Dan moet jij nog maar eens naar dat moment kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik vind dit geen schoolvoorbeeld van iemand maar 'helemaal' en 'overal' vrij laten, eerlijk gezegd.
Dat zal wel. Maar misschien heb ik daar dan wel een hekel aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, want je weet dat hij express overdrijft.
En dát is nu juist het punt waar het om gaat. vd Gijp vindt dat onbegrijpelijk dat de beste verdediging van de PL het allerbeste middenveld van de wereld zó vrij laat voetballen. Dat Evra niet bovenop Messi stond (LET OP MORENDO: BEELDSPRAAK!! EVRA MOET NIET OP MESSI STAAN), maar hem gewoon liet aannemen, dribbelen en een metertje of 20 voor goal laat knallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja "uitstekend". Evra had gewoon kunnen voorkomen dat hij van daar kon schieten. Het is idd normaal geen ramp als iemand van daar schiet, maar het uitgangspunt is natuurlijk wel dat je het probeert te voorkomen als het even kan.
Jack Daniels? Ik schenk net m'n laatste slokje Balvenie 12 yr in. M'n Highland Park was al op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat drink ik ook. Hoewel Whiskey, meer Bourbon.
Denk dat dat het dan is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar misschien heb ik daar dan wel een hekel aan.
Jim Beam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jack Daniels? Ik schenk net m'n laatste slokje Balvenie 12 yr in. M'n Highland Park was al op.
Ok...dat is waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, als Barca en Man U. tien keer tegen elkaar zouden spelen dan won Barca acht keer. Dat heeft gewoon met kwaliteit te maken.
Moet ik nu weer het argument van Gijp: 'offday barcelona, topdag ManUtd en Xavi, Iniesta + Messi onmogelijk maken, dan heb je misschíen een kansje.' aanhalen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, als Barca en Man U. tien keer tegen elkaar zouden spelen dan won Barca acht keer. Dat heeft gewoon met kwaliteit te maken.
Maar dan kom je weer in de discussie, aanvallend gezien briljant of zwak verdedigd?quote:
Ik denk een combinatie van de twee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan kom je weer in de discussie, aanvallend gezien briljant of zwak verdedigd?
Dat deden ze toch ook. Jezus, had Vidic handboeien moeten meenemen of zo?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet ik nu weer het argument van Gijp: 'offday barcelona, topdag ManUtd en Xavi, Iniesta + Messi onmogelijk maken, dan heb je misschíen een kansje.' aanhalen?
Neuh, valt wel mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken, maar schijnt een goede bourbon te zijn.
Op dat moment stonden ze gewoon verkeerd en werd er te passief 'gecorrigeerd'. Maar door overdrijvingen kun je het beeld oproepen dat Barcelona de hele wedstrijd geen strobreed in weg is gelegd en dat is natuurlijk ook weer onzin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dát is nu juist het punt waar het om gaat. vd Gijp vindt dat onbegrijpelijk dat de beste verdediging van de PL het allerbeste middenveld van de wereld zó vrij laat voetballen. Dat Evra niet bovenop Messi stond (LET OP MORENDO: BEELDSPRAAK!! EVRA MOET NIET OP MESSI STAAN), maar hem gewoon liet aannemen, dribbelen en een metertje of 20 voor goal laat knallen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook. Jezus, had Vidic handboeien moeten meenemen of zo?!
Ik absoluut niet. Behalve zijn verhaal over Van der Sar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
De waarheid ligt in het midden wat mij betreft, maar bij dat ene doelpunt neig ik toch meer naar vd. Gijp z'n uitleg.
Ze spelen blijkbaar zone-verdediging.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk waar Vidic staat...
De fout begint al bij die blanke gast (kan niet zien wie 't is, maar zal Carrick of Fletcher zijn) die linksachter staat en duidelijk ziet dat Messi vrij staat en ipv zijn teamgenoten te corrigeren de speler van de rechterflank bij Barca gaat opvangen zonder iets te roepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk waar Vidic staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |