Duitse broeders, verenigt u!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben half Duits, dus eigenlijk ben ik een operative van de Duitse geheime dienst die hierheen is gekomen om het koningshuis gevangen te nemen, derhalve ook mijn deelname aan de erewacht op Prinsjesdag in Nederlands uniform.![]()
Zeg Koos, als op de brievenbus met krijt een streep staat dan kunnen wij ons weer ontmoeten op de conspiratieve ontmoetingsplek.
Alleen maar omdat twee politici iets roepen hoeft het nog niet meteen waar te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Geert dan toch gelijk met Griekenland uit de Euro. Vermeend roept het nu ook .
Precies, een beetje de allahganse dag Al Jazeera kijken of in de moskee rondhangen. De huisarts telkenmale lastig vallen met 'iek hebben overal pain'. Ja, dan komt van je kinderen opvoeden weinig terecht natuurlijk. Dat heeft niet met 'geen invloed hebben' te maken maar met het niet nemen van je verantwoordelijkheden, als ouder of burger.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat de ouwelui dat gespuis teveel hun gang laat gaan.
Wat is dat voor vreemde argumentatie? Omdat Vermeend het zegt, heeft Wilders alsnog gelijk? Want Vermeend heeft altijd gelijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft Geert dan toch gelijk met Griekenland uit de Euro. Vermeend roept het nu ook .
De eerste stap van ons plan om de Nederlandse economie te ontwrichten lijkt overigens geslaagd te zijn, na het verspreiden van valse geruchten over een vermeende EHEC-bacterie ligt de export van Nederlandse groenten op hun gat. Gnagnagnagnagna.quote:
Niks mis met een kritische houding, ik vind dit alleen een beetje makkelijk. Beetje buurtkroeg-materiaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies een beetje de allahganse dag Al Jazeera kijken of in de moskee rondhangen. De huisarts telkenmale lastig vallen met 'iek hebben overal pijn'. Ja, dan komt van je kinderen opvoeden weinig terecht natuurlijk. Dat heeft niet met 'geen invloed hebben' te maken maar met het niet nemen van je verantwoordelijkheden, als ouder of burger.
Toch handig he, die undercover-journalisten? Spread the panic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eerste stap van ons plan om de Nederlandse economie te ontwrichten lijkt overigens geslaagd te zijn, na het verspreiden van valse geruchten over een vermeende EHEC-bacterie ligt de export van Nederlandse groenten op hun gat. Gnagnagnagnagna.
Kwamen ze maar eens in de kroeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met een kritische houding, ik vind dit alleen een beetje makkelijk. Beetje buurtkroeg-materiaal.
Hm. Vermeend is politicus af....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen maar omdat twee politici iets roepen hoeft het nog niet meteen waar te zijn.
Watzeggienou?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef von_Preussen het volgende:
De eerste stap van ons plan om de Nederlandse economie te ontwrichten lijkt overigens geslaagd te zijn, na het verspreiden van valse geruchten over een vermeende EHEC-bacterie ligt de export van Nederlandse groenten op hun gat. Gnagnagnagnagna.
En dan ook nog een put die niet aan wil passen, zichzelf dieper en dieper graaft, wij kunnen er niet tegenop dempen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
En waarom zouden ze geen gelijk kunnen hebben met een bodemloze put.
Dat klopt, maar daar gaat het niet om, Duitsers zijn momenteel huiverig voor alle groenten, waar die ook vandaan komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Watzeggienou?
De 3 getroffen landen werden door SPAANSE komkommers besmet.
Van een mogelijk komende NLse faillissementsgolf in de groentebranche las ik nog 0
Echte wilde groenten wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:36 schreef waht het volgende:
Groenten zijn gezond. Gister nog een mooie oranje paprika op.![]()
Het is alleen zo moeilijk aan te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:36 schreef waht het volgende:
Groenten zijn gezond. Gister nog een mooie oranje paprika op.![]()
Ah dus dat is 1 van de targets van die flut-hoernalist!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
Aangezien Koos en ik een gedachtenspelletje hebben over het verspreiden van valse geruchten, zou dat er perfect onder kunnen vallen. Immers gelooft men in Duitsland dat er iets mis is met de komkommers uit Nederland, en daarom laat men ze liggen.
Ik snap het niet helemaal, je bent in de regen je tuin aan het omspitten en gaat straks je auto wassen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
Schoffelaars, plassen water en een auto.
Nee, die snob heeft gemeentelijke schoffelaars nat gemaakt met zijn auto.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, je bent in de regen je tuin aan het omspitten en gaat straks je auto wassen?
Ach, die genetische gemanipuleerde zooi is nog steeds gezonder dan fast food. En kennelijk doen we toch iets goed aangezien Westerlingen redelijk oud worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is alleen zo moeilijk aan te komen.
Wat in onze winkels ligt is (bijna) allemaal genetisch gemanipuleerde, besproeide en cosmetisch bewerkte rotzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |