abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 13:20:12 #226
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97733097
Om het goed te maken, was deze hbo preview al gepost?
http://www.hbo.com/#/game(...)5CRW2pYUlQLFAFv-Fzg=

tyrion & bronn
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97733367
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:14 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
ghehe _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 20:14:43 #228
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97753296
geen spoiler, gewoon ruimtebesparing

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 20:15:32 #229
32402 s0k
..............................
pi_97753348
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
geen spoiler, gewoon ruimtebesparing

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud en al gepost.
..................................................................................................................................................
  zondag 5 juni 2011 @ 20:16:33 #230
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97753414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef s0k het volgende:

[..]

Oud en al gepost.
in tegenstelling tot alle discussies over spoilers, want die zijn zo nieuw?
  zondag 5 juni 2011 @ 20:22:16 #231
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_97753771
Het boek (deel 1&2 paperback/Engels) was vandaag zo'n beetje overal uitverkocht. Na de cliffhanger van vorige week hadden ze populariteit toch enigszins onderschat.

Goede serie, jammer dat de boel pas zo laat op gang komt. Boek is natuurlijk beter, maar de serie geeft er toch een mooie draai aan. Wat een paar goede acteurs kunnen bereiken..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_97753966
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef Ryon het volgende:
Het boek (deel 1&2 paperback/Engels) was vandaag zo'n beetje overal uitverkocht. Na de cliffhanger van vorige week hadden ze populariteit toch enigszins onderschat.

Goede serie, jammer dat de boel pas zo laat op gang komt. Boek is natuurlijk beter, maar de serie geeft er toch een mooie draai aan. Wat een paar goede acteurs kunnen bereiken..
In Nederland uitverkocht in de boekhandel? Of op het internet?

George R.R. Martin heeft ook zelf veel meegewerkt, scheelt ook denk ik. Goede casting ook over het algemeen, ook heel belangrijk in deze serie, die het vooral van de karakters moet hebben en iets minder van de actie.

Ben zelf ondertussen begonnen in boek 2. :9
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 5 juni 2011 @ 20:33:20 #233
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_97754523
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef Felagund het volgende:

[..]

In Nederland uitverkocht in de boekhandel? Of op het internet?

George R.R. Martin heeft ook zelf veel meegewerkt, scheelt ook denk ik. Goede casting ook over het algemeen, ook heel belangrijk in deze serie, die het vooral van de karakters moet hebben en iets minder van de actie.

Ben zelf ondertussen begonnen in boek 2. :9
In de boekhandels, Als je goed zoekt zal er vast en zeker nog wel wat te vinden zijn, maar dat er een (kleine) run op de boeken is komt wel naar voren. Het is dan ook een stuk fijner om meteen door te kunnen lezen i.p.v weer een week te moeten wachten.

Wat mij wel heel erg opvalt is dat HBO er weer eens voor gekozen heeft om a la the Tudors, Rome en spartacus een ongelooflijke zooi aan sexscenes in de serie te verwerken. Toen ik aan de boekenserie begon verwachte ik om die reden eigenlijk een soort van Terry Goodkind achtige schrijfstijl. De verrassing was groot dat de erotische passages in het boek bijna bijbels aandoen (de zin: 'the embrace of the prince exhausted her' = 5 minuten doggy style in de serie). Niet heel problematisch, wel typisch. Zal voor de kijkcijfers wel een positief zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_97755035
Heb geen problemen met de sexscenes in de serie, nee.

Doreah :9~
pi_97755298
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

In de boekhandels, Als je goed zoekt zal er vast en zeker nog wel wat te vinden zijn, maar dat er een (kleine) run op de boeken is komt wel naar voren. Het is dan ook een stuk fijner om meteen door te kunnen lezen i.p.v weer een week te moeten wachten.

Wat mij wel heel erg opvalt is dat HBO er weer eens voor gekozen heeft om a la the Tudors, Rome en spartacus een ongelooflijke zooi aan sexscenes in de serie te verwerken. Toen ik aan de boekenserie begon verwachte ik om die reden eigenlijk een soort van Terry Goodkind achtige schrijfstijl. De verrassing was groot dat de erotische passages in het boek bijna bijbels aandoen (de zin: 'the embrace of the prince exhausted her' = 5 minuten doggy style in de serie). Niet heel problematisch, wel typisch. Zal voor de kijkcijfers wel een positief zijn.
Dat zal het wel, volgens mij is het ook een kenmerk van de HBO.

SPOILER
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_97755923
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

Opvallend, over het algemeen vind ik de seksscenes in de boeken van Martin tamelijk ranzig, ik kan me in ieder geval geen scène uit de bijbel herinneren waar een volwassen man opgewonden raakt als hij moedermelk uit de tieten van zijn vriendin zuigt :P Maar het niveau rape-fantasies waar Goodkind vol mee zit haalt het inderdaad niet.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:17:19 #237
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97761610
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:28 schreef Fingon het volgende:

[..]

Jep, hij was aan stukjes gehakt door de Hound.
Moest dat niet in een spoilertag? Want kennelijk was het niet duidelijk uit de serie.

Ik verheug me wel op aflevering 8. Ik heb een paar weken geleden al een gifje gezien
SPOILER
pi_97762567
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:

Moest dat niet in een spoilertag? Want kennelijk was het niet duidelijk uit de serie.

Je kan overdrijven. Spoilers gaan over dingen die nog moeten gebeuren. Meer duidelijkheid over wat er met dat jongetje gebeurd is ga je niet krijgen. (of is dat ook al een spoiler?)
pi_97764111
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Young_David het volgende:

[..]

Je kan overdrijven. Spoilers gaan over dingen die nog moeten gebeuren. Meer duidelijkheid over wat er met dat jongetje gebeurd is ga je niet krijgen. (of is dat ook al een spoiler?)
Was dit ook niet het geval met de White Walkers? Ik vond dat persoonlijk namelijk een beetje overdreven... :p
pi_97764351
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef eLiNSANIUM het volgende:

[..]

Was dit ook niet het geval met de White Walkers? Ik vond dat persoonlijk namelijk een beetje overdreven... :p
Deze alleen lezen als je boek hebt gelezen:
SPOILER: White Walkers
Kattentrapper...
pi_97764420
Ack. Als het idee dat ik nu heb klopt, had ik er beter niet op kunnen klikken :p
pi_97764631
quote:

[..]

Ik verheug me wel op aflevering 8. Ik heb een paar weken geleden al een gifje gezien
SPOILER
Het kan alleen niet duidelijk zijn voor mensen die niet gekeken hebben, want the Hound heeft het gewoon verteld aan Ned Stark.
pi_97764664
Waarom staat er nog geen torrent voor episode 8 online. Heb ik ook weer wat te doen.
pi_97764948
Omdat het nog geen zondagavond is in de US.
pi_97765649
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het nog geen zondagavond is in de US.
ok sorry
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 23:29:22 #246
230491 Zith
pls tip
pi_97766280
quote:

[..]

Misschien gewoon zijn aandacht erbij houden? Heb die episode weken geleden gezien en weet het nog precies. 'S avonds loopt eddard naar het hok om die wolf te doden, ondertussen ziet hij de Hound lopen met een kruiwagen en daarop een lichaam. 'the butchers boy?', 'yeah, he tried to run, didnt get too far.'

Was gewoon een scene. Goed duidelijk. Als je iets mist in een episode is het juist goed dat het genoemd wordt (ipv spoiler), anders snap je de rest ook niet, het is niet alsof de toekomstige episodes nog iets gaan zeggen over de butchers boy, die kerel was er anders nooit achter gekomen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97766344
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Zith het volgende:

[..]

Misschien gewoon je aandacht erbij houden? Heb die episode weken geleden gezien en weet het nog precies. 'S avonds loopt eddard naar het hok om die wolf te doden, ondertussen ziet hij de Hound lopen met een kruiwagen en daarop een lichaam. 'the butchers boy?', 'yeah, he tried to run, didnt get too far.'

Was gewoon een scene. Goed duidelijk. Als je iets mist in een episode is het juist goed dat het genoemd wordt (ipv spoiler), anders snap je de rest ook niet, het is niet alsof de toekomstige episodes nog iets gaan zeggen over de butchers boy, je/die kerel was er anders nooit achter gekomen.
Volgens mij was Gwymens reactie licht sarcastisch bedoeld.
Kattentrapper...
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 23:31:17 #248
230491 Zith
pls tip
pi_97766389
;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97767104
maar van zieke seks scenes in boeken, dit is echt niets vergeleken met die uit het boek violist van de duivel, die zijn gewoon te expliciet om hier te posten terwijl het een gewone roman is
  zondag 5 juni 2011 @ 23:55:38 #250
32402 s0k
..............................
pi_97767641
Ik vind het nog wel lastig om het tijdsbestek aan te duiden. Want hoeveel tijd zit nou tussen ep1 en 7? Ook in de boeken (lees nu ong ep 8 a 9 gok ik) komt het niet heel duidelijk naar voren. Ik gok enkele maanden tot een jaar?
..................................................................................................................................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')