SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
So what, dan neuk je de volgende keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Uhh...tot je een keer wel de kans krijgt onverwachts en zowel jij als die meid niks bij jullie hebben.
Alsof dat relevant is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je wil laten zien dat je hulp nodig bent om langer dan een paar seconden vol te houden?
Ik ben ook lief; ik heb alleen die website en msn afgesloten, ik heb haar niet geblokkeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wees wat liever voor Lant , zo krijgen we hier nooit een stelletje
![]()
![]()
![]()
Nee dat zie ik niet meer gebeuren onverwachtsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh...tot je een keer wel de kans krijgt onverwachts en zowel jij als die meid niks bij jullie hebben.
Je moeder kijkt in jouw portemonnee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stop voorlopig echt geen condoom in mijn portomonee.
A. Want het gaat niet out of the blue gebeuren B. Stel je voor dat mijn moeder hem vindt die gaat er dan van uit dat ik seksueel actief ben en dan krijg ik vast een gek gesprekje.
Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat gesprek er nooit komt. En mocht het gebeuren houd ik het wel achter ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, m'n vader kwam op m'n 16e boven voor dat 'gesprek', hij was heel blij toen ik 'em vertelde dat ik dat niet meer zo nodig vond
Dan heb je haar 5 keer in een nacht klaar laten komen. Dan wil ze nog wel een keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ervan uitgaande dat er een volgende keer is.Kan ook een ONS zijn.
Laatst nog iemand die dacht dat je niet zwanger kon worden als je niet in een meisje klaarkomt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat gesprek er nooit komt. En mocht het gebeuren houd ik het wel achter ofzo.
ik weet niet, je bent 17 toch? Misschien vinden ze het al niet meer nodig. Bij mij gaven ze al op mn 14e of 15e een boekje over seks (dat wel gericht was op kinderen/jongeren)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat gesprek er nooit komt. En mocht het gebeuren houd ik het wel achter ofzo.
Ze heeft er af en toe wel eens wat uit nofig bankpasjes enzo. Ze zou ook alleen zeggen dat ze heel blij is dat ik het veilig maar daar heb ik al geen zin in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moeder kijkt in jouw portemonnee?
Zo'n gesprekje is heel simpel op te lossen. Zeg dat je het hebt voor het geval dat en dat het beter is om het veilig te doen, toch.
Ligt er idd aan waar in het meisje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst nog iemand die dacht dat je niet zwanger kon worden als je niet in een meisje klaarkomt.![]()
Dan kan je toch beter zulke gesprekken wel voeren. Of eigenlijk moet je dat bij biologie krijgen.
Een maagd die iemand 5 keer laat klaarkomen....hmmm...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je haar 5 keer in een nacht klaar laten komen. Dan wil ze nog wel een keer.
een man kan idd niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst nog iemand die dacht dat je niet zwanger kon worden als je niet in een meisje klaarkomt.![]()
Ik zoek het wel op op internet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je toch beter zulke gesprekken wel voeren. Of eigenlijk moet je dat bij biologie krijgen.
Moet je het wel zoeken natuurlijk. Genoeg die dat niet doen omdat ze denken alles al te weten.quote:
heb je het nu over jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je het wel zoeken natuurlijk. Genoeg die dat niet doen omdat ze denken alles al te weten.
Sorry, redeneerde ff vanuit m'n eigen referentiekaderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een maagd die iemand 5 keer laat klaarkomen....hmmm...
but highly unlikelyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, een kennis.
Voor het zingen de kerk uit is niet bepaald veilig.
Gewoon een condoom om doen lijkt mij gewoon het makkelijkst.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je het wel zoeken natuurlijk. Genoeg die dat niet doen omdat ze denken alles al te weten.
je bent al bezet toch? een beetje de dames hier opgeilenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry, redeneerde ff vanuit m'n eigen referentiekader
Denk je dat we daar geil van worden ja?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
je bent al bezet toch? een beetje de dames hier opgeilen
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft er af en toe wel eens wat uit nofig bankpasjes enzo. Ze zou ook alleen zeggen dat ze heel blij is dat ik het veilig maar daar heb ik al geen zin in.
Die zich dan op de niet bezette heren storten. Ik doe ze een gunstquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
je bent al bezet toch? een beetje de dames hier opgeilen
en dat weet jij? waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, een kennis.
Voor het zingen de kerk uit is niet bepaald veilig.
Ja maar mocht je die per ongeluk ophebben, dan zijn er nog wel eens jongens die denken 'maar dan kom ik toch gewoon niet in je klaar, ik heb geen SOA's echt, dus no worries'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een condoom om doen lijkt mij gewoon het makkelijkst.
Ooit van voorvocht gehoord?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat weet jij? waarom?
het is veiliger dan je denkt hoor. aardbei je advies is weer redelijk slecht![]()
jaa. maar alleen lijpe mannen hebben zoveel voorvochtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit van voorvocht gehoord?
Ik heb biologie gehad en er ook examen in gedaan, daarom weet ik dat.En omdat je het behoort te weten. Periodieke onthouding lijkt ook redelijk veilig, maar kan altijd afwijken.
Tsja ik er niks in te verbergen dus ik leg hem meestal gewoon op tafel. Tenzij ik er een condoom in stop dan heb ik wel wat te verbergen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook alweer?
Ik laat mijn portemonnee niet rondslingeren ook. Als mijn moeder een bankpasje nodig heeft dan pak ik die zelf voor haar. Maar no biggie.
Wij gingen ze opblazen, wedstrijdje in de les van Bio. Ik won.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb één keer een condoom gehad.. bij iets van de studenten.. ik dacht dat het een soort grapje was ( studenten doen immers nog niet aan handelingen- dacht ik zo). Maar volgens mij was het bloedserieus? Ik stond er best wel beschamend mee in mijn handen, zo van "Nou, nou..."
Nu is hij kwijt en laatst had ik hem best wel nodig.
Er is maar een spermacel nodig hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaa. maar alleen lijpe mannen hebben zoveel voorvocht
Ik heb ook niets te verbergen hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik er niks in te verbergen dus ik leg hem meestal gewoon op tafel. Tenzij ik er een condoom in stop dan heb ik wel wat te verbergen.
Moet het veel zijn dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaa. maar alleen lijpe mannen hebben zoveel voorvocht
Van ons was nog net geen dildo. Zo'n houten geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:39 schreef greatjob het volgende:
We hebben ze om bananen moeten doenWas eigenlijk best zinvol.
"ja en van 1 spermacel op een kilometer afstand, wordt de vrouw meteen zwanger " (niet dus)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is maar een spermacel nodig hoor.
Huh wat? Word je zwanger van voorvocht? :Squote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het veel zijn dan?Een klein beetje is al genoeg om iemand te bezwangeren.
Maar je laat wel precies het punt zien dat ik probeerde te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |