abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97533987
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom? ik vraag me echt af waarom

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren met een zwangerschap dat ze niet weg gaat?
-over dat gedoe dat ik zeg dat het allemaal wel meevalt met voorvocht?
-omdat ik zeg dat mannen kunnen klaarkomen zonder dat de vrouw dat meteen voelt?
-of wat anders?
ik vind me inzichten gewoon normaal hoor. zie ik iets over het hoofd?
of ligt het aan me persoonlijkheid, dat ik maar moet weggaan hier enzo, omdat ik onzin vertel?
Je bent een complete randdebiel en 1 voorwaarde van een gek is dat die zelf niet weet dat hij of zij gek is. Je zo heftig vastklampen aan een onderzoek over voorvocht, met zoveel zeal dat lopen verdedigen terwijl het maar over 15 mensen ging ofzo.

Dan loop je een klein segment heel breed toe te passen. Als jij in je leven 10 vogels tegenkomt die allemaal wit zijn, ga je dan maar lopen vertellen dat alle vogels wit moeten zijn en dat iemand onzin praat als er gezegd wordt dat er ook andere kleuren zijn? Leuk staaltje slechte inductie is dat.

Nou gefeliciteerd.
Ron Paul 2012
pi_97534007
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom? ik vraag me echt af waarom

-omdat ik lijk plannen te hebben om een meid te saboteren met een zwangerschap dat ze niet weg gaat?
-over dat gedoe dat ik zeg dat het allemaal wel meevalt met voorvocht?
-omdat ik zeg dat mannen kunnen klaarkomen zonder dat de vrouw dat meteen voelt?
-of wat anders?
ik vind me inzichten gewoon normaal hoor. zie ik iets over het hoofd?
of ligt het aan me persoonlijkheid, dat ik maar moet weggaan hier enzo, omdat ik onzin vertel?
Jij haalt niets meer uit deze reeks. Na meer dan honderd delen doe je niets met onze tips en heb je het idee dat jij alles goed doet en dat de wereld om jou heen gek is.

Wat doe je hier eigenlijk nog?
pi_97534076
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij haalt niets meer uit deze reeks. Na meer dan honderd delen doe je niets met onze tips en heb je het idee dat jij alles goed doet en dat de wereld om jou heen gek is.

Wat doe je hier eigenlijk nog?
Dat ja; in plaats van eens te posten wat je hebt gedaan om je leven te verbeteren, is het hoofdzakelijk klagen over hoe de dingen lopen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:09:23 #274
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97534618
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je bent een complete randdebiel en 1 voorwaarde van een gek is dat die zelf niet weet dat hij of zij gek is. Je zo heftig vastklampen aan een onderzoek over voorvocht, met zoveel zeal dat lopen verdedigen terwijl het maar over 15 mensen ging ofzo.

Dan loop je een klein segment heel breed toe te passen. Als jij in je leven 10 vogels tegenkomt die allemaal wit zijn, ga je dan maar lopen vertellen dat alle vogels wit moeten zijn en dat iemand onzin praat als er gezegd wordt dat er ook andere kleuren zijn? Leuk staaltje slechte inductie is dat.

Nou gefeliciteerd.
ik klamp me niet vast aan een onderzoek, waar ik zelf nieteens mee ben aangekomen. ik heb het nieteens gelezen

en ik doe een beetje gemakkelijk alsof voorvocht wat uit de penis kan komen tijdens geslachtgemeenschap geen helemaal geen kans op zwangerschap heeft. maar aardbei doet alsof het bijna net zo erg is als bij gewoon normaal sperma.

serieus, overtuig me dan dat ik gek ben dan ga ik wel naar de doktor. ik zie alles gewoon normaal in hor, al heb i kgeen goede sociale omgang(hier ook niet).

en ik kom voorlopig hier niet meer terug. jullie gaan maar door met domme dingen tegen elkaar roepen die m.i niet kloppen
pi_97534676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik klamp me niet vast aan een onderzoek, waar ik zelf nieteens mee ben aangekomen. ik heb het nieteens gelezen

en ik doe een beetje gemakkelijk alsof voorvocht wat uit de penis kan komen tijdens geslachtgemeenschap geen helemaal geen kans op zwangerschap heeft. maar aardbei doet alsof het bijna net zo erg is als bij gewoon normaal sperma.

serieus, overtuig me dan dat ik gek ben dan ga ik wel naar de doktor. ik zie alles gewoon normaal in hor, al heb i kgeen goede sociale omgang(hier ook niet).
Als je Strawberry zo aanvalt op haar mening, moet je enorm overtuigd zijn van de jouwe. Als zij fout zit, geeft ze het altijd toe. Vandaar. Het echte antwoord is dat je het gewoon niet weet, er zit gewoon altijd een risico aan vast en dat is dan ook het advies dat gegeven wordt: ''doe het liever niet".

Ik ga je niet overtuigen, heeft geen zin. Ik zal het ook maar ''verward'' noemen in plaats van gek.
Ron Paul 2012
pi_97534678
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ik kom voorlopig hier niet meer terug. jullie gaan maar door met domme dingen tegen elkaar roepen die m.i niet kloppen
wil je geen goede sociale omgang dan?
Als het zelfs hier niet lukt is dat toch een teken aan de wand?
Probeer het gewoon eens bij een psycholoog
Baad het niet dan schaad het niet toch?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:12:36 #277
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97534724
MLiG, als je niet begrijpt waarom er zo op je posts gereageerd wordt, dan zou ik idd maar eens een dokter c.q. psycholoog gaan opzoeken, want dan klopt er duidelijk iets niet met je relativeringsvermogen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:12:56 #278
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97534738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ooit van voorvocht gehoord?

Ik heb biologie gehad en er ook examen in gedaan, daarom weet ik dat. :P En omdat je het behoort te weten. Periodieke onthouding lijkt ook redelijk veilig, maar kan altijd afwijken.

Voorvocht bevat alleen spermacellen als er nog spermacellen in de plasbuis (en een stukje ervoor) zitten. Meestal spoel je alles wel weg met een paar keer plassen. Bepaalde SOAs, echter, kunnen zich altijd in voorvocht ophouden.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_97534776
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Voorvocht bevat alleen spermacellen als er nog spermacellen in de plasbuis (en een stukje ervoor) zitten. Meestal spoel je alles wel weg met een paar keer plassen. Bepaalde SOAs, echter, kunnen zich altijd in voorvocht ophouden.
Dus? Ze zegt dat er sperma kan zitten in voorvocht. Klopt dan toch gewoon, of mis ik iets?

Wel een beetje biologie 101 hier. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:24:23 #280
341159 WinterBreeze
pi_97535066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dus? Ze zegt dat er sperma kan zitten in voorvocht. Klopt dan toch gewoon, of mis ik iets?

Wel een beetje biologie 101 hier. :')
Ze beweert ietsje meer dan alleen dat: in voorvocht kunnen altijd spermatozoïden zitten, dus coïtus interruptus is onveilig. Onder veel-voorkomende omstandigheden is het echter even effectief gebleken als condooms als anticonceptiemiddel.

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen weten dat de witte kleur niet door de spermacellen komt.
pi_97535124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Ze beweert ietsje meer dan alleen dat: in voorvocht kunnen altijd spermatozoïden zitten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen weten dat de witte kleur niet door de spermacellen komt.
Ik dacht altijd dat dat vanwege mijn maagdelijkheid was |:(
pi_97535128
quote:

[..]

Ze beweert ietsje meer dan alleen dat: in voorvocht kunnen altijd spermatozoïden zitten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen weten dat de witte kleur niet door de spermacellen komt.
Kunnen altijd. Dat is wat anders dan gewoon ''er zit altijd iets in''. Toch? :P

Taalanalisten mogen hun gang gaan.

Die witte kleur komt van prostaatmelk.
Ron Paul 2012
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:32:21 #283
341159 WinterBreeze
pi_97535310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kunnen altijd. Dat is wat anders dan gewoon ''er zit altijd iets in''. Toch? :P

Taalanalisten mogen hun gang gaan.

Die witte kleur komt van prostaatmelk.
Post geëdit, punt verduidelijkt.
pi_97535411
quote:

[..]

Ze beweert ietsje meer dan alleen dat: in voorvocht kunnen altijd spermatozoïden zitten, dus coïtus interruptus is onveilig. Onder veel-voorkomende omstandigheden is het echter even effectief gebleken als condooms als anticonceptiemiddel.
Bij beide blijkt in de praktijk dat de kans op zwangerschap boven de 10% is.
Even effectief als de condoom geloof ik in bepaalde gevallen best, maar dat is wat anders dan heel effectief.

Oh en ik bedoel dus niet dat jij zei dat het heel effectief is, maar dat je in beide gevallen beter voor betrouwbaardere methodes kunt gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 12:38:23 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:41:44 #285
341159 WinterBreeze
pi_97535565
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Bij beide blijkt in de praktijk dat de kans op zwangerschap boven de 10% is.
Even effectief als de condoom geloof ik in bepaalde gevallen best, maar dat is wat anders dan heel effectief.

Oh en ik bedoel dus niet dat jij zei dat het heel effectief is, maar dat je in beide gevallen beter voor betrouwbaardere methodes kunt gaan.
Dat praktijkcijfer bevat natuurlijk ook Telegraaflezers, dus ik neem het met een korrel zout.
pi_97535637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Dat praktijkcijfer bevat natuurlijk ook Telegraaflezers, dus ik neem het met een korrel zout.
Dat mag, maar die bewering die jij aanhaalt heb ik ook gelezen, en daar werden dus wel de praktijkcijfers gebruikt om die twee methodes te vergelijken.
Als jij wat anders gelezen hebt moet je het zeggen, dan zou ik graag een bron zien.

En in die bron van net staat de condoom hoger op het veiligheids lijstje dan coïtus interruptus, bij de eerste zijn er 9-120 zwangerschappen per 1000 mannen/vrouwen en bij de tweede zelfs 120-380.
Dat meer dan 10% gedeelte slaat op dat beide in het rood gemarkeerde deel vallen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 12:49:36 ]
pi_97535765
Ha, Scanman kan niet tegen zijn verlies.
pi_97535889
Versieren , waar we proberen voorlichting te geven :Y
pi_97535976
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
Versieren , waar we proberen voorlichting te geven :Y
Haha, ja het begint wel erg wetenschappelijk te worden hierboven. Maar opzich wel interessant om te zien dat er altijd wel een kans is dat je iemand zwanger maakt, ongeacht welke voorbehoedsmiddelen je gebruikt. Veel mensen denken daar geloof ik anders over.
pi_97536005
Dat zijn vaak ook de mensen die ongewenst, mama of papa worden . Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
pi_97536039
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zijn vaak ook de mensen die ongewenst, mama of papa worden . Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Vaak ja, maar ook die slimme meid kan ondanks haar voorbereidingen zwanger worden. De kans is klein, maar het kan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:57:41 #292
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97536084
brede heupen ^O^
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:57:51 #293
341159 WinterBreeze
pi_97536093
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat mag, maar die bewering die jij aanhaalt heb ik ook gelezen, en daar werden dus wel de praktijkcijfers gebruikt om die twee methodes te vergelijken.
Als jij wat anders gelezen hebt moet je het zeggen, dan zou ik graag een bron zien.

En in die bron van net staat de condoom hoger op het veiligheids lijstje dan coïtus interruptus, bij de eerste zijn er 9-120 zwangerschappen per 1000 mannen/vrouwen en bij de tweede zelfs 120-380.
Dat meer dan 10% gedeelte slaat op dat beide in het rood gemarkeerde deel vallen.
Ik bedoelde dat je dan ook rekening moet houden met mensen die een condoom verkeerd gebruiken (waardoor deze gescheurd of geperforeerd raakt) en mensen die coïtus interruptus verkeerd toepassen (waarbij er bijv. te laat wordt teruggetrokken of er nog spermacellen van een vorige ronde in de plasbuis zitten).

Mijn indirecte bron is Better than nothing or savvy risk-reduction practice? The importance of withdrawal, welke gebruik maakt van enquêtes. Helaas ook niet bepaald degelijk, dus :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:58:27 #294
341159 WinterBreeze
pi_97536112
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef Waaghals het volgende:
brede heupen ^O^
O+
pi_97536207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef Waaghals het volgende:
brede heupen ^O^
Doe mij die maar :X
pi_97536282
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je dan ook rekening moet houden met mensen die een condoom verkeerd gebruiken (waardoor deze gescheurd of geperforeerd raakt) en mensen die coïtus interruptus verkeerd toepassen (waarbij er bijv. te laat wordt teruggetrokken of er nog spermacellen van een vorige ronde in de plasbuis zitten).

Mijn indirecte bron is Better than nothing or savvy risk-reduction practice? The importance of withdrawal, welke gebruik maakt van enquêtes. Helaas ook niet bepaald degelijk, dus :P
Ja maar in theorie zijn veel methodes erg veilig, maar de praktijk wijst dus anders uit. En daar zitten niet alleen mensen tussen die het verkeerd toepassen.

Ik dacht het al, maar in die bron had ik het dus ook gelezen. Maar zelfs daar stellen ze dat als beide methodes 'perfect' toegepast worden dat van de stelletjes die aan coitus interruptus doen 4% binnen een jaar zwanger wordt, en voor enkel condoomgebruik ligt dit iets lager op 2% binnen een jaar. Dit ligt hoger dan juist gebruik van bijvoorbeeld de pil, dus beide behoren wel tot de minder veilige methodes zoals ik zei.
pi_97536424
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja maar in theorie zijn veel methodes erg veilig, maar de praktijk wijst dus anders uit. En daar zitten niet alleen mensen tussen die het verkeerd toepassen.

Ik dacht het al, maar in die bron had ik het dus ook gelezen. Maar zelfs daar stellen ze dat als beide methodes 'perfect' toegepast worden dat van de stelletjes die aan coitus interruptus doen 4% binnen een jaar zwanger wordt, en voor enkel condoomgebruik ligt dit iets lager op 2% binnen een jaar. Dit ligt hoger dan juist gebruik van bijvoorbeeld de pil, dus beide behoren wel tot de minder veilige methodes zoals ik zei.
Ik heb het niet heel gedetaileerd doorgenomen; maar over hoeveel keer seks per jaar gaan ze dan uit? En ik vind de bronnen nogal oud (jaren 90 allemaal)... ik neem aan dat de pil en de condoom ook ontwikkelt worden tot betere en betrouwbaardere producten.
pi_97536484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb het niet heel gedetaileerd doorgenomen; maar over hoeveel keer seks per jaar gaan ze dan uit? En ik vind de bronnen nogal oud (jaren 90 allemaal)... ik neem aan dat de pil en de condoom ook ontwikkelt worden tot betere en betrouwbaardere producten.
Als ze die vergelijken in dezelfde bron dan een gelijk aantal keren sex
of doorberekend iig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97536489
Wat is er met brede heupen ??
pi_97536506
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is er met brede heupen ??
Die zijn lekker.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo