abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97546530
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja oke maar dan is het iemand anders zijn emotie
je hebt zelf toch ook wel eens dat je moet huilen
idd als iemand dood gaat of zo
Nou heb ik heb dat ook een poos gehad hoor maar mijn verdriet uitte ik toen ook in een niet zo goede manier maar voelde me toen gewoon volledig afgestompt. Dat heb ik later toen ik gezonder met mijn emoties heb leren om gaan volledig afgeleerd .
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:55:46 #202
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97546594
* Waaghals is going to the gym
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97546673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef Waaghals het volgende:
* Waaghals is going to the gym
Have fun!
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Deze heeft er wel een beetje om gevraagd hoor als je denkt 2 meisjes tegelijk te kunnen hebben en dat toch niet helemaal werkt en je uiteindelijk met lege handen staat en dan gaat huilen dan heb ik heel weinig medelijden met je.
Negeren maakt meer indruk! (en je ding blijven doen)
Zou je hem terug kunnen nemen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:59:18 #204
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97546762
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuilt... Echt keihard gehuilt.
Het is waarschijnlijk iets wat een beetje vast zit bij mij en getriggered moet worden... alleen met wat?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97546818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou heb ik heb dat ook een poos gehad hoor maar mijn verdriet uitte ik toen ook in een niet zo goede manier maar voelde me toen gewoon volledig afgestompt. Dat heb ik later toen ik gezonder met mijn emoties heb leren om gaan volledig afgeleerd .
dat bewijst toch alleen mijn punt dat het niet goed is voor je psychische gezondheid?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97546996
vrouwen huilen denk ik vaker/eerder dan mannen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:05:36 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97547039
Nou laat ik beginnen als man om te zeggen dat ik gehuild heb.

Toen mijn moeder onlangs overleed heb ik zeker moeten huilen.

Is normaal vind ik, schaam ik me ook niet voor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97547081
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

Have fun!

[..]

Negeren maakt meer indruk!
Zou je hem terug kunnen nemen?
Ik denk dat die kans heel goed verpest heeft . En ja ik weet dat negeren meer indruk maakt maar dat is heel moeilijk voor iemand die nogal zwarte humor heeft en de situatie ook grappig vind.
Op een rare manier zie ik hier heel erg de humor van in en moet ik er gewoon heel erg om lachen, sterker nog als ik hem tegenkom wat vaak gebeurd en ook juist vaak met zijn broer omga zal ik heel erge moeite hebben om mijn lach niet in kunnen houden.
Ik zal het niet in de groep gooien maar zijn broer en mezelf kennende zullen we hier vaker hartig om lachen want het was gewoon echt raar.
pi_97547165
ik huil niet vaak. laatste keer was recent (minder dan een half jaar geleden), maar dat was van fysieke pijn :P daarvoor jaren lang niet gehuild.
niks mis mee met huilen. tis normaal om dan te huilen!
pi_97547177
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:

Dat vind ik ook normaal om over te huilen. Dat zijn gewoon gebeurtenissen waar het bij hoort.
Zo'n situatie waar die jongen in huilde vond ik niet echt normaal en eerlijk gezegd nogal aanstelleritus.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:09:06 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97547209
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:

Meer dan normaal zelfs.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97547211
ik las net een feitje en ik dacht oh dat is wel leuk om daar te posten
(note: het komt uit de linda... dus vraag me niet naar officiële bronnen en zo :P )

slimme mannen hebben meer kans op een partner: de huwelijkskans van een man neemt per 16 IQpunten met 35% toe

(helaas werkt het niet zo voor vrouwen. Daar neemt per 16 IQ punten de kans op een huwelijk met 40% af ;( )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97547235
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik bij films een verschrikkelijke jankerd kan zijn.
pi_97547357
maar slimme vrouwen zijn juist leuk!
pi_97547405
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
ik las net een feitje en ik dacht oh dat is wel leuk om daar te posten
(note: het komt uit de linda... dus vraag me niet naar officiële bronnen en zo :P )

slimme mannen hebben meer kans op een partner: de huwelijkskans van een man neemt per 16 IQpunten met 35% toe

(helaas werkt het niet zo voor vrouwen. Daar neemt per 16 IQ punten de kans op een huwelijk met 40% af ;( )
Shit, ook op dat punt weer genaaid... ik wil niet trouwen, maar met een IQ van 138 kom ik er waarschijnlijk niet omheen...
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:13:36 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97547419
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:11 schreef greatjob het volgende:
maar slimme vrouwen zijn juist leuk!
Niet per se leuk maar wel een must nou ja als ze leuk is maar niet super slim heb ik er geen problemen mee. Als ze maar niet te dom is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97547436
nou als je getrouwd bent heb je iig succesvol geflirt en geneukt
dat is dan wel weer tof :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97547467
Ik heb af en toe het idee dat ik te bijdehand en te confronterend ben voor mannen. Geloof dat er weinig mannen zijn die daar echt mee om kunnen gaan :'(
pi_97547550
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat ik te bijdehand en te confronterend ben voor mannen. Geloof dat er weinig mannen zijn die daar echt mee om kunnen gaan :'(
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk....
pi_97547587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zie MLiG in zo'n situatie zowaar een boekje erbij pakken. :')
pi_97547629
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
nou als je getrouwd bent heb je iig succesvol geflirt en geneukt
dat is dan wel weer tof :P
Misschien word ik wel uitgehuwelijkt....
pi_97547656
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dan één van die weinige mannen. Die veren durf ik mijzelf wel in mijn reet te steken :Y
pi_97547671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien word ik wel uitgehuwelijkt....
dan valt er vast nog wel wat te neuken ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97547739
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:21:52 #225
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97547790
Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw weet waar ze over praat in plaats van ja en amen zeggen alleen maar om mijn mening goed te keuren.
Discussies vind ik belangrijk, sarcasme ook! :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97547806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:23:28 #227
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97547869
Als een vrouw wilt bekvechten heeft ze in de meeste gevallen moeite om haar eigen spiegelbeeld onder ogen te zien imho.

En vice versa :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97547951
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Als een vrouw wilt bekvechten heeft ze in de meeste gevallen moeite om haar eigen spiegelbeeld onder ogen te zien imho.

En vice versa :')
oh die vind ik wel mooi!

Maar wat als het gewoon gaat over wat je gaat even vanavond bijvoorbeeld?

ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
maar er zijn ook stelletjes die gewoon over alle kleine dingen moeten ruzie-en
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548075
Nou niet echt bekvechten maar ik zou het gewoon wel leuk vinden als ik het ergens niet mee eens ben en hij het niet eens is met mij dat daar een weerwoord in heeft, in plaats van weg te lopen.
De meeste mannen lopen gauw weg, maar niet alleen van ruzies maar ook voor situaties dat dat ze nog wel eens de kop in het zand steken , wat natuurlijk niet werkt.
pi_97548134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:32:22 #231
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548222
quote:

[..]

oh die vind ik wel mooi!

Maar wat als het gewoon gaat over wat je gaat even vanavond bijvoorbeeld?

Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.
:P
Een keer moet kunnen.
Als het continu gebeurd, dan mag je daar best een verhitte discussie over maken, en jezelf afvragen of jij of zij wel bij jou past.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548226
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.
oh discussies heb ik wel regelmatig :P
met mijn vriend maar ook met vrienden
vind ik egwoon leuk... Beetje debatteren over de actualiteit en zo

maar dat is wat anders dan ruzie in je relatie
of hoe zeg je dat... Ik dacht dat formerjellybean iets anders bedoelde dan een gezond over en weer gesprek over het proces van Geert Wilders of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548256
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.
pi_97548262
quote:

[..]

ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom.
bekvechten kan geen kwaad. daarover bekvechten vind ik wel minder :')
pi_97548306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Nou niet echt bekvechten maar ik zou het gewoon wel leuk vinden als ik het ergens niet mee eens ben en hij het niet eens is met mij dat daar een weerwoord in heeft, in plaats van weg te lopen.
De meeste mannen lopen gauw weg, maar niet alleen van ruzies maar ook voor situaties dat dat ze nog wel eens de kop in het zand steken , wat natuurlijk niet werkt.
Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?
pi_97548310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.
Hier typ ik en praat ik niet met mensen daar zit een heel verschil tussen.
pi_97548316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.
:P
Een keer moet kunnen.
Als het continu gebeurd, dan mag je daar best een verhitte discussie over maken, en jezelf afvragen of jij of zij wel bij jou past.
naja in dit voorbeeld houdt je uitspraak nog stand denk ik
de vrouw in dit verhaal is onzeker en reageert vanuit die onzekerheid

maar ik bedoelde wat als het echt gaat over welk merk tandenpasta er gekocht moet worden?
dus zonder diepere achterliggende zaken?
Dan heeft het niet zo veel meer te maken over een spiegel

hoewel als je daar over ruzie maakt moet je misschien eens je hele relatie onder de loep nemen
denk ik dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:34:50 #238
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548326
Je hebt bekvechten en herhaaldelijk natrappen.
BIj het laatste vraag ik me daadwerkelijk af bij wie het probleem nou ligt...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548353
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:o ;(
ik ben op zich ook geen robot... of konijn...
of weet ik wat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Blijkbaar, net zoals dat je laatst zei erg makkelijk over liefdesverdriet heen te komen maar vervolgens wel vaak over je scharrel begint en de situatie eromheen.
pi_97548374
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?
Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:37:17 #242
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548418
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
Daar is een forum voor.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548455
[..]

Blijkbaar, net zoals dat je laatst zei erg makkelijk over liefdesverdriet heen te komen maar vervolgens wel vaak over je scharrel begint en de situatie eromheen.
[/quote]
Ja wat dan nog als je er moeite mee hebt lees je het toch niet .
pi_97548472
quote:

[..]

Misschien zoek je een schaap met 5 poten... Hij moet wel een eigen mening hebben en discussies aangaan en kunnen bekvechten... maar ik moet uiteindelijk wel altijd mijn gelijk krijgen?
pi_97548485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Daar is een forum voor.
Dat is meer een gevoelskwestie en ik vind het moeilijk een gevoelskwestie uit te leggen.
pi_97548502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]

Ja wat dan nog als je er moeite mee hebt lees je het toch niet .
Zelluf.
Nee maar blijkbaar kom je hier dus heel anders over dan in persoon. Daarom vraag ik me dus af met wat voor mannen jij dan omgaat enzo.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:40:10 #247
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548512
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is meer een gevoelskwestie en ik vind het moeilijk een gevoelskwestie uit te leggen.
Heftige discussies richten zich uiteindelijk op gevoelens
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548514
quote:

[..]

Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).
Dan niet op triviale dingen zoals boodschappen. Maar in ieder geval in activiteiten en meningen over andere personen.
Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:41:21 #249
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef greatjob het volgende:

[..]

Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).

Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
Tegengas geven om haar twijfels de juiste richting in te pushen wellicht..?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548566
quote:

[..]

Als ze dat bedoeld dan ken ik meer dan genoeg mannen die zo zijn....
pi_97548610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien zoek je een schaap met 5 poten... Hij moet wel een eigen mening hebben en discussies aangaan en kunnen bekvechten... maar ik moet uiteindelijk wel altijd mijn gelijk krijgen?
Nee , juist niet, maar in situaties die er echt toedoen, het inzicht hebben dat die bepaalde situaties kan veranderen. Zoals iemand heel raar bezig is en je weet dat die gene daardoor in problemen komt en je zegt dat duidelijk , dan zou het prettig zijn als diegene ook in gaat zien dat er wat mis is en probeert de situatie te veranderen.
In plaats van struisvogel politiek en te doen alsof er niets is.
pi_97548641
Leg ik het zo een beetje duidelijk uit ???
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:43:57 #253
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548645
Je kan mensen niet veranderen, je kan ze alleen beter leren kennen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Heftige discussies richten zich uiteindelijk op gevoelens
Je hebt het hier tegen iemand met Borderline, in gevoelens herkennen en te benoemen is niet echt mijn sterkste punt.
pi_97548745
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:43 schreef formerjellybean het volgende:
Leg ik het zo een beetje duidelijk uit ???
Je ziet bij de meeste mannen om je wel een of meerdere eigenschappen die ze in de problemen zal gaan brengen (volgens jou); maar je vindt dat als je er iets over zegt, dat ze dan hun eigenschap niet goed kunnen verdedigen maar het vervolgens ook niet aan gaan passen....; en je wil juist mannen die anders zijn in dit opzicht, maar die zijn er weinig?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:47:51 #256
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548757
Hoeveel relaties heb jij achter de rug als ik mag vragen?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar je zoekt dus iemand die jou stoornis in goede banen kan leiden eigenlijk?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548884
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je ziet bij de meeste mannen om je wel een of meerdere eigenschappen die ze in de problemen zal gaan brengen (volgens jou); maar je vindt dat als je er iets over zegt, dat ze dan hun eigenschap niet goed kunnen verdedigen maar het vervolgens ook niet aan gaan passen....; en je wil juist mannen die anders zijn in dit opzicht, maar die zijn er weinig?
Laat maar ik denk dat ik dit in een online discussie moeilijker uit kan leggen. Als ik iemand face to face is het wat makkelijker uit te leggen.
pi_97548906
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar je zoekt dus iemand die jou stoornis in goede banen kan leiden eigenlijk?
Nee , totaal niet , daar heb ik zelf genoeg inzicht in en dat vind ik ook niet zijn taak.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:53:00 #260
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548910
#gaat overigens een kilo selderij aanschaffen bij de Vomart
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoeveel relaties heb jij achter de rug als ik mag vragen?
3
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:53:46 #262
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548936
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

3
Waren ze allemaal om dezelfde reden uit gegaan?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548973
Als naar mezelf kijk zou ik totaal geen idee hebben wat voor type meid ik zoek... soms vind ik verlegen meiden heel erg leuk; soms houd ik er wel van wanneer ze niet op haar mond is gevallen. Soms vind ik het leuk wanneer ze veel interesses heeft en veel doet in het leven... soms lijkt het me geweldig wanneer het iemand is die je altijd kunt bellen en altijd uit kunt nodigen om rustig op de bank een film te kijken, zonder dat je het 3 weken van te voren moet plannen. Ik sluit daarom eigenlijk ook geen enkel type uit op dit moment...
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:55:59 #264
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97549007
Het klinkt misschien heel erg sneu maar ik bel eerlijk gezegd soms nog liever mijn zus dan mijn vriendin..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97549011
Nee, allemaal om verschillende reden. De mannen hadden wel de kenmerk in moeilijke periodes zelf hun kop in het zand te steken in plaats van er aan te werken en de situatie te veranderen.
pi_97549016
Ik heb nog steeds geen idee op wat voor persoonlijkheid ik val.
pi_97549028
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:56 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, allemaal om verschillende reden. De mannen hadden wel de kenmerk in moeilijke periodes zelf hun kop in het zand te steken in plaats van er aan te werken en de situatie te veranderen.
Zat ik er dan zo ver naast met mijn eerder genoemde interpretatie?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:56:58 #268
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97549033
quote:
Zeiden ze misschien tegen jou dat je wat meer tijd voor jezelf moest hebben om aan je zelf te werken?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97549053
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:56 schreef greatjob het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee op wat voor persoonlijkheid ik val.
ik weet ook niet of dat iets is wat je heel rechtlijnig kunt beslissen

Als ik mijn exen vergelijk zit er weinig lijn in
Misschien zijn die andere exen omdat die persoonlijkheid dan niet klopte, maar ik ben er wel verliefd op geworden en in sommige gevallen heb ik er (jaren) van gehouden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97549074
quote:
klinkt wel alsof het allemaal hun schuld was?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97549139
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Misschien zijn die andere exen omdat die persoonlijkheid dan niet klopte, maar ik ben er wel verliefd op geworden en in sommige gevallen heb ik er (jaren) van gehouden
Het vreemde is dat bij een afwijzing, als je al een rede krijgt, bijna altijd iets genoemd wordt waaruit blijkt dat je haar type niet bent... in de praktijk is het denk ik echter zoals jij zegt: niet rechtlijnig op wat voor type ze vallen voor de meeste....
pi_97549235
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het vreemde is dat bij een afwijzing, als je al een rede krijgt, bijna altijd iets genoemd wordt waaruit blijkt dat je haar type niet bent... in de praktijk is het denk ik echter zoals jij zegt: niet rechtlijnig op wat voor type ze vallen voor de meeste....
maar dan heb je het denk ik over een oppervlakkige afwijzing?
Ik bedoel na 1 of 2 dates?

Volgens mij is dat vrij vertaald er is geen klik, geen chemie

en natuurlijk zijn er wel dingen waar je op af knapt... Ik zou echt niet met iemand kunnen daten die heel anders in het leven staat als ik... Dat zou ik dan denk ik ook wel omschrijven als je bent mijn type niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97549308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
maar dan heb je het denk ik over een oppervlakkige afwijzing?
Ik bedoel na 1 of 2 dates?
In mijn geval meestal al voor de eerste date; haha.
pi_97549390
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

klinkt wel alsof het allemaal hun schuld was?
Nee, ik leg het niet goed uit, maar dat komt ook omdat dit een online discussie is en ik dus heel moeilijk uit kan leggen wat ik bedoel.
Dat bedoel ik dus met het verschil met hier en in het echte leven. Hier type je wat tegen een scherm en kan ik veel moeilijker concreet uitleggen wat ik bedoel.
pi_97549408
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Verschillende dingen kunnen leuk zijn.
Open minded zijn is een must. Interesse in natuur en videogames niet haten is wel handig! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door greatjob op 31-05-2011 18:15:57 ]
pi_97549469
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, ik leg het niet goed uit, maar dat komt ook omdat dit een online discussie is en ik dus heel moeilijk uit kan leggen wat ik bedoel.
Dat bedoel ik dus met het verschil met hier en in het echte leven. Hier type je wat tegen een scherm en kan ik veel moeilijker concreet uitleggen wat ik bedoel.
Ik zeg niet dat het per definitie zo is; maar misschien kan het betekenen, dat wanneer je het hier niet goed uit kan typen... je IRL ook minder duidelijk naar andere mensen toe bent in een discussie dan dat je denkt dat je eigenlijk bent...
pi_97549484
quote:

[..]

Dan niet op triviale dingen zoals boodschappen. Maar in ieder geval in activiteiten en meningen over andere personen.
Dat dus meer
pi_97549553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het per definitie zo is; maar misschien kan het betekenen, dat wanneer je het hier niet goed uit kan typen... je IRL ook minder duidelijk naar andere mensen toe bent in een discussie dan dat je denkt dat je eigenlijk bent...
Geloof me de mensen die me in het echt kennen die kennen me als iemand die heel duidelijk is.
pi_97549729
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:06 schreef greatjob het volgende:
Open minded zijn is een must.
Een van de weinige dingen waarvan ik zeg; dat moet een leuke meid eigenlijk echt hebben. Ik vind deze eigenschap echter nog vrij ver te zoeken bij velen....
pi_97549813
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]

Een van de weinige dingen waarvan ik zeg; dat moet een leuke meid eigenlijk echt hebben. Ik vind deze eigenschap echter nog vrij ver te zoeken bij velen....
Ik ben volgens mij te kieskeurig wat karakter betreft.
Er zijn zat meisjes die mij leuk hebben gevonden. Maar ik vond ze dan meestal niet interessant genoeg om er wat mee te doen, laat staan een relatie mee te beginnen. Er zijn maar een paar uitzonderingen hierop.
pi_97549890
quote:
Ik ben volgens mij te kieskeurig wat karakter betreft.
Er zijn zat meisjes die mij leuk hebben gevonden. Maar ik vond ze dan meestal niet interessant genoeg om er wat mee te doen, laat staan een relatie mee te beginnen. Er zijn maar een paar uitzonderingen hierop.
]dat is toch ook niet zo gek?
ik denk dat als je aan de gemiddelde 30iger vraagt op hoeveel vrouwen ben jij echt verliefd geweest ze ook niet met getallen boven de 10 aan komen hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97550414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

]dat is toch ook niet zo gek?
ik denk dat als je aan de gemiddelde 30iger vraagt op hoeveel vrouwen ben jij echt verliefd geweest ze ook niet met getallen boven de 10 aan komen hoor
Idd, hoewel ze waarschijnlijk wel het vaker gewoon geprobeerd hebben (ook zal vonden ze elkaar niet ECHT leuk). Ik ga koken!
pi_97550531
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:32 schreef greatjob het volgende:

[..]

Idd, hoewel ze waarschijnlijk wel het vaker gewoon geprobeerd hebben (ook zal vonden ze elkaar niet ECHT leuk). Ik ga koken!
Ik ga eerst boodschappen doen (flirten bij het vriesvak!); en dan ook koken!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:40:15 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97550718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dan is wel gelijk het ijs gebroken :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:51:35 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97553773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:
Oh, en wat een bizar geneuzel van MLIG over dat voorvocht uit een 'andere' klier komt. Kennelijk niet zo goed opgelet bij biologie :')
nee jij hebt niet goed opgelet bij biologie
ik heb de biologieboeken niet, en ik heb ook geen goede bronnen maar:
dit is bij biologie vertelt:
quote:
voorvocht..... het wordt geproduceerd door de cowperse klieren
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorvocht
dat is een andere klier dus dan de teelballen.

de teelballen:
quote:
de zaadcellen worden aangemaakt in de teelballen
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma

nou gaan we terug naar wat jij zei:
quote:
Oh, en wat een bizar geneuzel van MLIG over dat voorvocht uit een 'andere' klier komt.
maar anatomisch en volgens de biologieleer heb ik gelijk

schematische anatomie van dat gedeelte:
http://urologie.slingeland.nl/kenniscentrum/Ziekte-Aandoening/22
let goed op de plaatsing van 13 en 17. spoiler: die 2 zitten op totaal andere plekken, en zijn wel 2 verschillende dingen

quote:
Kennelijk niet zo goed opgelet bij biologie :')
ik heb dus juist goed opgelet bij biologie zou je dan juist gaan denken.

jij hebt wel (te) goed opgelet inderdaad bij seksuele voorlichting , want daar vertellen ze:
blahblah terugtrekken niet betrouwbaar....blahblah want voorvocht

dit is wat een normaal mens kan bedenken zonder in mythes te geloven:
voorvocht komt door dezelfde plasbuis als het sperma, en kan dus (mijn woorden) "vervuilt" raken met spermacellen.

volgensmij zit het zo, en dat weet ik (al?) , en is geen steek veranderd sinds onderbouw middelbare school of iets dergelijks(een wonder dat jij wel bent overgegaan op de middelbare school)

maar inderdaad. het is niet nodig om een vriendin te krijgen al weet je er niets vanaf. en al weet je er niets vanaf kan je toch nog kinderen krijgen blijkbaar.(vandaar heb je gelijk met offtopic)
maar ik begin persoonlijke haat aan u te krijgen met je vriendin en 400 hockeymeisjes en getrap naar users(en mij kan je dat niet kwalijk nemen(nougoed :P ) want ik ben sociaal incapable verklaard) . jij probeert het hier niet beter en aardiger te doen en dat is ook kwalijk

[ Bericht 6% gewijzigd door mylifeisgrey op 31-05-2011 20:17:38 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:07:35 #286
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97554479
zo, ff flink liggen pompen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97554896
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bij mij in de supermarkt werken alleen minderjarigen :')
pi_97554959
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:07 schreef Waaghals het volgende:
zo, ff flink liggen pompen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beviel het?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:18:30 #289
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97554999
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef greatjob het volgende:

[..]

Bij mij in de supermarkt werken alleen minderjarigen :')
En daar is iets mis mee?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97555038
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En daar is iets mis mee?
Ja. Ik voel mij totaal niet aangetrokken tot meisjes die (veel) jonger dan mij zijn! :P
Ik kan er wel mee grappen, but that's it.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:20:56 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97555120
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ja. Ik voel mij totaal niet aangetrokken tot meisjes die (veel) jonger dan mij zijn! :P
Ik kan er wel mee grappen, but that's it.
Oefenen baart kunst :P Ik val trouwens ook op oudere vrouwen
14 SHADES OF GREY
pi_97555232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oefenen baart kunst :P Ik val trouwens ook op oudere vrouwen
Zo nodig hoef ik (hopelijk :')) ook weer niet te oefenen ^O^
Iets ouder heeft wel iets. Altijd meiden leuker gevonden die iets ouder waren.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:25:28 #293
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97555358
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef greatjob het volgende:

[..]

Zo nodig hoef ik (hopelijk :')) ook weer niet te oefenen ^O^
Iets ouder heeft wel iets. Altijd meiden leuker gevonden die 1maand-2 jaar ouder dan mij waren.
Dat noem ik niet ouder :P dat is gewoon van dezelfde leeftijd. 5 jaar of meer noem ik ouder
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:29:53 #294
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97555583
Zolang die meisjes/vrouwen zich maar op een volwassen denkwijze voordoen. Dan maakt leeftijd ook geen moer uit..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97555593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat noem ik niet ouder :P dat is gewoon van dezelfde leeftijd. 5 jaar of meer noem ik ouder
ok. ouder was een overstatement! het is meer dat daar van mijn kant eerder een klik mee is.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:31:31 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97555669
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef greatjob het volgende:

[..]

ok. ouder was een overstatement!
12 jaar ouder valt toch best mee O-)
14 SHADES OF GREY
pi_97555712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

12 jaar ouder valt toch best mee O-)
waar ken je haar van?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:32:49 #298
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97555741
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef greatjob het volgende:

[..]

waar ken je haar van?
internet, jammer genoeg niet meer dan 2 dates gehad :{
14 SHADES OF GREY
pi_97555825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

internet, jammer genoeg niet meer dan 2 dates gehad :{
ach. oefening baart kunst!
waar (wat voor een site) hadden jullie online ontmoet?

weleens geprobeerd om iemand te versieren bij een concert tijn? ik nog nooit :\

[ Bericht 4% gewijzigd door greatjob op 31-05-2011 20:40:18 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:45:29 #300
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97556475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

ach. oefening baart kunst!
waar (wat voor een site) hadden jullie online ontmoet?

weleens geprobeerd om iemand te versieren bij een concert tijn? ik nog nooit :\
Zeker :D
dat is misschien niet zo goed voorbeeld. :P Was eigenlijk maar om 1 ding. Seks. Was namelijk een sekssite.

Een keer een ijsblokje in mijn mond gekregen van een jongedame :9 jammer genoeg bleef het daarbij
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')