abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97533060
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh tof
ik hou wel van versieren
en van tips geven

En ik moet studeren dus dit is leuker :')
Same here, versieren is leuk en mijn tips zijn ook gewoon heel goed :Y

En ik ben eigenlijk aan het werk dus dit is zeker leuker. Hoewel levende of dode spermacellen niet heel erg relevant zijn, tenzij je het wereldbeeld van MLIG deelt :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:23:03 #252
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97533102
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als men zegt dat het kan geeft men daarmee meteen al aan dat er een mogelijkheid is dat het gebeurt, en dus niet dat het meteen en altijd gebeurt.
ik zeg toch :
quote:
en dan indrukken zit te geven alsof dat meteen gebeurd
pi_97533187
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Same here, versieren is leuk en mijn tips zijn ook gewoon heel goed :Y

En ik ben eigenlijk aan het werk dus dit is zeker leuker. Hoewel levende of dode spermacellen niet heel erg relevant zijn, tenzij je het wereldbeeld van MLIG deelt :')
Nou ik lees nu al zo'n 5 topic mee maar ik moet zeggen dat ik steeds minder begrijp hoe hij de wereld ziet haha
(sorry mylifeisgrey)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97533230
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zeg toch :

[..]

Oke how about this?
Je kunt zwanger worden van voorvocht, maar je kunt het ook niet worden
Net zo als bij gewone geslachtsgemeenschap
Daardoor is het geen efficiënt voorbehoedsmiddel
Het is wel een voorbehoedsmiddel maar het werkt alleen als je geluk hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97533300
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zeg toch :

[..]

Dat doet ze dus niet, alleen een enkeling als jij leest dat zo. Sterker nog, door er zo fel en hysterisch tegenin te gaan zoals jij deed geef je anderen het idee dat het niet mogelijk is terwijl er wel degelijk een kans aanwezig is om er zwanger van te worden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:29:05 #256
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97533341
Ik wilde alleen even melden dat ik hard heb gelachen om de posts van mylifeisgrey op de vorige pagina.

Jij komt er wel jongen. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:30:01 #257
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97533375
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wilde alleen even melden dat ik hard heb gelachen om de posts van mylifeisgrey op de vorige pagina.

hoe moet ik dit opvatten?
pi_97533386
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

Zou leuk zijn als het hem lukt zo iemand zwanger te schoppen en dat hij vervolgens gestoord wordt van het kind die exact op hem lijkt. B-)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:33:19 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97533487
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als het hem lukt zo iemand zwanger te schoppen en dat hij vervolgens gestoord wordt van het kind die exact op hem lijkt. B-)
welke posts bedoelt hij. er staan geen vragen op de vorige pagina van mij over of zwanger worden zou werken om iemand aan je te binden. alleen die tekst omdat godshand en nog wat andere posten dat het normaal is dat een jongen slechte controle over alles heeft.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:33:45 #260
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97533505
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe moet ik dit opvatten?
Dat je op moet houden met offtopic posten en dat je jezelf belachelijk maakt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97533556
Een meid die ik een paar keer op paiq heb gesproken wil graag een keer afspreken... ik twijfel nog heel erg. Is het oke om met iemand echt op date te gaan, wanneer je haar nog niet zo ziet zitten?

*Gaat niet over lant trouwens.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:38:06 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97533644
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:35 schreef Axel1988 het volgende:
Een meid die ik een paar keer op paiq heb gesproken wil graag een keer afspreken... ik twijfel nog heel erg. Is het oke om met iemand echt op date te gaan, wanneer je haar nog niet zo ziet zitten?

Ik zou niet weten waarom niet. Altijd egoïstisch zijn met dit soort dingen.
Bovendien kun je nooit uitsluiten dat ze toch heel leuk blijkt te zijn. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97533675
quote:

Altijd gaan. Als het tegenvalt dan kan je in elk geval niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd.
pi_97533728
Psst ik ben er nog hoor;)

Mlig, ga naar een shrink man, je komt echt labiel over en hebt de levenservaring van een 10jarige.
pi_97533789
quote:

Ja
Chemie is moeilijk over te brengen via een computerscherm
En misschien is ze wel veel toffer als je haar beter leert kennen
of heeft ze ogen waar je meteen in verdrinkt O+

Ik vond mijn vriendje in het begin ook maar zo-zo
Nu vind ik hem de geweldigste kerel op aarde (oke op wat filmsterren na ;) :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97533804
Owja en elke date is een date waarvan je leert ook al draait ie op niets uit!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:47:09 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97533926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:40 schreef moezeidekoe het volgende:
Psst ik ben er nog hoor;)

Mlig, ga naar een shrink man, je komt echt labiel over en hebt de levenservaring van een 10jarige.
waarom? ik vraag me echt af waarom

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren met een zwangerschap dat ze niet weg gaat?
-over dat gedoe dat ik zeg dat het allemaal wel meevalt met voorvocht?
-omdat ik zeg dat mannen kunnen klaarkomen zonder dat de vrouw dat meteen voelt? en daar ook een howto over geef.
-of wat anders?
ik vind me inzichten gewoon normaal hoor. zie ik iets over het hoofd?
of ligt het aan me persoonlijkheid, dat ik maar moet weggaan hier enzo, omdat ik onzin vertel?
pi_97533939
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren dat ze niet weg gaatmet zwangerschap?
-omdat ik zeg dat mannen kunnen klaarkomen zonder dat de vrouw dat meteen voelt?

wat anders?
of ligt het aan me persoonlijkheid, dat ik maar moet weggaan hier enzo, omdat ik onzin vertel?
omdat je erg ongelukkig over komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:48:37 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97533957
quote:

[..]

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren dat ze niet weg gaatmet zwangerschap?
-omdat ik zeg dat mannen kunnen klaarkomen zonder dat de vrouw dat meteen voelt?

wat anders?
Merk je dan aan de reacties niet dat je, om het zo maar te zeggen, wereldvreemd bent?
The love you take is equal to the love you make.
pi_97533961
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Chemie is moeilijk over te brengen via een computerscherm
En misschien is ze wel veel toffer als je haar beter leert kennen
of heeft ze ogen waar je meteen in verdrinkt O+
Klopt, daarom was ik ook nooit zo van het internet daten.. krijg er vaak weinig gevoel bij.
pi_97533987
quote:

[..]

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren met een zwangerschap dat ze niet weg gaat?
-of wat anders?
Je bent een complete randdebiel en 1 voorwaarde van een gek is dat die zelf niet weet dat hij of zij gek is. Je zo heftig vastklampen aan een onderzoek over voorvocht, met zoveel zeal dat lopen verdedigen terwijl het maar over 15 mensen ging ofzo.

Dan loop je een klein segment heel breed toe te passen. Als jij in je leven 10 vogels tegenkomt die allemaal wit zijn, ga je dan maar lopen vertellen dat alle vogels wit moeten zijn en dat iemand onzin praat als er gezegd wordt dat er ook andere kleuren zijn? Leuk staaltje slechte inductie is dat.

Nou gefeliciteerd.
Ron Paul 2012
pi_97534007
quote:

[..]

-of wat anders?
Jij haalt niets meer uit deze reeks. Na meer dan honderd delen doe je niets met onze tips en heb je het idee dat jij alles goed doet en dat de wereld om jou heen gek is.

Wat doe je hier eigenlijk nog?
pi_97534076
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij haalt niets meer uit deze reeks. Na meer dan honderd delen doe je niets met onze tips en heb je het idee dat jij alles goed doet en dat de wereld om jou heen gek is.

Wat doe je hier eigenlijk nog?
Dat ja; in plaats van eens te posten wat je hebt gedaan om je leven te verbeteren, is het hoofdzakelijk klagen over hoe de dingen lopen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:09:23 #274
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97534618
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je bent een complete randdebiel en 1 voorwaarde van een gek is dat die zelf niet weet dat hij of zij gek is. Je zo heftig vastklampen aan een onderzoek over voorvocht, met zoveel zeal dat lopen verdedigen terwijl het maar over 15 mensen ging ofzo.

Dan loop je een klein segment heel breed toe te passen. Als jij in je leven 10 vogels tegenkomt die allemaal wit zijn, ga je dan maar lopen vertellen dat alle vogels wit moeten zijn en dat iemand onzin praat als er gezegd wordt dat er ook andere kleuren zijn? Leuk staaltje slechte inductie is dat.

Nou gefeliciteerd.
ik klamp me niet vast aan een onderzoek, waar ik zelf nieteens mee ben aangekomen. ik heb het nieteens gelezen

en ik doe een beetje gemakkelijk alsof voorvocht wat uit de penis kan komen tijdens geslachtgemeenschap geen helemaal geen kans op zwangerschap heeft. maar aardbei doet alsof het bijna net zo erg is als bij gewoon normaal sperma.

serieus, overtuig me dan dat ik gek ben dan ga ik wel naar de doktor. ik zie alles gewoon normaal in hor, al heb i kgeen goede sociale omgang(hier ook niet).

en ik kom voorlopig hier niet meer terug. jullie gaan maar door met domme dingen tegen elkaar roepen die m.i niet kloppen
pi_97534676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik klamp me niet vast aan een onderzoek, waar ik zelf nieteens mee ben aangekomen. ik heb het nieteens gelezen

en ik doe een beetje gemakkelijk alsof voorvocht wat uit de penis kan komen tijdens geslachtgemeenschap geen helemaal geen kans op zwangerschap heeft. maar aardbei doet alsof het bijna net zo erg is als bij gewoon normaal sperma.

serieus, overtuig me dan dat ik gek ben dan ga ik wel naar de doktor. ik zie alles gewoon normaal in hor, al heb i kgeen goede sociale omgang(hier ook niet).
Als je Strawberry zo aanvalt op haar mening, moet je enorm overtuigd zijn van de jouwe. Als zij fout zit, geeft ze het altijd toe. Vandaar. Het echte antwoord is dat je het gewoon niet weet, er zit gewoon altijd een risico aan vast en dat is dan ook het advies dat gegeven wordt: ''doe het liever niet".

Ik ga je niet overtuigen, heeft geen zin. Ik zal het ook maar ''verward'' noemen in plaats van gek.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')