de twee partijen zijn op verschillende banen gespeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef tja77 het volgende:
Je zult voor vandaag maar kaartjes hebben gekocht, zit je daar te kouwkleumen, zie je eerst een faalpartij tussen Trosjkikckie en Murray, en daarna dit...
En dadelijk een clown die door de zwitserse gehaktmolen word gehaald.
Dus nog meer mensen die die ellende aan hebben moeten zien...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef franklop het volgende:
[..]
de twee partijen zijn op verschillende banen gespeeld
Murray was op de andere baan hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef tja77 het volgende:
Je zult voor vandaag maar kaartjes hebben gekocht, zit je daar te kouwkleumen, zie je eerst een faalpartij tussen Trosjkikckie en Murray, en daarna dit...
En dadelijk een clown die door de zwitserse gehaktmolen word gehaald.
Schiavone moet ook weg, en heel snel!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik hoop op regen want ik moet om 5 uur weg,
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Te ernstig dit op de paralympics wordt nog een hoger niveau gehaald. Ik stel voor om Ester Vergeer het veld op te rollen.
Vind je hem niet aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:36 schreef alors het volgende:
ik zag beelden van de trubine en dacht, mooi dit is vast even een tussenshot en straks komen Federer en Monfils de baan op...![]()
En toen zag ik die enge harses van dat manwijf opeens in beeld
Wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:36 schreef alors het volgende:
ik zag beelden van de trubine en dacht, mooi dit is vast even een tussenshot en straks komen Federer en Monfils de baan op...![]()
quote:En toen zag ik die enge harses van dat manwijf opeens in beeld
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Te ernstig dit op de paralympics wordt nog een hoger niveau gehaald. Ik stel voor om Ester Vergeer het veld op te rollen.
Ik vind het unfair om bij damestennis in de kwartfinales al een hoog niveau te verwachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |