van je baas was potentieel salaris.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo betalen? * PeuRac's werkgever heeft interne fitness met begeleiding.
nee, bed moet nog komen (ik verwacht deze/volgende week bericht), ik moet nog een eetkamertafel uitzoeken en een salontafel heb ik ook nog niet.quote:
Slaap je nu dan op de grond?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, bed moet nog komen (ik verwacht deze/volgende week bericht), ik moet nog een eetkamertafel uitzoeken en een salontafel heb ik ook nog niet.
Het scheelt inkomsten belasting en als je er gewoon gebruik van maakt (wat ik doe) dan kost het dus niet, maar levert het dus op. Overigens ligt het salaris nog steeds zeer hoog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betaal je zelf doordat je daardoor minder salaris krijgt. Elke 'perk' die je krijgt van je baas was potentieel salaris.
op m'n logeerbed (en dat is een matras+lattenbodem op de grond, dus ja).quote:
Bed is een bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op m'n logeerbed (en dat is een matras+lattenbodem op de grond, dus ja).
Hoiquote:
Anders ga ik gewoon weer wat anders doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n best doen
Wat is een zeer hoog salaris, Peu?
Je moet sowieso doen wat je niet laten kan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon weer wat anders doen
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n best doen
Wat is een zeer hoog salaris, Peu?
Laten wat je niet doen kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet sowieso doen wat je niet laten kan natuurlijk
Ik vind dat altijd van de relatieve termen. Wat is flink hoger? 1k, 5k, 10k?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.
nu weet ik het nog niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.
Wat ik verdien is niet relevant, overigens is het ook niet te vergelijken. Aangezien ik heel veel kosten niet heb, dus mijn netto of bruto salaris verteld je niet zoveel. Ik heb bijv buiten mijn huur nauwelijks kosten omdat ik ontbijt/lunch/avond eten op het werk doe. Alleen in het weekend niet. Dat scheelt flink wat geld (eten is best duur hier). Ook kan je huur aftrekken van je inkomen voor de belasting.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van de relatieve termen. Wat is flink hoger? 1k, 5k, 10k?
Ja, ik snap 't. Niet zo opscheppen hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik verdien is niet relevant, overigens is het ook niet te vergelijken. Aangezien ik heel veel kosten niet heb, dus mijn netto of bruto salaris verteld je niet zoveel. Ik heb bijv buiten mijn huur nauwelijks kosten omdat ik ontbijt/lunch/avond eten op het werk doe. Alleen in het weekend niet. Dat scheelt flink wat geld (eten is best duur hier). Ook kan je huur aftrekken van je inkomen voor de belasting.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. We motten weer!
[Singles] Stoppen... maar nu even niet!
Ik ga voor deze: Allround de irritantstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. We motten weer!
[Singles] Stoppen... maar nu even niet!
Dat ben je daar ga je niet voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga voor deze: Allround de irritantste
Als peu de irritantste is.. dan heeft singles een slecht jaar gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben je daar ga je niet voor.
Niks om trots op te zijn overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |