abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97547806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:23:28 #227
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97547869
Als een vrouw wilt bekvechten heeft ze in de meeste gevallen moeite om haar eigen spiegelbeeld onder ogen te zien imho.

En vice versa :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97547951
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Als een vrouw wilt bekvechten heeft ze in de meeste gevallen moeite om haar eigen spiegelbeeld onder ogen te zien imho.

En vice versa :')
oh die vind ik wel mooi!

Maar wat als het gewoon gaat over wat je gaat even vanavond bijvoorbeeld?

ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
maar er zijn ook stelletjes die gewoon over alle kleine dingen moeten ruzie-en
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97548075
Nou niet echt bekvechten maar ik zou het gewoon wel leuk vinden als ik het ergens niet mee eens ben en hij het niet eens is met mij dat daar een weerwoord in heeft, in plaats van weg te lopen.
De meeste mannen lopen gauw weg, maar niet alleen van ruzies maar ook voor situaties dat dat ze nog wel eens de kop in het zand steken , wat natuurlijk niet werkt.
pi_97548134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom. Dus vandaar dat ik zei van oeh die vind ik wel mooi
De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:32:22 #231
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548222
quote:

[..]

oh die vind ik wel mooi!

Maar wat als het gewoon gaat over wat je gaat even vanavond bijvoorbeeld?

Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.
:P
Een keer moet kunnen.
Als het continu gebeurd, dan mag je daar best een verhitte discussie over maken, en jezelf afvragen of jij of zij wel bij jou past.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548226
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De dramaqueens vind ik dat... Ik discussieer ook te weinig volgens veel mensen; ik vind veel zaken echter maar geneuzel en heb geen zin om er een felle discussie over aan te gaan. Zwak noemen ze dat.
oh discussies heb ik wel regelmatig :P
met mijn vriend maar ook met vrienden
vind ik egwoon leuk... Beetje debatteren over de actualiteit en zo

maar dat is wat anders dan ruzie in je relatie
of hoe zeg je dat... Ik dacht dat formerjellybean iets anders bedoelde dan een gezond over en weer gesprek over het proces van Geert Wilders of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548256
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou , nee , als ik ergens niet mee eens ben laat ik dat meteen horen, en de meeste mannen die ik ken die hebben daar moeite mee.
Daarbij ben ik ook nogeens supereigenwijs en als ik een ruzie heb ben ik nogal scherp waardoor ik een ander er nogal gauw uitlul en dat is ook iets waar mannen moeite mee hebben.
Eerlijk gezegd zou ik graag een kerel willen hebben waar ik goed mee kan bekvechten en geen conflicten uit de weg gaat. Tot nu toe ben ik ze alleen nog niet tegen gekomen.
Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.
pi_97548262
quote:

[..]

ik weet, dat als vriendje en ik bekvechten het idd komt omdat ik niet toe wil geven dat ik iets beter anders had kunnen doen, of andersom.
bekvechten kan geen kwaad. daarover bekvechten vind ik wel minder :')
pi_97548306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Nou niet echt bekvechten maar ik zou het gewoon wel leuk vinden als ik het ergens niet mee eens ben en hij het niet eens is met mij dat daar een weerwoord in heeft, in plaats van weg te lopen.
De meeste mannen lopen gauw weg, maar niet alleen van ruzies maar ook voor situaties dat dat ze nog wel eens de kop in het zand steken , wat natuurlijk niet werkt.
Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?
pi_97548310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor mannen dat dan zijn gezien ik je hier niet scherp over vind komen.
Hier typ ik en praat ik niet met mensen daar zit een heel verschil tussen.
pi_97548316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ok, je kan dit soort situaties krijgen: Zij zegt ik wil iets leuks doen vanavond. Ik heb geen zin. Zij vraagt waarom niet? Ik zeg ik ben moe, ik heb gewerkt ik wil lekker gaan chillen op de bank. Zij denkt, oh ik ben niet interessant genoeg? Hij heeft geen zin om daar een discussie over te maken.
:P
Een keer moet kunnen.
Als het continu gebeurd, dan mag je daar best een verhitte discussie over maken, en jezelf afvragen of jij of zij wel bij jou past.
naja in dit voorbeeld houdt je uitspraak nog stand denk ik
de vrouw in dit verhaal is onzeker en reageert vanuit die onzekerheid

maar ik bedoelde wat als het echt gaat over welk merk tandenpasta er gekocht moet worden?
dus zonder diepere achterliggende zaken?
Dan heeft het niet zo veel meer te maken over een spiegel

hoewel als je daar over ruzie maakt moet je misschien eens je hele relatie onder de loep nemen
denk ik dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:34:50 #238
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548326
Je hebt bekvechten en herhaaldelijk natrappen.
BIj het laatste vraag ik me daadwerkelijk af bij wie het probleem nou ligt...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548353
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:o ;(
ik ben op zich ook geen robot... of konijn...
of weet ik wat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97548359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Blijkbaar, net zoals dat je laatst zei erg makkelijk over liefdesverdriet heen te komen maar vervolgens wel vaak over je scharrel begint en de situatie eromheen.
pi_97548374
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk zoekt; is een partner die bijvoorbeeld op een dag met jou gaat winkelen om nieuwe gordijnen uit te zoeken; en die dan zegt wanneer jij blauwe gordijnen hebt gevonden die je super leuk vind: "die zien er echt helemaal niet uit; deze zwarte zijn leuk"... en dat je daar dan een dagdeel in de winkel over in discussie gaat (welles nietes); om vervolgens een maand later nog geen gordijnen te hebben?
Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:37:17 #242
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548418
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , zo extreem ook weer niet . Ik vind het even heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
Daar is een forum voor.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548455
[..]

Blijkbaar, net zoals dat je laatst zei erg makkelijk over liefdesverdriet heen te komen maar vervolgens wel vaak over je scharrel begint en de situatie eromheen.
[/quote]
Ja wat dan nog als je er moeite mee hebt lees je het toch niet .
pi_97548472
quote:

[..]

Misschien zoek je een schaap met 5 poten... Hij moet wel een eigen mening hebben en discussies aangaan en kunnen bekvechten... maar ik moet uiteindelijk wel altijd mijn gelijk krijgen?
pi_97548485
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Daar is een forum voor.
Dat is meer een gevoelskwestie en ik vind het moeilijk een gevoelskwestie uit te leggen.
pi_97548502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]

Ja wat dan nog als je er moeite mee hebt lees je het toch niet .
Zelluf.
Nee maar blijkbaar kom je hier dus heel anders over dan in persoon. Daarom vraag ik me dus af met wat voor mannen jij dan omgaat enzo.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:40:10 #247
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548512
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is meer een gevoelskwestie en ik vind het moeilijk een gevoelskwestie uit te leggen.
Heftige discussies richten zich uiteindelijk op gevoelens
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548514
quote:

[..]

Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).
Dan niet op triviale dingen zoals boodschappen. Maar in ieder geval in activiteiten en meningen over andere personen.
Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:41:21 #249
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97548553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef greatjob het volgende:

[..]

Iemand die je aanvult misschien? Zelfverzekerd is om je niet altijd gelijk te geven? Als hij iets wilt, dat hij het dan ook echt doet (misschien met wat bekvechten, maar jou dan vervolgens overtuigt van zijn gelijk?).

Of gaat het ook van: dat jij iets wilt, dat hij dan een beetje tegengas moet geven. Zodat jij hem kan overtuigen?
Tegengas geven om haar twijfels de juiste richting in te pushen wellicht..?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97548566
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef greatjob het volgende:

[..]

Als ze dat bedoeld dan ken ik meer dan genoeg mannen die zo zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')