Kende ze nog niet maar wow, hun nieuwste album "Paradise" doet zijn naam alle eer aan. Erg mooiquote:
Wow. Dit is een inderdaad een wonderschoon album.quote:
Sendy Denny's stem heeft zo'n prachtige melancholische klankkleur.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Darkestrah het volgende:
Nee, helaas. Daar kan ik het niet met je eens zijn.
Overigens luister ik stiekem nog wel eens de band Fotheringay. Een soort jaren '70 hippie-folk met Sandy Denny, een bekendere naam. Waar ik normaal gesproken absoluut niet weg ben van zangeressen, doet deze me wel iets. Tikkeltje fout, dat wel.
Ben nu pas het album aan het luisteren. Wat mooi..quote:
Dit heeft hier niks mee te maken.quote:
Hij doet nu mee met de Grote Prijs van Nederland, in de categorie Singer-Songwriter. En hij staat 5e.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef Darkestrah het volgende:
Van Nederlandse bodem, pas een paar weken met zijn nieuwe project bezig. En ik kan het wel waarderen.
ja vooral die vooroorlogse productie doet nogal wat mensen wegjagenquote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
cool dat vind ik trouwens wel altijd vrij lastig te pruimen folk .. laat ik het zo zeggen ik ben niet zo'n fan van Pete Seeger...
Nouja dat niet alleen ook die gedragen manier van zingen ... * Bosbeetle krijgt Josephine Foster visioenenquote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja vooral die vooroorlogse productie doet nogal wat mensen wegjagen
oeh ja, dat was wel een ongemakkelijk concert toen op ATP....quote:Op maandag 3 september 2012 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja dat niet alleen ook die gedragen manier van zingen ... * Bosbeetle krijgt Josephine Foster visioenen
terwijl ik Marrisa Nadler die het ook een beetje doet wel weer kan waarderen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
http://thequietus.com/articles/10520-win-sandy-denny-box-set
nogal smakelijke prijsvraagvoor de folkies.
quote:It's open to UK residents only, and to read the Quietus Competition terms & conditions, click here.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |