quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Ik kom daar zelf wel achter.En zelf opzetten kan ik niet. Ik betaal hier bij de lokale gitaarboer 20 euro, maar dan ben ik serieus 1,5 jaar verder
Alhoewel ze nu nergens naar klinken.
Zo speelt Jason Mraz hemquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed hoor.
Onlangs ben ik begonnen om een nieuwe techniek te oefenen die lang niet zo moeilijk is als 'ie lijkt. Het is een techniek die ook door Mayer en Mraz wordt gebruikt en het zorgt voor een veel vloeiendere sound in je spel...
Misschien al bekend bij velen, maar ik deel dit toch graag met jullie:
Ik betaal gewoon 20 euro. klaar. Maargoed, ik moet dat inderdaad een keer gaan leren. Ik maak wel een keer een afspraak met de gitaarboer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze wil ik even gequote hebben.
En ja, als je na drie jaar spelen niet eens je eigen snaren kunt verwisselen, vraag ik me af wat je überhaupt kan met een gitaar. NOFI.![]()
Of rectaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
Je kan je eten kouwen en doorslikken, maar waarom al die moeite als je het ook door een infuus kan inbrengen?
Uhm, nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef RoW_0 het volgende:
Iets over basisbehoeften en luxes. Je kan prima leven zonder een gitaar.
Ga je gang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef RoW_0 het volgende:
Iets over basisbehoeften en luxes. Je kan prima leven zonder een gitaar.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef brother52 het volgende:
Zet dat podium een stil. Krijg er hoofdpijn van.
Die gast is inderdaad zo belagelijk grappig. Un Pipet!quote:
3d bohhhquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:28 schreef KaMo het volgende:
Ons podium afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dat het bruut irritant isquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij ben ik 3d blind ik zie het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |