Dat is geen aandoening dat heet een man zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Waaghals het volgende:
ik heb ook een sexuele aandoening, ik heb altijd zin
of bedoelen ze iets anders....?
nympho ???quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Waaghals het volgende:
ik heb ook een sexuele aandoening, ik heb altijd zin
of bedoelen ze iets anders....?
Oh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
seksuele aandoeningen bedoelde ik;)
nee hoor, maar als je een kent laat het ff wetenquote:
Ja dat kan ik me ook herinneren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er waren toch ook stel Duitsers die hun besmette bloed bij mensen gingen inspuiten in Thailand of zoiets? Ik weet niet precies of het Duitsers waren of zo maar het was best wel ziek.
Ik heb anders ook niet altijd zin.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening dat heet een man zijn.
Nee precies, in een relatie vertrouw ik de ander wel zoveel. Anders werkt de relatie voor mij sowieso al niet omdat ik het belangrijk vind hem te kunnen vertrouwen. Tot nu toe is dit vertrouwen nog nooit geschonden gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En in relaties dan? Dan doen mensen het sneller onveilig hoewel de andere persoon altijd vreemd kan gaan en dan iets op kan lopen. Maar daar ga je niet van uit.
Jij loopt te praten over het neuken van hoeren zonder condoom. Wat is gevaarlijker denk je? Opdonderen met dat self-righteous bullshit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. aardbei zit hier zelftesten aan te raden.
en dat je als vrouw bijna geen aids kan krijgen, itt de man
niet naar aardbei luisteren dus is mijn advies
IP spoofen is niet zo moeilijk. Ik snap dat je veel moeite wil doen maar het valt gewoon altijd op bij jou. Eerst wat topics aanmaken in R&P, daarna een moment afwachten om Richard en Straw af te zeiken.quote:
Als het tegendeel blijkt ben je hem toch beter kwijt dan rijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee precies, in een relatie vertrouw ik de ander wel zoveel. Anders werkt de relatie voor mij sowieso al niet omdat ik het belangrijk vind hem te kunnen vertrouwen. Tot nu toe is dit vertrouwen nog nooit geschonden gelukkig.
oke. allemaal erover uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie mijn edit![]()
Was een foutje, die link. Ik heb al eerder onderbouwd waarom het feitelijk anaal besmettelijker is dan vaginaal.
Ik ontken trouwens nergens dat anaal contact tussen hetero's niet net zo'n groot risico is. Maar zoveel vrouwen doen het niet anaal. Homo's wel natuurlijk. Vandaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ff googlen een onderbouwing noemen?
En het is geen kwestie van wie het sneller krijgt, of denk jij soms dat anaal contact tussen heteros niet bestaat,?
Het feit dat jij van een ziekte waar maar 10 % van de gevallen een sexuele oorzaak heeft een homoziekte maakt stuit me tegen te borst.
Anaal contact tussen hetero's is net zoveel risico als anaal contact tussen homo's. Dus vrouwen kunnen het krijgen via anaal en vaginaal contact. Al is vaginaal contact maar een heel klein percentage.
Dat sowieso natuurlijk, maar het zou wel matig zijn als ik dan ook meteen een soa rijk zou zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het tegendeel blijkt ben je hem toch beter kwijt dan rijk.
Je moet echt eens wat minder aannames gaan doenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
. Maar zoveel vrouwen doen het niet anaal.
Maar in verhouding wel, want homo's doen het enkel anaal en vrouwen hebben ook de optie vaginaal (andere handelingen buiten beschouwing gelaten dus). Zo lees ik haar punt in ieder geval.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat minder aannames gaan doen
Ik las wel een keer een artikel dat uit onderzoek bleek dat hoger opgeleide vrouwen vaker anale seks hebben dan lager opgeleide vrouwen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ontken trouwens nergens dat anaal contact tussen hetero's niet net zo'n groot risico is. Maar zoveel vrouwen doen het niet anaal. Homo's wel natuurlijk. Vandaar.
Zó erg is een zelftest toch ook weer niet, zeker als je liever niet naar de huisarts gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. aardbei zit hier zelftesten aan te raden.
en dat je als vrouw bijna geen aids kan krijgen, itt de man
niet naar aardbei luisteren dus is mijn advies
ja in verhouding sjongejonge daar gaat het niet om hequote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar in verhouding wel, want homo's doen het enkel anaal en vrouwen hebben ook de optie vaginaal (andere handelingen buiten beschouwing gelaten dus). Zo lees ik haar punt in ieder geval.
Voor aids maar andere soa's nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw kan je wel aids krijgen, maar veel kleinere kans. Anaal niet meegerekend.![]()
Ik herstelde al dat je als hetero man nog minder kans hebt.
God ik word wel lesbisch, dan ben ik bijna veilig.
De drang naar experimenteren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik las wel een keer een artikel dat uit onderzoek bleek dat hoger opgeleide vrouwen vaker anale seks hebben dan lager opgeleide vrouwen...
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja in verhouding sjongejonge daar gaat het niet om he
ben je nou zo naief?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw kan je wel aids krijgen, maar veel kleinere kans. Anaal niet meegerekend.![]()
Ik herstelde al dat je als hetero man nog minder kans hebt.
Uh jawel, want dat werd toch juist vergeleken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja in verhouding sjongejonge daar gaat het niet om he
Dat vind ik wel verrassend.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik las wel een keer een artikel dat uit onderzoek bleek dat hoger opgeleide vrouwen vaker anale seks hebben dan lager opgeleide vrouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |