Hmm, vorige week had ik ook wel dip toen alles slecht ging, thuis gaf ik de instructeur maar de schuld maar nu ging t laatst wel redelijk. Blijf voorlopig bij deze instructeur en geloof in mijn eigen kunnen. Toch knaagt het wel als je rijscholen tegenkomt waarbij meer dan 90% slaagt bij de eerste keer ipv 50%. Als je de keus hebt zou ik wel eens een andere instructeur nemen om te kijken hoe dat is. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die na een switch met sprongen vooruit gingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Bwah, ging een tijdje goed met lessen, maar de laatste tijd niet meer. En mijn instructeur doet echt geirriteerd als ik een fout maak, en zit nu op veels te veel lessen. Is het voor mij beter om een andere instructeur te zoeken? Ik zit toch bij een grote rijschool.
Bij 90% is het vaak zo dat je instructeur je gigantisch lang laat lessen voordat je mag afrijden, omdat hij z'n percentage moet behouden.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Hmm, vorige week had ik ook wel dip toen alles slecht ging, thuis gaf ik de instructeur maar de schuld maar nu ging t laatst wel redelijk. Blijf voorlopig bij deze instructeur en geloof in mijn eigen kunnen. Toch knaagt het wel als je rijscholen tegenkomt waarbij meer dan 90% slaagt bij de eerste keer ipv 50%. Als je de keus hebt zou ik wel eens een andere instructeur nemen om te kijken hoe dat is. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die na een switch met sprongen vooruit gingen.
@ hierboven: klopt helemaal met dat het intensief isnu nog cross ik soms wel eens over kruispunten waarbij ik puur afga op de instructeur omdat ik t echt niet meer zie waar ik heen moet met al die lijnen op het wegdek.
Nog steeds hier hoor! Zelfs na het afrijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Apotheose het volgende:
ik meld me ook!2e les gehad vandaag. Intensief! Nu koppijn.
Je blijft altijd compleet uitgeputquote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Apotheose het volgende:
ik meld me ook!2e les gehad vandaag. Intensief! Nu koppijn.
Mwoh, mijn instructeur (eenmansbedrijfje) heeft ook een hoog percentage maar hij laat mensen gewoon redelijk op tijd afrijden hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij 90% is het vaak zo dat je instructeur je gigantisch lang laat lessen voordat je mag afrijden, omdat hij z'n percentage moet behouden.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, mijn instructeur (eenmansbedrijfje) heeft ook een hoog percentage maar hij laat mensen gewoon redelijk op tijd afrijden hoor.
Moet straks weer voor het eerst sinds 2 weken, ik ben het echt zat eigenlijk. Ik moet dat stomme kutpapiertje gewoon hebben, er hangt nu ook al een baan vanaf en ik blijf maar stomme fouten maken. Als iemand me nog een vriendelijke schop onder mijn hol wil geven, feel free
Morge weer lessen, kijken hoe het gaat. Ik maak keer op keer de zelfde fouten... En voel me ook niet helemaal meer op mn gemak tijdens lessen, misschien andere instructeur proberen idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:08 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Hmm, vorige week had ik ook wel dip toen alles slecht ging, thuis gaf ik de instructeur maar de schuld maar nu ging t laatst wel redelijk. Blijf voorlopig bij deze instructeur en geloof in mijn eigen kunnen. Toch knaagt het wel als je rijscholen tegenkomt waarbij meer dan 90% slaagt bij de eerste keer ipv 50%. Als je de keus hebt zou ik wel eens een andere instructeur nemen om te kijken hoe dat is. Ik heb ook verhalen gelezen van mensen die na een switch met sprongen vooruit gingen.
@ hierboven: klopt helemaal met dat het intensief isnu nog cross ik soms wel eens over kruispunten waarbij ik puur afga op de instructeur omdat ik t echt niet meer zie waar ik heen moet met al die lijnen op het wegdek.
Ah, jij rijdt ook in Alkmaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef afro het volgende:
Succes alvast!
Als je rijd in omgeving Alkmaar moet je de "gevreesde" kooimeer rotonde doen met je examen, we rijden er elke les overheen om koffie te halen en alvast te oefenen.
Hahaha is prima! (Maar dan iets zonder alcohol he, anders zijn we het papiertje zo weer kwijtquote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik leef met je mee, echt.
Zodra we het papiertje hebben gaan we samen ergens drinken.
Die om op de snelweg te komen? Die lukt me redelijk, alleen zie ik altijd kans om richting Meppel te verklotenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:34 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb in Zwolle een rotonde waar ik me 'zorgen' om moet maken.Maar hij is op zich best logisch.
Nee dus, de instructeur heeft om 12.40 de les afgezegd 'wegens prive omstandigheden'. En ik moest eigenlijk om 13.30 lessen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morge weer lessen, kijken hoe het gaat. Ik maak keer op keer de zelfde fouten... En voel me ook niet helemaal meer op mn gemak tijdens lessen, misschien andere instructeur proberen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |