Zo te zien op buienradar, komt er nog wel wat aangedreven.quote:
Wel veel windvlagen.quote:
Nope, ik mis nog onweer en zeer zware windstotenquote:
Volgens mij krijgt het zuidoosten (Limburg,z-o Brabant) er wel mee te maken,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
Wat uit Frankrijk komt trekt grotendeels richting het oosten en pikken we in Nederland niet veel van mee volgens mij. Wel van het front uit Engeland maar dat is pas morgen en levert voornamelijk regen en volgens verwachting het meeste in oostelijk NL.
Er mist nog een plaatje met een biermeisje van Oktoberfest.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ook hier mooie luchten op de cam die inmiddels boven het dak hangtKlik
Mooie site trouwensquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ook hier mooie luchten op de cam die inmiddels boven het dak hangtKlik
Laat er hier maar veel regen vallen vannacht, vandaag was echt niet te doen met die klote hooikoorts.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Twente heb je nu echt sterke windvlagen zeg
Die komen er aan. Het ziet er naar uit dat de buien uit Frankrijk over het oosten van het land gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
Laat er hier maar veel regen vallen vannacht, vandaag was echt niet te doen met die klote hooikoorts.
Waarom altijd weer daar en nooit hierquote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Magnificat het volgende:
Nog even wachten maar dan worden we in het oosten des lands eindelijk beloond.
Verwacht rond 2.30 de eerste knallen.
![]()
Nog erg warm hier trouwens, op thermometer 26 graden.
Met daarbij een aardig windje.
Haha ja, maar aan de kust wonen heeft zo zijn voordelenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Magnificat het volgende:
Je woont zeker aan de kust?
Die zeelucht/wind houd het echte ( leuke) werk tegen.
Als je wil genieten moet je toch echt verhuizen
Hoop je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Magnificat het volgende:
Nog even wachten maar dan worden we in het oosten des lands eindelijk beloond.
Verwacht rond 2.30 de eerste knallen.
![]()
Nog erg warm hier trouwens, op thermometer 26 graden.
Met daarbij een aardig windje.
In Belgie zijn leuke dingen te zien met een niet al te slechte koers voor het oosten des landsquote:
Ah, dat is dus hier. Laat maar komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In Belgie zijn leuke dingen te zien met een niet al te slechte koers voor het oosten des lands
Ja, Twente, Drenthe, Groningen krijgen de derde bui.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk dat het rond 6 uur een keer gaat onweren hier.
Ik ben er bang voor. De activiteit was al minder geworden, maar nu is het helemaal niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk dat het rond 6 uur een keer gaat onweren hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |