SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
geen spoiler, gewoon ruimtebesparingOud en al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
in tegenstelling tot alle discussies over spoilers, want die zijn zo nieuw?quote:
In Nederland uitverkocht in de boekhandel? Of op het internet?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef Ryon het volgende:
Het boek (deel 1&2 paperback/Engels) was vandaag zo'n beetje overal uitverkocht. Na de cliffhanger van vorige week hadden ze populariteit toch enigszins onderschat.
Goede serie, jammer dat de boel pas zo laat op gang komt. Boek is natuurlijk beter, maar de serie geeft er toch een mooie draai aan. Wat een paar goede acteurs kunnen bereiken..
In de boekhandels, Als je goed zoekt zal er vast en zeker nog wel wat te vinden zijn, maar dat er een (kleine) run op de boeken is komt wel naar voren. Het is dan ook een stuk fijner om meteen door te kunnen lezen i.p.v weer een week te moeten wachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Nederland uitverkocht in de boekhandel? Of op het internet?
George R.R. Martin heeft ook zelf veel meegewerkt, scheelt ook denk ik. Goede casting ook over het algemeen, ook heel belangrijk in deze serie, die het vooral van de karakters moet hebben en iets minder van de actie.
Ben zelf ondertussen begonnen in boek 2.
Dat zal het wel, volgens mij is het ook een kenmerk van de HBO.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de boekhandels, Als je goed zoekt zal er vast en zeker nog wel wat te vinden zijn, maar dat er een (kleine) run op de boeken is komt wel naar voren. Het is dan ook een stuk fijner om meteen door te kunnen lezen i.p.v weer een week te moeten wachten.
Wat mij wel heel erg opvalt is dat HBO er weer eens voor gekozen heeft om a la the Tudors, Rome en spartacus een ongelooflijke zooi aan sexscenes in de serie te verwerken. Toen ik aan de boekenserie begon verwachte ik om die reden eigenlijk een soort van Terry Goodkind achtige schrijfstijl. De verrassing was groot dat de erotische passages in het boek bijna bijbels aandoen (de zin: 'the embrace of the prince exhausted her' = 5 minuten doggy style in de serie). Niet heel problematisch, wel typisch. Zal voor de kijkcijfers wel een positief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Opvallend, over het algemeen vind ik de seksscenes in de boeken van Martin tamelijk ranzig, ik kan me in ieder geval geen scène uit de bijbel herinneren waar een volwassen man opgewonden raakt als hij moedermelk uit de tieten van zijn vriendin zuigtquote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de boekhandels, Als je goed zoekt zal er vast en zeker nog wel wat te vinden zijn, maar dat er een (kleine) run op de boeken is komt wel naar voren. Het is dan ook een stuk fijner om meteen door te kunnen lezen i.p.v weer een week te moeten wachten.
Wat mij wel heel erg opvalt is dat HBO er weer eens voor gekozen heeft om a la the Tudors, Rome en spartacus een ongelooflijke zooi aan sexscenes in de serie te verwerken. Toen ik aan de boekenserie begon verwachte ik om die reden eigenlijk een soort van Terry Goodkind achtige schrijfstijl. De verrassing was groot dat de erotische passages in het boek bijna bijbels aandoen (de zin: 'the embrace of the prince exhausted her' = 5 minuten doggy style in de serie). Niet heel problematisch, wel typisch. Zal voor de kijkcijfers wel een positief zijn.
Moest dat niet in een spoilertag? Want kennelijk was het niet duidelijk uit de serie.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Jep, hij was aan stukjes gehakt door de Hound.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan overdrijven. Spoilers gaan over dingen die nog moeten gebeuren. Meer duidelijkheid over wat er met dat jongetje gebeurd is ga je niet krijgen. (of is dat ook al een spoiler?)quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Moest dat niet in een spoilertag? Want kennelijk was het niet duidelijk uit de serie.
Was dit ook niet het geval met de White Walkers? Ik vond dat persoonlijk namelijk een beetje overdreven... :pquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Young_David het volgende:
[..]
Je kan overdrijven. Spoilers gaan over dingen die nog moeten gebeuren. Meer duidelijkheid over wat er met dat jongetje gebeurd is ga je niet krijgen. (of is dat ook al een spoiler?)
Deze alleen lezen als je boek hebt gelezen:quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
Was dit ook niet het geval met de White Walkers? Ik vond dat persoonlijk namelijk een beetje overdreven... :p
SPOILER: White WalkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Moest dat niet in een spoilertag? Want kennelijk was het niet duidelijk uit de serie.
Ik verheug me wel op aflevering 8. Ik heb een paar weken geleden al een gifje gezienHet kan alleen niet duidelijk zijn voor mensen die niet gekeken hebben, want the Hound heeft het gewoon verteld aan Ned Stark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok sorryquote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het nog geen zondagavond is in de US.
Misschien gewoon zijn aandacht erbij houden? Heb die episode weken geleden gezien en weet het nog precies. 'S avonds loopt eddard naar het hok om die wolf te doden, ondertussen ziet hij de Hound lopen met een kruiwagen en daarop een lichaam. 'the butchers boy?', 'yeah, he tried to run, didnt get too far.'quote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Volgens mij was Gwymens reactie licht sarcastisch bedoeld.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Misschien gewoon je aandacht erbij houden? Heb die episode weken geleden gezien en weet het nog precies. 'S avonds loopt eddard naar het hok om die wolf te doden, ondertussen ziet hij de Hound lopen met een kruiwagen en daarop een lichaam. 'the butchers boy?', 'yeah, he tried to run, didnt get too far.'
Was gewoon een scene. Goed duidelijk. Als je iets mist in een episode is het juist goed dat het genoemd wordt (ipv spoiler), anders snap je de rest ook niet, het is niet alsof de toekomstige episodes nog iets gaan zeggen over de butchers boy, je/die kerel was er anders nooit achter gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |