Genoemd in Deel 1: (volledigheid niet gegarandeerdquote:Wat zijn in jullie ogen culinaire doodzondes die je toch nog vaak tegenkomt?
(ik heb zelf geen echt idee maar zoiets als "het tot moes laten pruttelen van een wok gerecht" vind ik er wel 1)
Thee voor de keizer.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
welk product wordt geoogst door kortgeknipte maagden bij volle maan? ik heb wel interesse
Nice mental image!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Thee voor de keizer.
Maar volgens mij waren die niet kortgeknipt hoor. Wie wil er nou een maagd met een rattenkopje?
Maar naakt waren ze wel. Naakte maagden, die plukten de thee met hun monden in de ochtenddauw. Jaja, niets te gek voor die keizers. Brrrrr.
Wtf? Ik wilde slechts iets lomps als voorbeeld gevenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Thee voor de keizer.
Maar volgens mij waren die niet kortgeknipt hoor. Wie wil er nou een maagd met een rattenkopje?
Maar naakt waren ze wel. Naakte maagden, die plukten de thee met hun monden in de ochtenddauw. Jaja, niets te gek voor die keizers. Brrrrr.
Hmm..kijken of ik nog meer ogenschijnlijke onzindingen kan verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Het gebeurt echt nog steeds, zie ik net. Oh my god.
http://www.dailymail.co.u(...)k-leaves-MOUTHS.html
Maar ze mogen tegenwoordig dan wel kleren aan. (of zou dat alleen voor de foto zijn?)
quote:They must also have at least a C-cup bra size – virginity and curviness are believed to promote well-being and purity.
Mijn volgende vakantielandquote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..kijken of ik nog meer ogenschijnlijke onzindingen kan verzinnen
Trouwens, ze hebben het wel begrepen daar:
[..]
Dan zou ik het ook wel precies daar uitzoeken want Aziatische meisjes zijn notoir bescheiden bedeeldquote:
Ik ga dan ook speciaal om deze thee oogst te bekijken natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel precies daar uitzoeken want Aziatische meisjes zijn notoir bescheiden bedeeld
En als je een beetje pech eten ze er ook nog een tomaat/komkommersalade erbij voor het ''frisje''quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef _Loki het volgende:
De manier waarop Nederlanders pasta eten.
Met een grote pot saus met onzin erin, voorgesneden nasi/bami groentenmix, en gehakt. Het liefst nog een blok kaas eroverheen raspen. En dan lekker je spaghetti snijden zoals in de OP genoemd staat.
Vreselijk
Edit: ik vergeet helemaal de spekjes en de champignons door de saus.
En een augurkje voor het zuurtjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En als je een beetje pech eten ze er ook nog een tomaat/komkommersalade erbij voor het ''frisje''
Het erge is dat dit soort figuren dan commentaar hebben op het feit dat ik op magnetron maaltijden leef. Nee, die ik-flikker-alles-bij-elkaar en laat het 20 minuten in de pan rondobberen is het toppunt van ''culinair'' bezig zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef _Loki het volgende:
Met een grote pot saus met onzin erin, voorgesneden nasi/bami groentenmix, en gehakt. Het liefst nog een blok kaas eroverheen raspen. En dan lekker je spaghetti snijden zoals in de OP genoemd staat.
Vreselijk
Edit: ik vergeet helemaal de spekjes en de champignons door de saus.
Ik snap het probeel van snijden niet helemaal. Dat is nu een beetje het culi-snobisme waar ik het over had.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef _Loki het volgende:
Vreselijk
In Italie(want daar gaan we het mee vergelijken dus) gebruiken ze nooit spek en/of champignons in hun saus/ragout?quote:Edit: ik vergeet helemaal de spekjes en de champignons door de saus.
Tuurlijk wel, maar niet samen met dat zakje voorgesneden nasimix.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het probeel van snijden niet helemaal. Dat is nu een beetje het culi-snobisme waar ik het over had.
[..]
In Italie(want daar gaan we het mee vergelijken dus) gebruiken ze nooit spek en/of champignons in hun saus/ragout?
Niet culinair, maar wel een stuk gezonder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het erge is dat dit soort figuren dan commentaar hebben op het feit dat ik op magnetron maaltijden leef. Nee, die ik-flikker-alles-bij-elkaar en laat het 20 minuten in de pan rondobberen is het toppunt van ''culinair'' bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |