De een heeft ook meer haar dan de ander.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
Je hebt verschillende soorten trolls. Ene is irritanter, andere minder irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
De een heeft ook meer haar dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo simpel is het.quote:
Kan gebeuren, dat heb je als je vakantie hebt. Ik ben ondertussen bezig met een verslag.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
De een heeft ook meer haar dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een verslag.![]()
Ik ben sociaal niet zo sterk.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Zoals mijn opa ooit in 1924 zei: des te socialer/slimmer/sterker je bent, des te beter je tegen een troll kunt.
Wie niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Die Ezell is een grappig meisje. Wie is daar mee eens?
Ik heb echt een rare humor hoor..quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Die Ezell is een grappig meisje. Wie is daar mee eens?
WAT NOU DIE EMO.GIF ACHTER KLINKERBOTSING WAT IS DEZE DAN. EERST LIEFDE DAN ALLEEN HAAT EN DAN WEER KLEIN BEETJE LIEFDE EN DAN NOG MEER HAAT.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Klinkerbotsinggeen vakantie heeft
Geen vakantie hebben
Arme schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef xCore het volgende:
Het is heet en ik heb last van hooikoorts, perfectie combinatie
Goedmaken?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT NOU DIE EMO.GIF ACHTER KLINKERBOTSING WAT IS DEZE DAN. EERST LIEFDE DAN ALLEEN HAAT EN DAN WEER KLEIN BEETJE LIEFDE EN DAN NOG MEER HAAT.
Hou een kan of fles met water bij je dit datquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef xCore het volgende:
Het is heet en ik heb last van hooikoorts, perfectie combinatie
Oke, het WAS heet :")quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme schat.
En zo heet is het nu toch niet?
Geen copyright leeell meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hou een kan of fles met water bij je dit dat
Dan heb ik nog steeds last van hooikoortsquote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hou een kan of fles met water bij je dit dat
O. Echt niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu reageer ik niet meer op CK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |