quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
oh die vind ik wel mooi!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Als een vrouw wilt bekvechten heeft ze in de meeste gevallen moeite om haar eigen spiegelbeeld onder ogen te zien imho.
En vice versa
De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
maar er zijn ook stelletjes die gewoon over alle kleine dingen moeten ruzie-en
Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die vind ik wel mooi!
Maar wat als het gewoon gaat over wat je gaat even vanavond bijvoorbeeld?
ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
maar er zijn ook stelletjes die gewoon over alle kleine dingen moeten ruzie-en
oh discussies heb ik wel regelmatigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.
Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
bekvechten kan geen kwaad. daarover bekvechten vind ik wel minderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom.
Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Nou niet echt bekvechten maar ik zou het gewoon wel leuk vinden als ik het ergens niet mee eens ben en hij het niet eens is met mij dat daar een weerwoord in heeft, in plaats van weg te lopen.
De meeste mannen lopen gauw weg, maar niet alleen van ruzies maar ook voor situaties dat dat ze nog wel eens de kop in het zand steken , wat natuurlijk niet werkt.
Hier typ ik en praat ik niet met mensen daar zit een heel verschil tussen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.
naja in dit voorbeeld houdt je uitspraak nog stand denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.
Een keer moet kunnen.
Als het continu gebeurd, dan mag je daar best een verhitte discussie over maken, en jezelf afvragen of jij of zij wel bij jou past.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier typ ik en praat ik niet met mensen daar zit een heel verschil tussen.
Blijkbaar, net zoals dat je laatst zei erg makkelijk over liefdesverdriet heen te komen maar vervolgens wel vaak over je scharrel begint en de situatie eromheen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier typ ik en praat ik niet met mensen daar zit een heel verschil tussen.
Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?
Daar is een forum voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
Misschien zoek je een schaap met 5 poten... Hij moet wel een eigen mening hebben en discussies aangaan en kunnen bekvechten... maar ik moet uiteindelijk wel altijd mijn gelijk krijgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
Zelluf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja wat dan nog als je er moeite mee hebt lees je het toch niet .
Heftige discussies richten zich uiteindelijk op gevoelensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is meer een gevoelskwestie en ik vind het moeilijk een gevoelskwestie uit te leggen.
Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tegengas geven om haar twijfels de juiste richting in te pushen wellicht..?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef greatjob het volgende:
[..]
Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).
Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
Als ze dat bedoeld dan ken ik meer dan genoeg mannen die zo zijn....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef greatjob het volgende:
[..]
Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).
Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |