Yup,daar hebben we babs voor hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging niet om duidelijk, dan heb je weer van die mensen die er vanalles van maken he
Seks is viesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
Fitness sucks, ladingen geld betalen voor het gebruik van apparaten die vrijwel allemaal een gratis equalivent hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Seks is vies
Mag ik toch hopen ja! Van dat laffe kussiekroel gebeuren moet ik niks weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk van nietquote:
Ligt eraan, somsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen ja! Van dat laffe kussiekroel gebeuren moet ik niks weten.
Hey, 10, maar ik kon het niet invoeren.quote:
Hoezo betalen? * PeuRac's werkgever heeft interne fitness met begeleiding.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
Fitness sucks, ladingen geld betalen voor het gebruik van apparaten die vrijwel allemaal een gratis equalivent hebben.
hey Peuquote:
Hey Joequote:
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Joe![]()
Hangen de gordijnen ondertussen wel?Hoe staat je huisje er verder bij nu?
Tering, duurt dat nog zo lang?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.
langzaamaan steeds een beetje verder af
Maarja, zonder bank zal het sowieso niet af zijn, dus duurt nog wel tot medio augustus.
Dus de rest heb je allemaal al.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond al, maar alleen op de kleine slaapkamer. ze moeten alleen nog op maat gemaakt worden, maar daar charter ik ma voor.
langzaamaan steeds een beetje verder af
Maarja, zonder bank zal het sowieso niet af zijn, dus duurt nog wel tot medio augustus.
Betaal je zelf doordat je daardoor minder salaris krijgt. Elke 'perk' die je krijgt van je baas was potentieel salaris.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo betalen? * PeuRac's werkgever heeft interne fitness met begeleiding.
nee, bed moet nog komen (ik verwacht deze/volgende week bericht), ik moet nog een eetkamertafel uitzoeken en een salontafel heb ik ook nog niet.quote:
Slaap je nu dan op de grond?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, bed moet nog komen (ik verwacht deze/volgende week bericht), ik moet nog een eetkamertafel uitzoeken en een salontafel heb ik ook nog niet.
Het scheelt inkomsten belasting en als je er gewoon gebruik van maakt (wat ik doe) dan kost het dus niet, maar levert het dus op. Overigens ligt het salaris nog steeds zeer hoog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betaal je zelf doordat je daardoor minder salaris krijgt. Elke 'perk' die je krijgt van je baas was potentieel salaris.
op m'n logeerbed (en dat is een matras+lattenbodem op de grond, dus ja).quote:
Bed is een bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op m'n logeerbed (en dat is een matras+lattenbodem op de grond, dus ja).
Hoiquote:
Anders ga ik gewoon weer wat anders doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n best doen
Wat is een zeer hoog salaris, Peu?
Je moet sowieso doen wat je niet laten kan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon weer wat anders doen
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n best doen
Wat is een zeer hoog salaris, Peu?
Laten wat je niet doen kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet sowieso doen wat je niet laten kan natuurlijk
Ik vind dat altijd van de relatieve termen. Wat is flink hoger? 1k, 5k, 10k?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.
nu weet ik het nog niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een salaris wat flink hoger ligt dan het gemiddelde. Voor de functie zelf, maar ook in het algemeen.
Wat ik verdien is niet relevant, overigens is het ook niet te vergelijken. Aangezien ik heel veel kosten niet heb, dus mijn netto of bruto salaris verteld je niet zoveel. Ik heb bijv buiten mijn huur nauwelijks kosten omdat ik ontbijt/lunch/avond eten op het werk doe. Alleen in het weekend niet. Dat scheelt flink wat geld (eten is best duur hier). Ook kan je huur aftrekken van je inkomen voor de belasting.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van de relatieve termen. Wat is flink hoger? 1k, 5k, 10k?
Ja, ik snap 't. Niet zo opscheppen hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ik verdien is niet relevant, overigens is het ook niet te vergelijken. Aangezien ik heel veel kosten niet heb, dus mijn netto of bruto salaris verteld je niet zoveel. Ik heb bijv buiten mijn huur nauwelijks kosten omdat ik ontbijt/lunch/avond eten op het werk doe. Alleen in het weekend niet. Dat scheelt flink wat geld (eten is best duur hier). Ook kan je huur aftrekken van je inkomen voor de belasting.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden. We motten weer!
[Singles] Stoppen... maar nu even niet!
Ik ga voor deze: Allround de irritantstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben je daar ga je niet voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga voor deze: Allround de irritantste
Als peu de irritantste is.. dan heeft singles een slecht jaar gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben je daar ga je niet voor.
Niks om trots op te zijn overigens.
Mijn favoriete categorie: Slechste spellerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete categorie: Slechste speller
Wie is er nog irritanter dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als peu de irritantste is.. dan heeft singles een slecht jaar gehad
Ik weet niet meer wie er gewonnen heeft. Ik niet en daar was ik nog best verbaasd over.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete categorie: Slechste speller
Zzup nigga'!quote:
Nee, jij bent te weinig aanwezig geweestquote:
Wie is er nu het militantste dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij bent te weinig aanwezig geweest
Militantste? Ik weet nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie is er nu het militantste dan?
Toch nu gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie er gewonnen heeft. Ik niet en daar was ik nog best verbaasd over.![]()
Baby heeft nog een tweede verkiezing er achteraan gedaan.
Ik zal morgen even de uitslagen opzoeken.
Jij was irritantste en rellertquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is het overzicht van die verkiezingen dan?
Nog steeds de top-dog hier!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef Q. het volgende:
Beste rel
Kardinaal/Lotus met 8 stemmen
![]()
Allround de irritantste
De_Kardinaal met 7 stemmen
![]()
Relzoeker nummer 1
De_Kardinaal met 10 stemmen
![]()
Het is vooral nog verder ingekakt. Maar het niveau tranceptor/joeyt kan ook jij niet aan tippen.quote:
Ik was hier de Gouden Eeuw! Ik had die echte VOC mentaliteit!quote:
Waar zijn die verkiezingen dan?quote:
Sowieso weinig mensen die ik onder de kopjes kan schuiven..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef STING het volgende:
Niet echt de juiste tijd voor een verkiezing, het is hier op het moment relatief dood
misschien maak ik dan kans!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef STING het volgende:
Niet echt de juiste tijd voor een verkiezing, het is hier op het moment relatief dood
Je geschiedkundige kennis is in elk geval niet op orde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was hier de Gouden Eeuw! Ik had die echte VOC mentaliteit!
Onderschat jezelf nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
Overigens vind ik dat MissB en Huppel ook een goede kans maken op de titel irritantste user.
Dat doe ik ook niet. Maar zover ik weet mag je niet op jezelf stemmenquote:
quote:
Irritant dekt gewoon de lading niet. Ik denk meer aan categorieën als:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
Overigens vind ik dat MissB en Huppel ook een goede kans maken op de titel irritantste user.
Oh, dat mag ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant denkt gewoon de lading niet. Ik denk meer aan categorieën als:
User met het grootste bord voor de kop
User met het meeste zelfmedelijden
Etc
denktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant dekt gewoon de lading niet. Ik denk meer aan categorieën als:
Etc
Vorig jaar al tikkend uit mijn mouw geschud en heel veel fantasie heb ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant dekt gewoon de lading niet. Ik denk meer aan categorieën als:
Etc
Ik onthoud dat ook niet echt. Maar ik weet nog goed van dat constante geklaag over financiën, kinderen, huizen, financiën en de kutlevens en zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
denkt![]()
Soms baal ik wel eens dat ik geen eigenschappen bij users onthoud, soms vind ik dat ook best wel prettig
Grootste slet kán natuurlijk niet missen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Godtje het volgende:
Vorig jaar al tikkend uit mijn mouw geschud en heel veel fantasie heb ik niet.
Dus nieuwe zijn meer dan welkom. Als baby die van hem nog even kan zoeken!
User met het meeste zelfmedelijden!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ik onthoud dat ook niet echt. Maar ik weet nog goed van dat constante geklaag over financiën, kinderen, huizen, financiën en de kutlevens en zo.
Die stond in het lijstje van Babsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste slet kán natuurlijk niet missen.
Ik denk het ook. Ik denk niet dat ik zó irritant ben dat ik die titel verdien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik ook dit jaar buiten de lijstjes blijf
Uiteraard.quote:
Ah, een nominatie voor de categorie oogkleppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het ook. Ik denk niet dat ik zó irritant ben dat ik die titel verdien.
Neu, ik weet best wel dat ik irritant kan zijn. Maar ik denk niet dat ik de irritantste benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een nominatie voor de categorie oogkleppen.
Paarden hebben die ook weleens op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een nominatie voor de categorie oogkleppen.
Die zat er bij Baby zeker bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste slet kán natuurlijk niet missen.
he!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zat er bij Baby zeker bij.
Ik zou nu zelfs willen groottste RL slet (dat is Cue_)
En grootste FOK! slet... (Rival?)
Dan gaan we strategisch op jou stemmen. Gewoon, om Peu de lol van het winnen niet te gunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Neu, ik weet best wel dat ik irritant kan zijn. Maar ik denk niet dat ik de irritantste ben
zal ik over "prinsesje" beginnen, of zal ik het niet doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik weet best wel dat ik irritant kan zijn. Maar ik denk niet dat ik de irritantste ben
Dan ga ik jou nomineren voor de voor de leukste userquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik ook dit jaar buiten de lijstjes blijf
prinsesje? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik over "prinsesje" beginnen, of zal ik het niet doen?
Dat is dan wel weer een tof planquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan we strategisch op jou stemmen. Gewoon, om Peu de lol van het winnen niet te gunnen.
Dat kan je doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik over "prinsesje" beginnen, of zal ik het niet doen?
Och, ik vertoon prinsessengedrag volgens Joe omdat ik het vreemd vind een wasmachine in de keuken te hebbenquote:
Ik bedoel maar.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef Godtje het volgende:
Je blijft elk weekend bij een andere kerel slapen![]()
Zelfs Spirit kan daar niet aan tippen.
ooh lol, maar dat is oud nieuws.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik vertoon prinsessengedrag volgens Joe omdat ik het vreemd vind een wasmachine in de keuken te hebben
Mja, ik vind dat niet raar hoor, dat je het raar vindt om een wasmachine in de keuken te hebben.... Ik moet er niet aan denken.....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik vertoon prinsessengedrag volgens Joe omdat ik het vreemd vind een wasmachine in de keuken te hebben
Die discussie herinner ik mij nog welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Een wasmachine in de keuken?![]()
Die moet in het washok
Wat vind je dan van mensen die een fornuis en een koelkast in hun washok hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Die moet in het washok
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, en omdat ik de Yeti zo lelijk vond.
Nou, dat vond ik dus raar. Maar goed, omdat ik dat vind ben ik een prinsesje o.a.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Die moet in het washok
Ook jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:27 schreef Cue_ het volgende:
Samzz prinses ivm de wasmachine? dat was toch om de auto van haar paar waar ze maar niet in wilde rijden omdat ie zo lelijk was?
Een fornuis?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vind je dan van mensen die een fornuis en een koelkast in hun washok hebben?
Ik heb nergens geslapen dit weekend, enkel een dutjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
Wat was de naam van die kerel van afgelopen weekend?
Zo een wilde lange nacht?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens geslapen dit weekend, enkel een dutje
Dat telt ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens geslapen dit weekend, enkel een dutje
Of na het neuken weer naar huis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Godtje het volgende:
Zo een wilde lange nacht?![]()
Vervelend is dat als ze je niet laten slapen.
Kan je koken terwijl je schijtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef STING het volgende:
Een wc in de keuken. Dat is pas een toffe combinatie.
Het is werkelijk een gave dat ik dit dan precies weer leesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je blijft elk weekend bij een andere kerel slapen![]()
Zelfs Spirit kan daar niet aan tippen.
Pissen in de wasbak FTW!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef STING het volgende:
Een wc in de keuken. Dat is pas een toffe combinatie.
Niks wilds aan geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een wilde lange nacht?![]()
Vervelend is dat als ze je niet laten slapen.
Niks mis met mijn huis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is werkelijk een gave dat ik dit dan precies weer leesIk slaap nooit bij kerels! Bah... mannenhuizen
Oh, dat doet me denken aan de kamer van een vriendin van mequote:
k dacht dat jij wat selectiever was dan dat?quote:
Wat is er met mannenhuizen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is werkelijk een gave dat ik dit dan precies weer leesIk slaap nooit bij kerels! Bah... mannenhuizen
Je bent gewoon een lurker zonder zelfbeheersingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
For real?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
k dacht dat jij wat selectiever was dan dat?
Dat zegt meer over Godt dan over jou hoor.quote:
Mannenhuizen zijn over het algemeen gewoon vies. Ik ga echt niet in een bed slapen als ik niet weet wat er voor mij in heeft gelegen... om over de toiletten nog maar te zwijgen... *brr*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er met mannenhuizen?Het feit dat er een man woont?
Ik moet een aantal zaken pro Deo doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
k dacht dat jij wat selectiever was dan dat?
Who cares?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Godt dan over jou hoor.
Die ervaring heb ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannenhuizen zijn over het algemeen gewoon vies. Ik ga echt niet in een bed slapen als ik niet weet wat er voor mij in heeft gelegen... om over de toiletten nog maar te zwijgen... *brr*
Dan heb ik geen mannenhuis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannenhuizen zijn over het algemeen gewoon vies. Ik ga echt niet in een bed slapen als ik niet weet wat er voor mij in heeft gelegen... om over de toiletten nog maar te zwijgen... *brr*
Ik voel mij op beide punten niet aangesprokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwenhuizen zijn echt veel ranziger. De tampons krampen je over de grond tegemoet!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... De mannenhuizen van mannen boven de 30 waren inderdaad prima in orde, maar die mannen hadden dan ook een schoonmaaksterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet.Maar ik heb dan ook nooit studenten gedate, misschien dat 't daar ook aan ligt
Nou, nodig Spirit es uit voor een inspectie. Zorg wel dat je een overzicht van al je logés van de afgelopen drie maanden paraat hebt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben pas een maandje terug dus dat is overzichtelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, nodig Spirit es uit voor een inspectie. Zorg wel dat je een overzicht van al je logés van de afgelopen drie maanden paraat hebt.
Bal gaat via net en paaltje...linksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Niemand die mij even het filmpje uitlegt.. ik mis echt iets![]()
De mannen waar ik ben geweest hadden geen schoonmaaksterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... De mannenhuizen van mannen boven de 30 waren inderdaad prima in orde, maar die mannen hadden dan ook een schoonmaakster
Die waren getrouwd. Dus dat is hetzelfde eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mannen waar ik ben geweest hadden geen schoonmaakster
Oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die waren getrouwd. Dus dat is hetzelfde eigenlijk.
je hebt wel veel succes met één opmerkingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik win gewoon de prijs: Jammer dat ie geen single meer is![]()
Geef maar toe, als ik hier postte werd menige mergelgroeve klam!
Ik kan zoveel betere categorieën bedenken waar ik in kan vallenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
Nou ja, ik zie in ieder geval een kanshebber voor de categorie 'user met de meest wereldvreemde ideeën over het andere geslacht'.
Ik wil ook een award dan win ik ook een keer ietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel betere categorieën bedenken waar ik in kan vallenMaar ik begin er maar niet aan
Jammer ...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel betere categorieën bedenken waar ik in kan vallenMaar ik begin er maar niet aan
Welke wil jij winnen?quote:
Nóg beter?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Single die bij de eerste date niet meteen in je broekje probeert te duiken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook een award dan win ik ook een keer iets
Ja je hebt gelijk, dat is arrogant van mij om te denkenquote:
Godt...quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef Spirit82 het volgende:
Godt...Geloof het of niet, maar eigenlijk ben ik stiekem best stabiel voor een vrouw
Dan moet je wel een date krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Single die bij de eerste date niet meteen in je broekje probeert te duiken?
Typisch borderlinegedrag.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dat is arrogant van mij om te denken
[..]
Godt...Geloof het of niet, maar eigenlijk ben ik stiekem best stabiel voor een vrouw
'Praktisch' en 'contradictio in terminis'... Je gaat voor de slechste speller?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik weet het, het is practisch een contradictio in terminus
Blijf jij awards erbij halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Praktisch' en 'contradictio in terminis'... Je gaat voor de slechste speller?
Godt zocht nog wat nieuwe categorieën dus ik flap er zo en dan wat uit.quote:
Ik geloof het inderdaad niet. Afgaande op je FOK! personality.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dat is arrogant van mij om te denken
[..]
Nee echt!! Je kunt de klok gelijk zetten op mijn uitspattingenquote:
Die was er al!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt zocht nog wat nieuwe categorieën dus ik flap er zo en dan wat uit.
Ik zag het zelf ook al, maar ik was te lui om te corrigerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Praktisch' en 'contradictio in terminis'... Je gaat voor de slechste speller?
Nu welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zag het zelf ook al, maar ik was te lui om te corrigerenIs dat ook een categorie?
Yup, maar dat staat al in je profiel achter 'geslacht'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zag het zelf ook al, maar ik was te lui om te corrigerenIs dat ook een categorie?
Ik had je slimmer ingeschatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof het inderdaad niet. Afgaande op je FOK! personality.
24/7quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt!! Je kunt de klok gelijk zetten op mijn uitspattingenZeeeerrr stabiel!
Godverquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar dat staat al in je profiel achter 'geslacht'.
Delen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef STING het volgende:
Air en Godt gaan iig met z'n tweeen voor de Droogkloot 2011 Award
Ik heb ooit een gedeeld compliment met L gekregen van Ripley. Dat voelde als een dubbele eer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
Delen!Het zou een eer zijn om die met Air te delen.
Ik wil ook graag plaatje en L nomineren voor users die ik het meeste mis.
Snap ik!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit een gedeeld compliment met L gekregen van Ripley. Dat voelde als een dubbele eer.
Plaatjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Delen!Het zou een eer zijn om die met Air te delen.
Ik wil ook graag plaatje en L nomineren voor users die ik het meeste mis.
Hij heeft een huis gekocht las ik enige tijd geleden.quote:
Dat zei je moeder ook laatst!quote:
Oeh, zo'n mooi Haags heerenhuisch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft een huis gekocht las ik enige tijd geleden.
Het leek wel een bus zoveel negers zaten erin! En dan was ie nog niet vol!quote:
Goed ideequote:
Vast wel, afgaande op zijn dure smaak.quote:
Je houdt van draaiorgelmuziek?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed idee
Alleen weet ik niet of mijn muzieksmaak hier zo gewaardeed wordt
Hij draait alleen aan zijn eigen slinger!quote:
RIP DIOquote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij draait alleen aan zijn eigen slinger!
Zo erg is het ook weer nietquote:
Wel altijd hetzelfde liedje. Of twee liedjes, als je ze allebei kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij draait alleen aan zijn eigen slinger!
Beide nummers bevatten valse noten en duren hooguit dertig seconden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel altijd hetzelfde liedje. Of twee liedjes, als je ze allebei kunt gebruiken.
'Oeh' en 'Oh ja harder'?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beide nummers bevatten valse noten en duren hooguit dertig seconden.
Een beetje geoefend slingeraar haalt er wel een paar minuten muziek uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beide nummers bevatten valse noten en duren hooguit dertig seconden.
Paar minuten maar? Dat moet langer kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje geoefend slingeraar haalt er wel een paar minuten muziek uit
Het is geen accordeon. Op een gegeven moment kan ie blijven trekken maar komt er geen noot meer uit!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje geoefend slingeraar haalt er wel een paar minuten muziek uit
Ik vind 250 euro altijd te duur voor een festival, maar die line-up is wel OKquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
250 euro is niet duur voor een festival met deze line-up toch? http://www.oxegen.ie/line-up/
Voor alle drie de dagen? Vind er niet zulke leuke artiesten op staan. The Bloody Beetroots is leuk, Eels is vet en Afrojack trouwens ook wel maar ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
250 euro is niet duur voor een festival met deze line-up toch? http://www.oxegen.ie/line-up/
Klopt, maar je betaalt voor Beyonce, Coldplay en de Black Eyed Peas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
Voor alle drie de dagen? Vind er niet zulke leuke artiesten op staan. The Bloody Beetroots is leuk, Eels is vet en Afrojack trouwens ook wel maar ja.
Dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind 250 euro altijd te duur voor een festival, maar die line-up is wel OK
Veel grote/dure namen waar je per artiest al 70-90 euro voor zou betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor alle drie de dagen? Vind er niet zulke leuke artiesten op staan. The Bloody Beetroots is leuk, Eels is vet en Afrojack trouwens ook wel maar ja.
En Deadmau5quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaalt voor Beyonce, Coldplay en de Black Eyed Peas.
Goed puntquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel grote/dure namen waar je per artiest al 70-90 euro voor zou betalen.
[..]
En Deadmau5
Die valt in een iets andere prijscategorie.quote:
Hmm, valt tegen, is ook niet goedkoop meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die valt in een iets andere prijscategorie.
Oh, dat herinnert mij er aan om mijn nagel af te knippen om erger te voorkomen.quote:
Was slechts een kwestie van tijd. Sowieso evolueren dat soort dingen constant.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Gevaarlijke bacterie in Maasstad Ziekenhuis
Misbruik van antibiotica gaat ons nekken, ik weet 't zeker.
Dat weet ik. Misbruik van antibiotica nekt onsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was slechts een kwestie van tijd. Sowieso evolueren dat soort dingen constant.
Die bedragen betaal ik alleen voor artiesten die echt echt echt heel graag wil zien. En dat is niet Beyoncéquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel grote/dure namen waar je per artiest al 70-90 euro voor zou betalen.
[..]
En Deadmau5
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bedragen betaal ik alleen voor artiesten die echt echt echt heel graag wil zien. En dat is niet Beyoncé
jou smaak bijbrengenquote:
Ik niet het, CL doet dat voor mij. Alleen jammer van de energie als het toch nooit meer goed komtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt toch nooit meer goed maar tof dat je het in iedergeval probeert
Ja ik denk ik zeg het maar even, inderdaad zondequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik niet het, CL doet dat voor mij. Alleen jammer van de energie als het toch nooit meer goed komt
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
shit, te laat van kanaal gewisseld, staat Sex and the City ineens op
Nee hoor. Ik sport. na komend weekendquote:
Jawel, sinds gisteren terug! Lief dat je eraan denkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie?
of ben je nog niet geweest?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, sinds gisteren terug! Lief dat je eraan denkt.
Het was leuk! Schattig klein vissersdorpje, heerlijk eten, zon, zee, zwembad, cocktails, etc.
Ik heb de volledige intentie, loop er elke dag 2x langs (van en naar het restaurantquote:
Portugal is spotgoedkoop joh.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn omgeving alleen maar mensen die naar Portugal gaan en ik hoor alleen maar positieve verhalen. Ik zal er toch ook aan moeten geloven denk ik.
Eerst maar eens geld verdienen. Maar om echt financiële meters te maken zal ik de prostitutie in moeten vermoed ik
Vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel, sinds gisteren terug! Lief dat je eraan denkt.
Het was leuk! Schattig klein vissersdorpje, heerlijk eten, zon, zee, zwembad, cocktails, etc.
Ik heb de bodem van mijn portomonnee toch wel bereikt. Misschien volgend jaar. Dit jaar wordt het een autovakantiequote:
Ik heb nog niets in mijn bezit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vakantie
Dit vraagt natuurlijk wel om fotos nu he
Toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb de bodem van mijn portomonnee toch wel bereikt. Misschien volgend jaar. Dit jaar wordt het een autovakantie![]()
Nee, vandaar ook dequote:
Flink sparen, wie weet volgend jaar dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de, de
is omdat ik zoveel liever een reis naar Azië zou maken, maar dat zit er even niet in.
Of een andere baan waarbij je meer verdient.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Who knows? Of gewoon een tweede baan nemen
Ben niet in de positie om te switchen en verdien eigenlijk al best veel. Heb ook veel kostenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Of een andere baan waarbij je meer verdient.
Gefeliciteerd! Ik kan dus bij jou aankloppen voor een reisje Azië binnenkort?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Oh, trouwens. Ik mag volgende week op gesprek komen voor De Droombaan.
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik kan dus bij jou aankloppen voor een reisje Azië binnenkort?
Je wordt mijn secretaresse?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Oh, trouwens. Ik mag volgende week op gesprek komen voor De Droombaan.
Met je ogen dicht is het net of je in China bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Dan maar de afhaalchinees om het te vieren.
quote:
mooie pure vrouwen foto'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
Oh, het zijn er maar vijf. Een voorproefje blijkbaar. En allemaal van die Het-is-vakantie-dus-ik-draag-geen-makeup-foto's.
En ik dan?quote:
Lief.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
vorige week foto van m'n ventje laten uitvergroten, ben er nog steeds helemaal weg van
Cool, waar ga je hem hangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
vorige week foto van m'n ventje laten uitvergroten, ben er nog steeds helemaal weg van
Tofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
ben ik nog niet uit. Heb zaterdag die 2 oranje planken opgehangen op de smalle bruine wand en daar staat hij nu op.quote:
ipv de TV zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik nog niet uit. Heb zaterdag die 2 oranje planken opgehangen op de smalle bruine wand en daar staat hij nu op.
Staat leuk, maar daar kan ik 'm dus niet zien als ik achter m'n pc zit
30x40 vergroting met 3 cm brede alu lijst, dat past niet in m'n witte kastquote:
tof! Bedenk me net dat ik nog nooit een foto van je ventje heb gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
30x40 vergroting met 3 cm brede alu lijst, dat past niet in m'n witte kast
Nee, staat daar voorlopig goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
foto door m'n zusje gemaakt. Is de meest spontane foto van hem die er bestaat.quote:
TETTEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |