Nah, ik vind haar helemaal niet zo speciaal, Sansa is zoveel hotter (en zo jongquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misschien wel. Al denk ik dat Danny dat zó hard zo winnen dat het niet leuk meer is
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Fingon het volgende:
[..]
W00h00tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omfg, Robert's warhammer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Welk roodharige hoertje?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Fingon het volgende:
Dat roodharige hoertje uit Winterfell was ook niet slecht
Degene die seks had met de dwarf in E1quote:Op zondag 5 juni 2011 00:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welk roodharige hoertje?
Iig, ik ga voor Doreah
Is dat diegene die toen vertrok waar greyjoy toen nog een 'coin' naartoe wierp?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat roodharige hoertje uit Winterfell was ook niet slecht
SPOILER: speciaal voor de mensen die het echt niet snappenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Is dat diegene die toen vertrok waar greyjoy toen nog een 'coin' naartoe wierp?aflveringen?SPOILER: speciaal voor de mensen die het echt niet snappenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Terechte klacht.quote:
Jazeker, Ros als ik het goed heb.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Is dat diegene die toen vertrok waar greyjoy toen nog een 'coin' naartoe wierp?
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Is dat diegene die toen vertrok waar greyjoy toen nog een 'coin' naartoe wierp?Ja dieSPOILER: speciaal voor de mensen die het echt niet snappenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn ze is leuk, en ook nog oke aangezien ze lang niet zo jong is als Sansa:Pquote:Op zondag 5 juni 2011 09:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker, Ros als ik het goed heb.
[ afbeelding ]
Lol
Beneath the gold, bitter steel
Jep, hij was aan stukjes gehakt door de Hound.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:11 schreef BasvB het volgende:
Volgens mij lag die toch echt dood achter op het paard van de Hound (een echte baas, net als zijn broeder)
Ik vind 10 afleveringen wel voldoende om het eerste boek te verfilmen. Ze duren ook bijna een uur per aflevering.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef Kenju het volgende:
Het is gewoon om de week. Over twee weken alweer de laatste van het seizoen....![]()
Ze waren er dus duidelijk niet echt zeker van of het zou aanslaan. Maar goed, het is renewed voor een 2e seizoen....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |