ep 8 bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Hubba88 het volgende:
Grappig iets (en denk ik onschuldige spoiler) wat mij in ep 9 opviel: vanaf 54:10, de meest rechter kerel krijgt zijn zwaard niet in z'n schede. :p
Ik wacht al veel te lang op die paar boeken van hem.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef Gwywen het volgende:
GRRM heeft deze zelf geschreven hè.
Had hij ze allemaal maar zelf geschreven. Maar ja, hij heeft nog een paar boeken te voltooien, en daar moet-ie ook haast mee maken, anders haalt de serie hem in.
Dit vraag ik me ook af.quote:
Bitchquote:Op maandag 6 juni 2011 09:05 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
hee bedankt man, gelukkig heeft iedereen de 8ste aflevering al gekeken. Loser.
Echt deze discussie is zo oud als de weg naar Rome, maar komt elke keer weer terug bij series die in US worden uitgezonden. De regel is gewoon, als uitgezonden, dan geen spoiler tags nodig. Dat is het allermakkelijkst. Alle andere regels worden zo ingewikkeld, want dan moet je tijden en weet ik wat afspreken en die is iedereen twee topics verder weer vergeten en dan begin je weer van voren af aan. Dus gewoon simpel, als hij is uitgezonden, dan mag erover gepost worden. Heb je de aflevering nog niet gezien en wil je niet gespoilerd worden, dan niet hier komen. Pfff...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:41 schreef .aeon het volgende:
Laten we die discussie nou beëindigen. Als hij in de US is uitgezonden, hoeft het niet in spoilertags. Je weet toch dat hier wordt gediscussieerd over de nieuwe aflevering op maandag? Dan moet je ook niet gaan janken als je tegen beter weten in toch om 9 uur 's ochtends in dit topic kijkt, imo.
Syrio was dan ook een ontzettende held. Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar in het boek mept hij op gewrichten, prikt in oksels, steekt hij in gezichten, etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:18 schreef .aeon het volgende:
En wat ik nogal ongeloofwaardig vond was dat Syrio 4 volledig in harnas gekleede ridders neersloeg met een houten zwaardje. Kom op zeg.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Deze alleen lezen als je boek hebt gelezen:SPOILER: White WalkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan helaas over een paar uur aflevering 8 kijken...![]()
Ik was idd wel een beetje verbaasd dat z'n houten zwaard niet brak, maar ik vond het eigenlijk nog verbazender dat Syrio er zo lang over deed om al die ridders neer te krijgen en dat hij off-screen gedood is. Hij scheen een van de beste zwaardmeesters te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:18 schreef .aeon het volgende:
[..]
En wat ik nogal ongeloofwaardig vond was dat Syrio 4 volledig in harnas gekleede ridders neersloeg met een houten zwaardje. Kom op zeg.
Maar is Syrio nu echt dood? Want dat werd niet echt duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was idd wel een beetje verbaasd dat z'n houten zwaard niet brak, maar ik vond het eigenlijk nog verbazender dat Syrio er zo lang over deed om al die ridders neer te krijgen en dat hij off-screen gedood is. Hij scheen een van de beste zwaardmeesters te zijn.
Maar dat viel in het niet in vergelijking tot hoe ontzagwekkend Drogo die vlieg verpletterde die hem en zijn vrouw durfde te beledigen. Hij is echt niet voor niets nog nooit verslagen.
En dat Danny 'em nu haar zon en sterren noemt is eigenlijk best schattig.![]()
Tja, ben nu de boeken aan het lezen, dat is een manier om erachter te komen natuurlijk. Maar meestal geldt op televisie dat als je iemand niet heb zien sterven, dat hij/zij waarschijnlijk nog terug komt...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Maar is Syrio nu echt dood? Want dat werd niet echt duidelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
Dit bleef mij ook hangen, en dan tegen een Lanister verliezen met 2 slagen...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:18 schreef .aeon het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af.
"I really do ... !!!"quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Cliffy het volgende:
Kan die Sansa niet ff op een zwaard vallen ofzo.. jezus wat een kutkind
Ik vind dit Syrio echt een geweldig personage, hoop dat hij nog leeft. Verder heb ik nu echt een hekel gekregen aan Sansa, wat een zielig persoon.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Maar is Syrio nu echt dood? Want dat werd niet echt duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |