En challenge mode eruit, PES shop eruit, R2 draaien eruit (vanuit stand om de as draaien). Ze hebben PES de laatste jaren echt hard verneukt maar nu komen ze terug, beter dan ooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eindelijk weer een fatsoenlijke camera. Waarom ze in godsnaam steeds handige dingen eruit halen, mag joost weten... Deze lijkt wel op de broadcasting 2 die ik altijd gebruikte en die plots in 2011 verdwenen is
Ook met de try again-functie in vrije modus? Dus dat als je op select drukt, dat je dan een paar seconden terug kan gaan? Dat vond ik altijd vet gaaf (beetje oefenen met mikken enzo) en dat zat ook voor het laatst in PES 6.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Kermit. het volgende:
Training mode is er weer met uitdagingen
Dat zag ik niet in de video.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook met de try again-functie in vrije modus? Dus dat als je op select drukt, dat je dan een paar seconden terug kan gaan? Dat vond ik altijd vet gaaf (beetje oefenen met mikken enzo) en dat zat ook voor het laatst in PES 6.
Ik en mijn matties noemen dat altijd face shot, maar ik hoop niet dat het zo overdreven wordt als in pes 2009quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Shot-feint is back
edit:
en die preview van pesblog.be heb ik al gepost op de vorige pagina (staat in die grote lijst)![]()
Shot Feint zoals die in de PS2 versies wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ik en mijn matties noemen dat altijd face shot, maar ik hoop niet dat het zo overdreven wordt als in pes 2009
edit:quote:@Adam_Bhatti
Adam Bhatti Don't want to spill the beans, as I could be wrong (obviously), but I think - guess - Konami are trying to close the tech gap. And quickly.
quote:mrbamber Mark Bamber
Just played #PES2012 review code for the last hour - in 1 word fabulous.
mrbamber Mark Bamber
Didn't see any keeper problems, shooting & crossing has more oomph, everything felt as it should, Can't say more til review
mrbamber Mark Bamber
Tried to recreate everyone running forward and saw no problems, all as it should be
Dit soort details zit ik op te wachtenquote:Q. What about coaches and subs are they moving while playing a match?
A. in PES 2012 you can see subs warming up, managers moving, and ground staff/camera men walking around the pitch
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dit soort details zit ik op te wachten
En ik zag net in een filmpje dat Nederland 90 aanval en 82 verdediging heeft, eindelijk eens wat goede statsquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
In de filmpjes staat toch duidelijk 29 september
Dat word dan ergens anders pre-orderen ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
rond 10:30, als je goed kijkt zie je in het tabelletje onder oktober ook 'Netherlands' staan
In volgens mij pes 2008 zag je als je op start drukte ook de dug-out maar dat had totaal geen toevoegingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dit soort details zit ik op te wachten
Nou blijkbaar Portugal ook, want die zijn volgens de stats in 2012, bijna net zo goed als ons.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef Kermit. het volgende:
[..]
In volgens mij pes 2008 zag je als je op start drukte ook de dug-out maar dat had totaal geen toevoeging
En goed dat Nederland een beetje erkenning krijgt
heb ze vorig jaar ook allebei gekochtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Erik1991 het volgende:
Ziet er allemaal veelbelovend uit. Heb vroeger altijd PES gespeeld op de PC, sinds ik een PS3 heb FIFA. Ben er vrijwel zeker van dat ik ze dit jaar allebei ga halen. Voor de doorgewinterde PES-fan misschien onbegrijpelijk, maar ik vind beide games te leuk om te laten liggen.
No 1. van de wereld manquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef Kermit. het volgende:
En goed dat Nederland een beetje erkenning krijgt
Ja ben heel benieuwd, zal toch wel dezelfde demo zijn die op gamescom te spelen isquote:
Onder in beeld die coachesquote:
YES! Fantastische camera is dit, heb zin in de demo!quote:
Is het nou vandaag of woensdag?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef Kw4Kje het volgende:
Om 14.00 uur, aankondiging van de demo. Waarschijnlijk woensdag release. Er gaan geruchten dat ie vandaag komt......... afwachten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Kw4Kje het volgende:
Zojuist bekend gemaakt dat de demo a.s woensdag komt.
Jon Murphyquote:JonMurphy_PES Jon Murphy
First PES demo out on Wednseday. It's based on early code so we'll release a second one around launch for you to check final quality
Hé? Was toch een demo met PSV, Ajax en Twente?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Kw4Kje het volgende:
In de demo van a.s woensdag zal te spelen zijn met Manchester United, AC Milan, FC Porto, S.S.C Napoli, Santos FC, and C.A. Panarol. Dit in 10 min matches. Ook is training mode beschikbaar.
De volgende demo zal in midden september verschijnen, deze demo zal meer richting de final code zijn. Te spelen met Tottenham Hotspur, FC Bayern Munich, FC Internazionale Milano, Rangers FC, Club America and Sport Club Internacional, ook in 10 min matches.
En nu.....wachten tot woensdag.![]()
![]()
Goede vraagquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
waarom niet de build van gamescom dan? net zo makkelijk
Omdat daarin nog wat bugs zaten, onder anderen een bug waardoor elke speler die je aan speelde automatisch naar voren rende en de keepers waren nog niet optimaal. Dit moet in de aankomende demo van woensdag niet meer aanwezig zijn.quote:
Edit: Aan het begin van de demo moet je wel de GC trailer zien blijkbaar, 5 minuutjes om een krat pils te pakken en naar de plee te gaan dusquote:From Adam on Twitter:
Estadio Escorpiao and San Siro are stadiums. Weather/time conditions are random. 3 camera angles. No video to watch after each game #PES2012
PSN Store? Xbox Store?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Romanus het volgende:
Kan een van jullie woensdag een link plaatsen waar je die demo kan downloaden? Ik heb er zin in.
ik zoek hem voor pcquote:
dankuquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef gniffie het volgende:
en winningelevenblog.com voor de pc demo
Demo komt misschien eerder op de us variant van de PSN store, maar dat weet ik niet zekers. Beter dat je een accountje aanmaakt voor het geval dat
Hij gaat heel langzaam naar beneden totdat je, ik iig, op 50 kb/s zitquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef Kw4Kje het volgende:
Tegen die tijd is het al woensdag
Edit:
Die van mij download nu met 3.5 mb, als dat zo blijft is ie binnen 4 min. binnen.
Niet dus.![]()
10 sec ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Dat blauwe geval blijft maar draaien linksonder! Hoe lang gaat dat wel niet duren?
Die heb ik niet, dus ik mis heel wat bestanden. Ik zie nu dat unzip niet alles eraf gehaald heeft. daarom vraagt die installer om die bestanden, ik maar op ''negeren'' drukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
you can skip the intro by delete this file pes12pv.sfd
Werkt
demo uit de zip gepakt, Pro Evolution Soccer 2012 DEMO gebruiken en ergens installeren. en dan in de nieuwe map, de folder img bekijken en daarin staat het bestandjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus ik mis heel wat bestanden. Ik zie nu dat unzip niet alles eraf gehaald heeft. daarom vraagt die installer om die bestanden, ik maar op ''negeren'' drukken.![]()
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=64516quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Romanus het volgende:
Welke link kan ik het beste gebruiken? Dus niet dat het straks 8 uur gaat durenof dat er bestanden missen
Geen demo voor jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Lol hij geeft bij CPU donkerrood en onmogelijk aan. Bij de andere 3 is hij donkergroen en bij PES 11 is alles goed. wtf?![]()
Hij blijft maar laden.
Geen idee, maar sowieso who caresquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef Romanus het volgende:
Kan je trouwens nu wel een keeper zijn bij be a pro?
Ik speel meestal be a pro, ik ben niet goed in voetbalspelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen idee, maar sowieso who cares
Be a Pro nooit gedaan, daarvoor was de team ai kut en vond ik het dribbelen niet vloeiend genoeg. Maar dat gaat dit jaar misschien veranderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik speel meestal be a pro, ik ben niet goed in voetbalspelletjes
Laatste wedstrijd 2-2 gelijk gespeeld, maar wel omdat ik 2x geluk had en de bal op een andere speler afketste waardoor de keeper er niet bij kon(op Professional)
Verder is de gameplay veel vloeiender. Als nu nog mensen zeggen dat FIFA beter is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |