Ik vind het prima als mensen zo denken. Als ze zich tenminste ten volle van de situatie bewust zijn. Maar volgens dat artikel hierboven lijkt het daar nogal aan te schorten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan heb je 30 jaar voor relatief lage lasten gewoond EN overwaarde en dan nog ben je niet tevreden![]()
Huren kan altijd nog, daar moet je mee eindigen, niet mee beginnen...
dit vind ik een hele mooie statement!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik mis die van Swahili nog...quote:
Of ze het zich bewust zijn of niet, doet niets af aan het eindresultaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:09 schreef Jane het volgende:
Ik vind het prima als mensen zo denken. Als ze zich tenminste ten volle van de situatie bewust zijn. Maar volgens dat artikel hierboven lijkt het daar nogal aan te schorten.
Iets zegt mij dat jij vroeger alleen maar stripboeken hebt gelezen... Ik kom er even niet op wat het nu exact is...quote:
Hoe kun je er van uitgaan dat mensen die een aflossingsvrije hyp hebben niets aflossen? Of niet op een andere manier zorgen dat ze een potje met geld opbouwen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat is wel al weer een ander verhaal dan de gevallen waar gewoon niks afgelost wordt, he? Daar ging het eigenlijk over.
Wat de bank wil herfinancieren zal in ieder geval anders zijn, omdat het van zoveel factoren afhangt. Hoogte van het bedrag en onderpand uiteraard, maar ook de leeftijd van de hypotheeknemer en waarschijnlijk toch ook diens toekomstige inkomsten. Want wat als je op je 60ste wel een aardig inkomen hebt, maar door omstandigheden weinig pensioen hebt opgebouwd? (tijdje zzp-er geweest ofzo)
En maar blijven geloven in huisprijsinflatie. Hoe simpel kun je zijn?quote:Bij tegenwind dalen de huizenprijzen, de consumptie loopt extra terug, economie krimpt verder, banken worden nog strenger, wat de daling van de huizenprijzen verder stimuleert. De versneller werkt harder als consumenten eenvoudig toegang kunnen krijgen tot krediet. Als consumenten vooral hypotheken met variabele rente hebben werkt de versneller ook harder. In beide gevallen worden immers economische omstandigheden sneller doorvertaald naar geld in de hand van de consument
Quite rightquote:
Het is momenteel wel zo dat er sprake is van ernstige monetaire inflatie, hadden we eerst een enorme huizenprijsinflatie.... sinds dit niet meer werkt printen de centrale banken massaal geld (valsmunterij) om het systeem niet te laten crashen. Nu zijn er superleners die daar om staan te juichen maar zij begrijpen niet dat dit tot een welvaartsgroei zak leiden. Immers de boeken worden alleen maar gevuld met nog meer schuld en er word niets substantieels extra geproduceerd. Feitelijk is een faillissement en een daarbij behorende herwaardering onafwendbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
En maar blijven geloven in huisprijsinflatie. Hoe simpel kun je zijn?![]()
![]()
![]()
Totaal gehersenspoeld door een stel hypotheekverkopers!!! De rest van Europa moet gewoon de hypotheekrenteaftrek weer invoeren, dan kunnen zij zich ook rijk lenen, en alle problemen zijn opgelost. Simpele zielen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Dat geld wordt gebruikt om de bankbalansen op te poetsen. Dat geld komt niet in omloop:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is momenteel wel zo dat er sprake is van ernstige monetaire inflatie, hadden we eerst een enorme huizenprijsinflatie.... sinds dit niet meer werkt printen de centrale banken massaal geld (valsmunterij) om het systeem niet te laten crashen. Nu zijn er superleners die daar om staan te juichen maar zij begrijpen niet dat dit tot een welvaartsgroei zak leiden. Immers de boeken worden alleen maar gevuld met nog meer schuld en er word niets substantieels extra geproduceerd. Feitelijk is een faillissement en een daarbij behorende herwaardering onafwendbaar
Gedeelde kopersmart doet niets af aan de schuldenlastquote:
Liever een aflosbare 30 jarige hypotheek dan een nooit eindigende en voortdurend stijgende huurovereenkomst.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef xenobinol het volgende:
Gedeelde kopersmart doet niets af aan de schuldenlast
Dat had ik ook begrepen.... maar iemand betaald er rente over aan de banksters.... ergens vind er dus een groot lek plaats van publiek geld naar de private sector... ergens zitten hele grote dieven hun zakken te vullenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Dat geld wordt gebruikt om de bankbalansen op te poetsen. Dat geld komt niet in omloop:
[ afbeelding ]
Tegen de juiste prijs gehuurd heb ik nog nooit bezuurdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Liever een aflosbare 30 jarige hypotheek dan een nooit eindige en voortdurend stijgende huurovereenkomst.
Dat is zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen.... maar iemand betaald er rente over aan de banksters.... ergens vind er dus een groot lek plaats van publiek geld naar de private sector... ergens zitten hele grote dieven hun zakken te vullen
Ja, dat zijn alle verhuurders. Die pakken jouw geld af en geven een deel aan de banksters, en de rest leven ze goed van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:31 schreef xenobinol het volgende:
ergens zitten hele grote dieven hun zakken te vullen
Ik heb geen tijd meer voor de leenmannetjes die een huis van mijn baas huren..!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gedeelde kopersmart doet niets af aan de schuldenlast
Maar vetel eens Censuur, hoe ga jij je oude dag besteden? Ow wacht..... je moet op je oude dag nog steeds 40 uur werken om de huur aan de corporatie af te dragen.quote:
Hoax. De GOM verhuurt geen huizen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik heb geen tijd meer voor de leenmannetjes die een huis van mijn baas huren..!
Jane, lees je mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daarom moet de HRA ook afgeschaft worden... enkel en alleen al om jou er aan te herinneren dat je gewoon een saai product had moeten nemen i.p.v. op de belastingbetaler te parasiteren.... Neem anders gewoon een bijstandsuitkering als ik.... heb je nog een stuk meer vrije tijd ook
Censuur deed er een post of 5 langer overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer voor de leenmannetjes die een huis van mijn baas huren..!Hun afbetaling rente krijg ik op mijn rekening.
![]()
Jan gaat zijn oude dag besteden met content plaatsen op kutvvd.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Maar vetel eens Censuur, hoe ga jij je oude dag besteden? Ow wacht..... je moet op je oude dag nog steeds 40 uur werken om de huur aan de corporatie af te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |