Nou ze woonde nogal ver weg dus het meeste versieren ging via msnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hier kunnen we juist van leren... hoe heb je het zo ver gekregen dat je haar naakt kreeg te zien?
Ik snap het niet goed, jij hebt toch al 'handelingen' verricht? Dan heb je toch iemand naakt gezien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb alleen mijn moeder naakt gezien
oh ja van vrouwen bedoel ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed, jij hebt toch al 'handelingen' verricht? Dan heb je toch iemand naakt gezien?
Duh ze bedoelt dat ze geen andere vrouwen naakt heeft gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed, jij hebt toch al 'handelingen' verricht? Dan heb je toch iemand naakt gezien?
ga eens wat sportenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb alleen mijn moeder naakt gezien
Nou, da's al ietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik durf mezelf nu wel goed naakt te laten zien door die handelingen
voorheen had ik vrees
Nu niet meer.
Als vrouw is dat ook iets wat je moet leren, ik had vroeger door even wat mindere ervaringen dat ik juist heel bang was om uitdagend te kleden omdat ik dan het idee had dat ik erom vroeg, daar heb ik toen keihard aan gewerkt en juist toen door toch leren rokjes te dragen en gewoon te vreden te leren zijn met mijn lichaam dat ik daar ook veel makkelijker in ben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik durf mezelf nu wel goed naakt te laten zien door die handelingen
voorheen had ik vrees
Nu niet meer.
Damn hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doet me echt denken aan die avond dat ik op stap ging met een meid waar ik echt verliefd op was op dat moment. Het was geen date, maar zij kwam van te voren naar mijn huis, en gingen we op stap samen met een ander stel wat we beide kende... op de uitgaansavond zelf werd ze echter versierd door een of andere gladjanus; waar ze daarna ook mee naar huis ging. Ik heb echter niet in de kroeg staan huilen, daarna thuis wel.
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo ben van de dames die in het openbaar staan te janken; dat zie ik echter regelmatig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nou mannen zijn ook mensen hoor en zullen waarschijnlijk ook best huilen bij een afwijzing, en hij deed het slim thuis in plaats van in een kroeg.
Verder vind ik emoties niet erg hoor bij mannen, tuurlijk zullen die ook wel eens in een dipje zitten.
Ikzelf ben een dame en zou om heel eerlijk te zijn niet gauw openbaar huilen , of er moet echt iets serieus mis zijn. Om ludduhvudduh huil ik thuis, de meer echt dramatische dingen heb ik wel openbaar gehuild, zoals het verliezen van een vriend aan zelfmoord toen heb ik een periode wel openbaar gehuild toen we nog in de kroeg kwamen waar hij ook was maar dat is dan weer anders. Maar ik zeg als ik openbaar huil dan is er ook echt ook iets goed mis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo ben van de dames die in het openbaar staan te janken; dat zie ik echter regelmatig.
Oke; naja, daar kan ik niet echt over meepraten; al ben ik ook wel iemand die zelfs bij een begrafenis niet huilt (moet wel zeggen dat er nooit iemand dichterbij me is overleden dan een opa, tante en buurmeisje). Maar bij overlijden is wel iets anders dan waar ik op doelde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ikzelf ben een dame en zou om heel eerlijk te zijn niet gauw openbaar huilen , of er moet echt iets serieus mis zijn. Om ludduhvudduh huil ik thuis, de meer echt dramatische dingen heb ik wel openbaar gehuild, zoals het verliezen van een vriend aan zelfmoord toen heb ik een periode wel openbaar gehuild toen we nog in de kroeg kwamen waar hij ook was maar dat is dan weer anders. Maar ik zeg als ik openbaar huil dan is er ook echt ook iets goed mis.
Bij stress , sluit ik mezelf op en huil ik gewoon thuis , ben gewoon niet een openbare huiler.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke; naja, daar kan ik niet echt over meepraten; al ben ik ook wel iemand die zelfs bij een begrafenis niet huilt (moet wel zeggen dat er nooit iemand dichterbij me is overleden dan een opa, tante en buurmeisje). Maar bij overlijden is wel iets anders dan waar ik op doelde.
Waar ik het met name regelmatig zie is op de universiteit, wanneer iemand weer ten onder gaat aan de stress, of weer een jaar studievertraging oploopt ondanks hard werken... meestal dames, soms ook mannen. Ikzelf kan dat soort zaken nogal makkelijk aan de kant zetten...
Verder komen dramaqueens ook nog wel eens voor bij het uitgaan.
dat lijkt me niet zo gezondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Waaghals het volgende:
ik kan niet huilen, zelfs niet als ik mijn best doe
Of ze gaan gewoon mee in de drama , je kan als iemand weird reageert toch ook gewoon kiezen er boven te staan en jezelf evengoed te vermaken, daar heb je drama makers alleen maar meer mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
dramaqueens
Maar die zijn volgens mij wel weer een goed voorbeeld van je krijgt wat je zelf naar buiten stuurt
dramaqueens hebben vaak vriendjes die drama opleveren!
Pesten heet datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens hij is nu steeds online , en echt ik moet me zo inhouden om geen berichtje naar hem te sturen van niet meer huilen hoor. Gewoon omdat het te verleidelijk is, om er grappen over te maken.
Het is soms moeilijk even wat zelfbeheersing te hebben en de wijste voor jezelf te zijn want je wil de situatie niet nog raarder maken.
om mee te gaan in de drama moet er wel eerst drama zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon mee in de drama , je kan als iemand weird reageert toch ook gewoon kiezen er boven te staan en jezelf evengoed te vermaken, daar heb je drama makers alleen maar meer mee.
Deze heeft er wel een beetje om gevraagd hoor als je denkt 2 meisjes tegelijk te kunnen hebben en dat toch niet helemaal werkt en je uiteindelijk met lege handen staat en dan gaat huilen dan heb ik heel weinig medelijden met je.quote:
ik weet niet ik ben soms erg rationeelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo gezond
voor je psyche bedoel ik
je hebt toch ook gewoon emoties die je moet uiten?
ja oke maar dan is het iemand anders zijn emotiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik weet niet ik ben soms erg rationeel
als iemand helemaal staat uit te flippen op iemand ben ik degene die dan zegt van
ja je bent het ook zelf een beetje schuld natuurlijk, terwijl ze liever hebben dat je mee jankt
een goede vriend van me is paar jaar geleden gestorven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar dan is het iemand anders zijn emotie
je hebt zelf toch ook wel eens dat je moet huilen
idd als iemand dood gaat of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |