Ik ook. Wat een straf is dit. Ze zouden gewoon van tevoren moeten bepalen dat ze naar baan 14 ofzo moeten als het een derde set wordt.quote:
Beantwoord hier een beetje je eigen vraag, nietwaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat die domme doos zo'n kansloze dropshot op 0-30.
Kap eens met het aanmoedigen van dat mormel, een 3 setter... das pas kut.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Beantwoord hier een beetje je eigen vraag, nietwaar?
Schiavonne
Nee man, dan kan ik Federer thuis kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kap eens met het aanmoedigen van dat mormel, een 3 setter... das pas kut.
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Beantwoord hier een beetje je eigen vraag, nietwaar?
[...]
Nee joh, dan kan ik Federer op mijn werk kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee man, dan kan ik Federer thuis kijken
Ditquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee man, dan kan ik Federer thuis kijken
Kap eens met zeiken over hoe die of die eruit ziet. Schiavonne is een van de weinige helden van de WTA.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kap eens met het aanmoedigen van dat mormel, een 3 setter... das pas kut.
Soow, dat is echt stoerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef tja77 het volgende:
Nee joh, dan kan ik Federer op mijn werk kijken
bewuste woordkeuze?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken over hoe die of die eruit ziet en eigenlijk uberhaupt met posten. Schiavonne is een van de weinige helden van de WTA.
oh ja wel hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijke vrouw gezien bij het tennis![]()
[ afbeelding ]
Je zegt het goed, held... geen heldinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kap eens met zeiken over hoe die of die eruit ziet. Schiavonne is een van de weinige helden van de WTA.
Nog meer dan genoeg tijd voor Monfils-Federer en er is verder toch geen mannentennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |