allemaal één pot nat. Net als vinyl en LP.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef dralion13 het volgende:
Het zijn vogelaars, geen vogelspotters [ afbeelding ]
Ik wil wel een paar loempia's frituren voor je, mn mama maakt super lekkerequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef FreezePop het volgende:
Met Dralion, Klinkers verse loempias en dralion
Spotter!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef dralion13 het volgende:
Het zijn vogelaars, geen vogelspotters [ afbeelding ]
quote:
Watwat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
* gianni61rent schreeuwend een rondje over het parkeerterrein
Jij wilt ze frituren en je moeder maakt ze? Van wie krijg ik ze nou of voer jij ze mij alleen heel lief?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar loempia's frituren voor je, mn mama maakt super lekkere
[..]
Spotter!
[..]
[..]
Watwat?
maakt jouw mamma zelf loempia's?? wanneer kan ik komen eten..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar loempia's frituren voor je, mn mama maakt super lekkere
[..]
Spotter!
[..]
[..]
Watwat?
Mijn moeder heeft ze gemaakt, ze zitten nu in de vriezer toch. Ik wil ze voor je frituren en ik wil je ook voeren hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij wilt ze frituren en je moeder maakt ze? Van wie krijg ik ze nou of voer jij ze mij alleen heel lief?
Ja, ze maakt de lekkersteteteteequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt jouw mamma zelf loempia's?? wanneer kan ik komen eten..
jan gaat je voerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij wilt ze frituren en je moeder maakt ze? Van wie krijg ik ze nou of voer jij ze mij alleen heel lief?
Ik hou niet van loempias. pech. Ooit doodziek van geworden en nu liever niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze gemaakt, ze zitten nu in de vriezer toch. Ik wil ze voor je frituren en ik wil je ook voeren hoor.
[..]
Ja, ze maakt de lekkerstetetetee
Ok dan niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik hou niet van loempias. pech. Ooit doodziek van geworden en nu liever niet.
dralion13quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dralion13. Ben jij ook pedofiel? Dan hebben jullie twee dingen gemeen.
Ik heb heel veel voor je. Zeg maar wat je wil.quote:
Verras mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik heb heel veel voor je. Zeg maar wat je wil.
Ik ook welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een loempia![]()
![]()
quote:
Ik wilde je graag vertellen dat ijsthee mijn favoriete non-alcoholische drank is en dat ik een groot fan ben van pizza en spinaziequote:
Ik wist dat al, van je ijsthee dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde je graag vertellen dat ijsthee mijn favoriete non-alcoholische drank is en dat ik een groot fan ben van pizza en spinazieGewoon even vertellen
ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een loempia![]()
![]()
gaan wij pizza met een beetje spinazie en andere dingen eten. Met ijsthee wat jij wilquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wist dat al, van je ijsthee dan.En spinazie en pizza lust ik ook graag ja.
Ikquote:
De vogels?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mooi, duidelijk. Dan hebben jullie één ding gemeen.
spottenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De vogels?
of het feit dat we beide geen pedo zijn?
ohquote:
Spinaziepizzaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gaan wij pizza met een beetje spinazie en andere dingen eten. Met ijsthee wat jij wil
werd vanmorgen opeens gebeld of ik interesse had in een andere baan, dus ga morgenmiddag ff op gesprekquote:
Spannend!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werd vanmorgen opeens gebeld of ik interesse had in een andere baan, dus ga morgenmiddag ff op gesprek
Gezellig, zetten we op de to-do-list.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kan redelijk koken. Samen spinaziepizza maken
Niet van spinazie houdenquote:
Top.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig, zetten we op de to-do-list.
[..]
Niet van spinazie houden![]()
![]()
Spannendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werd vanmorgen opeens gebeld of ik interesse had in een andere baan, dus ga morgenmiddag ff op gesprek
ja, in principe ben ik best tevreden op mijn huidige plek, maar contract loopt binnenkort af en als ik andere aanbiedingen heb levert dat natuurlijk een mooie onderhandelingspositiequote:
Ah, dat komst dan best gunstig uit!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in principe ben ik best tevreden op mijn huidige plek, maar contract loopt binnenkort af en als ik andere aanbiedingen heb levert dat natuurlijk een mooie onderhandelingspositie
Wat is bavarois?quote:
Soort pudding maar heel fruitig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, dat komst dan best gunstig uit!
[..]
Wat is bavarois?
Soort kwarkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, dat komst dan best gunstig uit!
[..]
Wat is bavarois?
Eerder een soort moussequote:
een pudding, zo luchtig als moussequote:Een bavarois (Frans voor Beiers) is een luchtige pudding, een nagerecht, die in een vorm wordt gegoten, gekoeld en gestort of in de vorm geserveerd wordt. In de gastronomie worden twee soorten bavaroises onderscheiden:
* op melkbasis en
* op vruchtenbasis.
Voor een vruchtenbavarois worden zachte vruchten gebruikt, zoals aardbeien, frambozen en abrikozen. Verse kiwi,mango of ananas moeten eerst gekookt worden, omdat de eiwitsplitsende enzymen in deze vruchten het opstijven van de gelatine verhinderen. Door het koken van deze vruchten wordt het enzym vernietigd. Een bavarois bevat geen klontjes, en moet geheel glad zijn. De vruchten moeten daarom gepureerd worden, en eventueel ook gezeefd.
In tegenstelling tot veel soorten pudding op basis van maïzena worden bij een bavarois gelatine en eieren gebruikt voor de binding in plaats van zetmeel. Het essentiële verschil tussen een pudding en een bavarois is echter dat de bavarois luchtig is, door gebruik van stijf geklopte slagroom en stijf geslagen eieren. Om uitzakken tegen te gaan wordt gelatine toegevoegd. De bavarois moet enkele uren voor het diner gemaakt worden, omdat de gelatine moet opstijven in de koelkast. Bij gebruik van koud verwerkbaar instant gelatinepoeder is de bereidingstijd overigens aanzienlijk korter, terwijl het resultaat hetzelfde is.
maar feitelijk blijft het gewoon bavaroisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef FreezePop het volgende:
misschien meer een kwarkige pudding dan een pudding kwark
Is al eens bevestigd door Jan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
Altijd al geweten dat Klinksel stiekem 80 is
Daag! Succes morgen!quote:
HENKIEquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
tong80 met die postaantallen jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
Neehoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben een weekend necrofiel, maar dat maakt toch niks uit?
Stuck in oud-bijerlandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
God, Dandybleu woonde in Oud-Beijerland.
verkapte hoi post
ik wil het best helemaal afluisteren maar ik kan de kracht ervoor niet vindenquote:
hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
verkapte hoi post
En ik wel al jou nummers luisteren. Heel jammer. Lekker van één kant dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil het best helemaal afluisteren maar ik kan de kracht ervoor niet vinden
[..]
hoi
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En ik wel al jou nummers luisteren. Heel jammer. Lekker van één kant dit.
ICT Netwerkbeheerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
[..]
en welke is dat eigenlijk?
echt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha vind het leuk dat je er zelf alneerzet.
Alle opleidingen op MBO4 zijn saai.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Gridlok het volgende:
Van Horeca naar ICT, flinke en saaie switch hoor
jah man. na 4 jaar horeca gedaan te hebben kwam ik erachter dat ICT beter lag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Gridlok het volgende:
Van Horeca naar ICT, flinke en saaie switch hoor
Je hoeft niet het werk te doen. Het is een MBO diploma en daarmee mag je naar het HBO. Ik ga volgend jaar ICT niveau 4 doen. Niet omdat ik het super interessant vind maar gewoon omdat de rest kutter is. Op het HBO doe ik wel wat anders.quote:
ik zei hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef sharr het volgende:
Blek en jello
hoi iedereen die hoi zei en iedereen die dat niet deed
ik zei wel hai,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef sharr het volgende:
Blek en jello
hoi iedereen die hoi zei en iedereen die dat niet deed
Bel haar verzorgingstehuis op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
Fietste net naar huis uit mijn werk, kom ik mijn oude buurvrouw tegen. "Ik ga naar huis, naar mijn ouders." Was weer ontsnapt uit het bejaardenhuis. Ze rijdt nu rond in Oud-Beijerland zonder enige jas en spullen en ze is dement.
Bel het tehuis?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
Fietste net naar huis uit mijn werk, kom ik mijn oude buurvrouw tegen. "Ik ga naar huis, naar mijn ouders." Was weer ontsnapt uit het bejaardenhuis. Ze rijdt nu rond in Oud-Beijerland zonder enige jas en spullen en ze is dement.
Bekogel haar met tomatenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
Had haar een handje gegeven en meegenemonenen naar het bejaardentehuis danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
Ze had net vijf verzorgsters geslagen en gebeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had haar een handje gegeven en meegenemonenen naar het bejaardentehuis dan
wat een heldin, pittige tante hoor. me likeyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze had net vijf verzorgsters geslagen en gebeten.
Ga bij hem langs danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
verkapte hoi post
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat een heldin, pittige tante hoor. me likey
Dementie is naar...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze is wel een bazin, maar een beetje agressief. En zó zielig, dingen zeggen als dat haar ouders ineens dood zijn en ze geen kinderen heeft (die ze dus wel heeft, kinderen) en geen man.
En dan maar bijten. Ze vertelde me dat ze naar huis wilde omdat er visite kwam, familie kwam op bezoek en ze moest zich nog opmaken en eten klaarmaken.![]()
Ik kan er uren praten, zo zielig
Weet je wel niet hoe duur al die vergrijzing is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Maar, je moet niet zitten aan me nikies. [ afbeelding ]
Ik hoop dat een medicijn gevonden wordt tegen dementie. Het is tevens erger voor je omgeving, zelf ben je 'gelukkig' en heb je er niet zoveel last van, althans, in de eind periode, in het begin heb je er wel last van dat je dingen door de war haalt vertelde iemand me.
Ook een medicijn dat in 99% van de gevallen helpt tegen kanker dan, alstublieft. Kale demente bejaarden zijn nog nét iets zieliger.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Maar, je moet niet zitten aan me nikies. [ afbeelding ]
Ik hoop dat een medicijn gevonden wordt tegen dementie. Het is tevens erger voor je omgeving, zelf ben je 'gelukkig' en heb je er niet zoveel last van, althans, in de eind periode, in het begin heb je er wel last van dat je dingen door de war haalt vertelde iemand me.
Ook een medicijn dat in 99% van de gevallen helpt tegen kanker dan, alstublieft. Kale demente bejaarden zijn nog nét iets zieliger.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe duur al die vergrijzing is.
quote:
ik zat nog te twijfelen of het veranderd of verandert is. beide keren geeft Firefox geen spellingscontrole aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja niks meer aan veranderen dit.
[..]
[..]Kan gebeuren ja, het letterwormpje ofzo.
jonge. ik kan er ook niks aan doen dat ik de onderscheid tussen dt en d en t niet weetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
Je spelt nog slechter dan iemand met dyslexie soms
Maar je bent wel leuk hoor.
Groetjes ik ga eten
Voor de zekerheid altijd dt doen dan maar. Dan zit het goede er altijd bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef utopie het volgende:
[..]
jonge. ik kan er ook niks aan doen dat ik de onderscheid tussen dt en d en t niet weet![]()
eetse
hey, die is wel slim bedachtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor de zekerheid altijd dt doen dan maar. Dan zit het goede er altijd bij.
Maak er lopen van. Dus als je ik vind typt. Doe je in je hoofd: Ik loop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen of het veranderd of verandert is. beide keren geeft Firefox geen spellingscontrole aan
ps. niet doorvertellen heh
dat klopt niet wat je zegt....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak er lopen van. Dus als je ik vind typt. Doe je in je hoofd: Ik loop.
Jij vind ? Nee, want: Jij loopt. Dus dan wordt het Vindt
....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:42 schreef utopie het volgende:
[..]
dat klopt niet wat je zegt....
ik loop
ik vind
het is toch niet ik loopt wat het ''ik vindt'' maakt________?!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:45 schreef utopie het volgende:
wat is het dan? ik vint ? die stelling klopt gewoon niet
Gewoon ik vindtdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon ALTIJD ik vind, punt.
edten?quote:
het is dat ik geen msn gesprekken mag posttenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mannen die werkwoorden niet kunnen vervoegen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef utopie het volgende:
[..]
het is dat ik geen msn gesprekken mag postten
Ja dat snap ik, maar om het te gebruiken als slanderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je moet hier een geslacht kiezen ;S of man of vrouw kan niet eens beide ;S
spellingskampioenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef sharr het volgende:
utopie zegt (18:07)
LOLOLOLOLOL
spellingskampioen zegt (18:08)
veeg me op man alsjeblieft
'Of kan het beide ?'
_____![]()
watskeburt danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Pizza
Hij is niet zo geliefd hier. Alleen door mij.
jij bent mooi jaquote:
hoe dannn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Tevens Utopie, hij heeft nog steeds je posts geblokkeerd, dus hij zal nooit reageren op je quotes
dat laatste... dat snap ik echt niet hehquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Abbo![]()
Hij heeft een abbo genomen om irritante users te kunnen blokken, Utopie was de druppel..
quote:
stoer, ga ik ook doen en dan blokkeer ik iedereen die ik stom vindquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Abbo![]()
Hij heeft een abbo genomen om irritante users te kunnen blokken, Utopie was de druppel..
tot dat ik over een jaar denk nog als enige hier ben en post, terwijl iedereen me blocked heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
stoer, ga ik ook doen en dan blokkeer ik iedereen die ik stom vind
Hihi grapje tochquote:
Enigequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef utopie het volgende:
[..]
tot dat ik over een jaar denk nog als enigste hier ben en post, terwijl iedereen me blocked heeft
Dat kan ook, goedkoop ook.quote:
Sorry l0biquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
Zemmels die niet op mein p0st antwoorden.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
Zemmels die niet op mein p0st antwoorden.
quote:
Het meervoud van neger is niet negeren maar negersquote:
komt goed man.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef -tape- het volgende:
[..]
Chicken Sensation. Succes.
Mcflurry stroopwafel.
ik wil die rolo proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef utopie het volgende:
[..]
komt goed man.
nog iemand die iets wil hebben?
Doe mij maar een mac kroketquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef utopie het volgende:
[..]
komt goed man.
nog iemand die iets wil hebben?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar is de bibliotheek laten we naar het strand gaan
Turkish Airlines :3quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
Jongens, weet iemand een goed reisbureau voor een reis naar Turkije? (Tevens een goede bestemming in Turkije?)
Ze wilt dat je dood bent denk ikquote:
Geen, gewoon niet naar Turkije gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
Jongens, weet iemand een goed reisbureau voor een reis naar Turkije? (Tevens een goede bestemming in Turkije?)
Laten we hem vermoordenquote:
Is goed, laten we beginnen met nijlganzen, halsbandparkieten en fazantenquote:
Nicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:58 schreef utopie het volgende:
het is uiteindelijk big tasty bacon geworden en een chicken salsa
op de scooter zitten is al koud genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
Utopie heeft niet eens een McFlurry meegenomen
Pics van je zusje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf morgen 2 weken lang home alone samen met mijn zusje, ouders zijn op vakantie
dat klopt niet. home alone is alleen thuis. hoe kan je alleen thuis zijn met je zusje erbij ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf morgen 2 weken lang home alone samen met mijn zusje, ouders zijn op vakantie
wincestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
in mn sig staat nog een link naar het desbetreffende topic waar het allemaal gebeurdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom wil Cosmo Klinksel dood hebben?
[..]
Pics van je zusje.
FOK he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat deze vraag zou komen
Ow.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn sig staat nog een link naar het desbetreffende topic waar het allemaal gebeurde
Met z'n 2en dan, maar dan nog zonder oudersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:03 schreef utopie het volgende:
[..]
dat klopt niet. home alone is alleen thuis. hoe kan je alleen thuis zijn met je zusje erbij ?
Je zou meer tijd aan je hobby moeten besteden ipv hier online te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef dralion13 het volgende:
Niet alle vogels doodmaken
Ik moet ook een hobby hebben, anders val ik jullie nog meer lastig
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je zou meer tijd aan je hobby moeten besteden ipv hier online te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:18 schreef utopie het volgende:
christus...wat christus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
christus...patser met je geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
christus...Nou nou, niet je eten zo vervloeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga klagen dan kut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |