Ik zie dat je je badboy mentaliteit nog niet verleerd bent, lekker knulletje van mequote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt omdat je een humorloze drol bent. Volgende keer komt Yolanthe misschien wel, kun je lekker de hele show rukken.
Badboy én hij heeft in zijn post ook nog 's helemaal gelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je je badboy mentaliteit nog niet verleerd bent, lekker knulletje van me
Bij FC Utrecht hebben ze ook veel liever talentloze mensen zonder mening. Anders gaat Foeke huilen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Willem is helaas vrij wispelturig en achterbaks.
"VI-kijkers slaan elkaar de hersens in naar aanleiding van optreden Van Hanegem"quote:
Foeke zat er toen nog niet, wat je stelling overigens niet onwaar maakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht hebben ze ook veel liever talentloze mensen zonder mening. Anders gaat Foeke huilen.
Dat mag jij vinden.Kan jij ook lekker rukken op je eigen avatar.Lekker hé; Zo'n misvormd hoofd en plastic tieten als toetje toequote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Badboy én hij heeft in zijn post ook nog 's helemaal gelijk
Als dat zo zou zijn, dan snap ik de aanstelling van de 'ideale ouwehoer tussen de trainer en de spelers' Van Hanagem wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht hebben ze ook veel liever talentloze mensen zonder mening. Anders gaat Foeke huilen.
Zekersquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
"VI-kijkers slaan elkaar de hersens in naar aanleiding van optreden Van Hanegem"
Is die kop wat?
Willem is een held die meer betekent heeft voor het Nederlands voetbal dan alle gasten van het voorgaande seizoen tezamen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die compilatie alleen al was toch al veel leuker dan dit oeverloze gedram en gejen naar elkaar de godganze tijd.
Maarja, Wimpie is een feyenoorder en jij kan het niet hebben dat mensen een andere mening hebben![]()
Jij bent zeker een zoon Van Willempie? Net zo verzuurd
Ik moest het plaatje kleiner maken om te laten passen op FOK! Haar tieten zijn zo groot dat ik ergens concessies moest plegen, haar hoofd dus. Zo'n misvorm hoofd heeft ze niet hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.Kan jij ook lekker rukken op je eigen avatar.Lekker hé; Zo'n misvormd hoofd en plastic tieten als toetje toe
Aan de jouwe te zien ben je 12.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.Kan jij ook lekker rukken op je eigen avatar.Lekker hé; Zo'n misvormd hoofd en plastic tieten als toetje toe
Willem was idd een fantastische speler ooit. Daarna is het nogal bergafwaarts gegaan met hem. Zijn analyses bij Sport 1 vallen nog het meest mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Willem is een held die meer betekent heeft voor het Nederlands voetbal dan alle gasten van het voorgaande seizoen tezamen.
Zo'n puberale paashaas als jou hoeft niet ff zo'n slabek op te zetten. Mafkees.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Willem is een held die meer betekent heeft voor het Nederlands voetbal dan alle gasten van het voorgaande seizoen tezamen.
Zo'n puberale paashaas als jou hoeft niet ff zo'n slabek op te zetten. Mafkees.
Oke manquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moest het plaatje kleiner maken om te laten passen op FOK! Haar tieten zijn zo groot dat ik ergens concessies moest plegen, haar hoofd dus. Zo'n misvorm hoofd heeft ze niet hoor
Het is wel lekker cashen en serieus wordt hij toch niet meer genomen door het grote publiek.Als het gaat om zijn mediaoptredens dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tevens weet Van Hanegem ook wel dat hij & VI geen goede combo is, waarom kwam die dan nog?
'Helaas' komt er geen volgende keer meerquote:
Johan roggelt wel watquote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
'Helaas' komt er geen volgende keer meer
De reden van de ruzie was alleen wel wat spijtig.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Jeujj, hij staat online! M'n pa zei al dat het weer ruzie was tussen Derksen en Genee.
Ik ga weer genieten.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef michaeld het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Eensch.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk zouden ze op maandag en vrijdag om 0:00 of 0:30 een herhaling moeten hebben.
Nah, dan zit je alsnog met reclame en komt het nog later online. Tenminste dat zijn mijn belangen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk zouden ze op maandag en vrijdag om 0:00 of 0:30 een herhaling moeten hebben.
De jeugdzonden van Johan werden opgerakeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De reden van de ruzie was alleen wel wat spijtig.
Daarvoor bestaat een apart topique.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kijk nu dat Barend en Barend, wat een zaadprogramma zeg.
Als speler schieten woorden te kort voor zijn prestaties, als trainer is hij niets waard.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef Absurditeit het volgende:
Als trainer wordt Willem eigenlijk ook al een jaar of 15 niet meer serieus genomen.
Nee hij zit zo diep in de reet van Van Hanegem dat hij de aanval koos ipv zich te verantwoorden terwijl hij net nog Van Seumeren had aangevallen op dingen die hij zelf ook had gezegd toentertijd (Wat Genee bewees met zijn stukje)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De jeugdzonden van Johan werden opgerakeld.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom loop je tegen mij te liegen, klootzak?
dat zei hij niet. hij bedoelde dat man united die drie gasten niet eens normaal dekte, waardoor het wel heel makkelijk voor barca werdquote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
Wat is Gijp toch ook een ouwehoer: 'ja, je kunt Barca simpel uitschakelen door Messi, Iniesta en Xavi kort te dekken.![]()
Ach, het is toch ook hun kwaliteit om telkens vrij te lopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
dat zei hij niet. hij bedoelde dat man united die drie gasten niet eens normaal dekte, waardoor het wel heel makkelijk voor barca werd
Nee, hij zei dat het moeilijk was en niet hoeft te lukken, maar dat ze het ook niet eens probeerden.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
Wat is Gijp toch ook een ouwehoer: 'ja, je kunt Barca simpel uitschakelen door Messi, Iniesta en Xavi kort te dekken.![]()
Oh nee, het was de finale van de CL maar ze probeerden het niet eens. Yeah right, dat verklaart de overwinning van Barca. De spelers van Man U probeerden het niet eens, ze hadden het kampioenschap immers toch al binnen!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat het moeilijk was en niet hoeft te lukken, maar dat ze het ook niet eens probeerden.
Logisch gezien is er geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
Onzin. Gijp gaf aan dat het absoluut geen schande is om van Barça te verliezen, maar Messi keek over zijn linker én rechterschouder om te constateren dat hij niet eens gedekt werd. Dat is wel een schande.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh nee, het was de finale van de CL maar ze probeerden het niet eens. Yeah right, dat verklaart de overwinning van Barca. De spelers van Man U probeerden het niet eens, ze hadden het kampioenschap immers toch al binnen!
Dat is toch ook geenszins het geval geweest. Jeez.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Gijp gaf aan dat het absoluut geen schande is om van Barça te verliezen, maar Messi keek over zijn linker én rechterschouder om te constateren dat hij niet eens gedekt werd. Dat is wel een schande.
zo snel!?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Kijk z'n goal eens even terug. Niet alleen het niet dekken van Messi maar ook de manier van verdedigen van Vidic is om te janken. Gijp had gewoon gelijk, het sloeg nergens op.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch ook geenszins het geval geweest. Jeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |