abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99030013
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Bwah, ging een tijdje goed met lessen, maar de laatste tijd niet meer. En mijn instructeur doet echt geirriteerd als ik een fout maak, en zit nu op veels te veel lessen. Is het voor mij beter om een andere instructeur te zoeken? Ik zit toch bij een grote rijschool.
Hmm, vorige week had ik ook wel dip toen alles slecht ging, thuis gaf ik de instructeur maar de schuld maar nu ging t laatst wel redelijk. Blijf voorlopig bij deze instructeur en geloof in mijn eigen kunnen. Toch knaagt het wel als je rijscholen tegenkomt waarbij meer dan 90% slaagt bij de eerste keer ipv 50%. Als je de keus hebt zou ik wel eens een andere instructeur nemen om te kijken hoe dat is. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die na een switch met sprongen vooruit gingen.

@ hierboven: klopt helemaal met dat het intensief is :P nu nog cross ik soms wel eens over kruispunten waarbij ik puur afga op de instructeur omdat ik t echt niet meer zie waar ik heen moet met al die lijnen op het wegdek. :X
  maandag 4 juli 2011 @ 18:17:24 #277
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_99030358
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Hmm, vorige week had ik ook wel dip toen alles slecht ging, thuis gaf ik de instructeur maar de schuld maar nu ging t laatst wel redelijk. Blijf voorlopig bij deze instructeur en geloof in mijn eigen kunnen. Toch knaagt het wel als je rijscholen tegenkomt waarbij meer dan 90% slaagt bij de eerste keer ipv 50%. Als je de keus hebt zou ik wel eens een andere instructeur nemen om te kijken hoe dat is. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die na een switch met sprongen vooruit gingen.

@ hierboven: klopt helemaal met dat het intensief is :P nu nog cross ik soms wel eens over kruispunten waarbij ik puur afga op de instructeur omdat ik t echt niet meer zie waar ik heen moet met al die lijnen op het wegdek. :X
Bij 90% is het vaak zo dat je instructeur je gigantisch lang laat lessen voordat je mag afrijden, omdat hij z'n percentage moet behouden.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_99030605
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Apotheose het volgende:
ik meld me ook! :D 2e les gehad vandaag. Intensief! Nu koppijn. :')
Nog steeds hier hoor! Zelfs na het afrijden :+
  maandag 4 juli 2011 @ 18:30:19 #279
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_99030773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Apotheose het volgende:
ik meld me ook! :D 2e les gehad vandaag. Intensief! Nu koppijn. :')
Je blijft altijd compleet uitgeput c_/ Ik tenminste, heb wel 2 lessen achter elkaar overigens
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_99032724
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Bij 90% is het vaak zo dat je instructeur je gigantisch lang laat lessen voordat je mag afrijden, omdat hij z'n percentage moet behouden.
Mwoh, mijn instructeur (eenmansbedrijfje) heeft ook een hoog percentage maar hij laat mensen gewoon redelijk op tijd afrijden hoor.

Moet straks weer voor het eerst sinds 2 weken, ik ben het echt zat eigenlijk. Ik moet dat stomme kutpapiertje gewoon hebben, er hangt nu ook al een baan vanaf en ik blijf maar stomme fouten maken. Als iemand me nog een vriendelijke schop onder mijn hol wil geven, feel free :'(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99034023
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mwoh, mijn instructeur (eenmansbedrijfje) heeft ook een hoog percentage maar hij laat mensen gewoon redelijk op tijd afrijden hoor.

Moet straks weer voor het eerst sinds 2 weken, ik ben het echt zat eigenlijk. Ik moet dat stomme kutpapiertje gewoon hebben, er hangt nu ook al een baan vanaf en ik blijf maar stomme fouten maken. Als iemand me nog een vriendelijke schop onder mijn hol wil geven, feel free :'(
:* :*
Ik leef met je mee, echt.
Zodra we het papiertje hebben gaan we samen ergens drinken.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:50:39 #282
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_99036687
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Morge weer lessen, kijken hoe het gaat. Ik maak keer op keer de zelfde fouten... En voel me ook niet helemaal meer op mn gemak tijdens lessen, misschien andere instructeur proberen idd.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_99056889
Ik blijf nog gewoon ff plakken in dit topic.

Ging vol op de rem voor oranje waar ik eigenlijk had moeten doorgaan. Tevens een aantal fietsers die opeens overschoten.

* MountMan zucht...
pi_99057011
Rijles topic *O*
Ben na 3 jaar dat ik genoeg geld ervoor heb toch maar eens begonnen.
Heb nu 5 lessen van 2 uur gehad.
...
pi_99057269
En, lukt het een beetje? :)

@IJsdraakje: K zal als ik jou was dr gewoon es achteraan bellen... Gewoon om evt te checken of die in behandeling is of allang is goedgekeurd. Kunnen ze zo zien als je belt.
pi_99057580
Ja gaat goed.
Moet alleen nog spiegelen onder controle krijgen en nog file parkeren behandelen en dan mag ik afrijden *O* .
Oja, en zachter rijden..
...
pi_99068724
Nog 2 lessen te gaan voor mij... en dan mag ik afrijden. :)

Soms maak ik nog wel (domme) foutjes, maar dat komt vooral doordat mijn instructeur me nu naar de lastigere punten stuurt om die even extra te oefenen. Want, je wil daar straks niet de mist in gaan omdat je een situatie amper hebt geoefend. :)

Dinsdag heb ik nog een les en dan donderdag les en direct examen erachteraan.
pi_99069567
Succes alvast!

Als je rijd in omgeving Alkmaar moet je de "gevreesde" kooimeer rotonde doen met je examen, we rijden er elke les overheen om koffie te halen en alvast te oefenen.
...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:25:15 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_99069894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef afro het volgende:
Succes alvast!

Als je rijd in omgeving Alkmaar moet je de "gevreesde" kooimeer rotonde doen met je examen, we rijden er elke les overheen om koffie te halen en alvast te oefenen.
Ah, jij rijdt ook in Alkmaar?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_99070054
Zijn er hier mensen waarbij hun rijschool gebruik maakt van 4traffic? Zo ja, is dat grafiekje van je vorderingen een beetje relevant/representatief?
pi_99070212
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, jij rijdt ook in Alkmaar?
:Y
...
pi_99075858
Ik heb in Zwolle een rotonde waar ik me 'zorgen' om moet maken. :P Maar hij is op zich best logisch.
pi_99076974
Heel veel succes alvast Hitomi ^O^. Misschien helpt t als je t ook even bekijkt met google maps :P
pi_99080641
Ik heb een hele lange tijd geleden wat praktische 'theorie' gehad. (Lees: schematische afbeeldingen van bijzondere verrichtingen). Daar zal ook een plattegrond van de rotonde bij :P Dus die neem ik elke dag even door :Y Wil daar nog wel eens naar verkeerde banen sturen enzo.. :|W
pi_99080911
Morgen theorie examen, en het wilt maar niet lukken. Bij de proeftentamens maak rond de 12-15 fouten bij gevaarherkenning, en bij het algemene steeds 6 of 7.

Heeft iemand nog een goede site om snel wat mee te oefenen?
pi_99081203
Dat heb ik ook gehad toen ik voor mijn theorie leerde. Ik zat telkens net te hoog bij de oefentoetsen, zelfs de avond voor mijn examen nog!!

Uiteindelijk heb ik een ontzettend goede score weten neer te zetten. Laat je hierdoor dus niet uit het veld slaan!!
pi_99084066
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

:* :*
Ik leef met je mee, echt.
Zodra we het papiertje hebben gaan we samen ergens drinken.
Hahaha is prima! (Maar dan iets zonder alcohol he, anders zijn we het papiertje zo weer kwijt :P )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99084109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:34 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb in Zwolle een rotonde waar ik me 'zorgen' om moet maken. :P Maar hij is op zich best logisch.
Die om op de snelweg te komen? Die lukt me redelijk, alleen zie ik altijd kans om richting Meppel te verkloten :X
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:46:11 #299
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_99085369
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Morge weer lessen, kijken hoe het gaat. Ik maak keer op keer de zelfde fouten... En voel me ook niet helemaal meer op mn gemak tijdens lessen, misschien andere instructeur proberen idd.
Nee dus, de instructeur heeft om 12.40 de les afgezegd 'wegens prive omstandigheden'. En ik moest eigenlijk om 13.30 lessen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 juli 2011 @ 21:01:14 #300
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_99126106
*meldt*

16 juli eerste rijles, nu maar eens beginnen met theorie. Is via een programma van TrafficExplorer, alles is opgenomen in Zwolle en omgeving, waar ik dus vandaan kom. Leidt lekker af :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')